Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596630 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #480 Gepost op: 10-09-2016, 08:53:04 »
Nog iemand voor mijn wishlist: Dionne Stax. Zou wel leuk zijn als ze mee zou doen.

Lijkt me wat te vroeg. Ze is nu al een beetje een carnavalstype aan het worden door al die aandacht voor haar bij de Nijmeegse Vierdaagse.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #481 Gepost op: 10-09-2016, 09:28:36 »
Hij heeft het als smoes over een programma waarvoor hij naar Colombia moest. De DJ's geloven dat niet, waarop Jochem zegt dat ze het in januari wel zullen zien.

Dit zou je ook kunnen interpreteren als dat het programma in Colombia in januari op tv verschijnt. Dat zou ook verklaren waarom Jochem de datum weet. Hij hoeft dus helemaal niet WIDM te bedoelen.


Als Jochem in Colombia is geweest doet hij niet mee aan widm. Want ik weet de locatie en dat is geen Colombia. 2 locaties zou kunnen maar met deze locatie kijkt me dat onwaarschijnlijk.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #482 Gepost op: 10-09-2016, 11:44:28 »
Als Jochem in Colombia is geweest doet hij niet mee aan widm. Want ik weet de locatie en dat is geen Colombia. 2 locaties zou kunnen maar met deze locatie kijkt me dat onwaarschijnlijk.
Tell me more!!
...óf niet!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #483 Gepost op: 10-09-2016, 12:04:44 »
Weer geen (zuid) Amerika dus :(

Mijn gok is Nieuw-Zeeland dan.
You'll never walk alone

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #484 Gepost op: 10-09-2016, 14:16:36 »
Als Jochem in Colombia is geweest doet hij niet mee aan widm. Want ik weet de locatie en dat is geen Colombia. 2 locaties zou kunnen maar met deze locatie kijkt me dat onwaarschijnlijk.

Je mag natuurlijk ook gewoon delen wat je wel weet... Dat doen anderen ook ;D
er was eens......

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #485 Gepost op: 10-09-2016, 16:51:41 »
Europa kent nog genoeg uithoeken hoor: Hebriden, Faroer Eilanden, Isle of Man, Spitsbergen, Åland, Estland, Letland, Litouwen.
Jersey en Guernsey

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #486 Gepost op: 10-09-2016, 18:20:39 »
Je mag natuurlijk ook gewoon delen wat je wel weet... Dat doen anderen ook ;D

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het gaat om een stad in een woestijn.  Meer kan ik niet zeggen maar geloof me ik zou de gok niet wagen om hier iets te zeggen als ik niet zeker ben.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #487 Gepost op: 10-09-2016, 18:56:12 »
Weten we nog niks........::)


Lapland zal afvallen, in dat geval.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #488 Gepost op: 10-09-2016, 19:31:34 »
Dubai, Abu Dhabi?! De Verenigde Arabische Emiraten? ::oink::
Althans, dat lijkt me de meest logische plaats om over een 'stad' te spreken in plaats van over een land, in een woestijn.
Geen idee hoe het daar met veiligheid/persvrijheid/filmbaarheid zit, maar van de Arabische landen lijkt het me de meest logische keuze in ieder geval. Ik zag 'm niet aankomen :o even er van uitgaande dat dat 't is.
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #489 Gepost op: 10-09-2016, 19:38:20 »
Eerder in dit topic kwam de naam Oman uit de lucht vallen.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #490 Gepost op: 10-09-2016, 19:41:28 »
Fedja van Huet, Frederik Brom en Ramsey Nasr staan nog altijd op mijn wishlist voor Wie is de Mol.
Verder is Iris Hesseling wellicht een potentiele kandidaat, wegens een Twitter-gap tussen 1 mei en 1 juli.

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #491 Gepost op: 10-09-2016, 21:07:00 »
Qatar?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #492 Gepost op: 10-09-2016, 21:41:09 »
Citaat
Maar, dat is niet het enige wat hij liet vallen. Na het uitgebreid vertellen over hoe hij Australië altijd een mooi land heeft gevonden en daar graag zou willen werken, liet hij een half uur later ineens vallen dat hij enorm graag seizoen 2017 zou willen presenteren omdat het een 'droomreis' zou zijn. Toen de zaal daar vervolgens "AUSTRALIE!?!" op reageerde zei hij dat hij niks kon zeggen, maar zijn gezicht, lachje en verkleuring van zijn hoofd zeiden genoeg: WIDM 2017 kan zich zomaar eens in Australië gaan afspelen! (Seizoen 1 en 2005 all over again?!)

Ik herinner me bovenstaand citaat en in combinatie met de stad in een woestijn is dit misschien een mogelijkheid?

http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/australie/alice-springs-si17185.html

Alice Springs is een stad in de staat Northern Territory in Australië. Alice ligt centraal in de uitstrekte Outback (de woestijn) van het land. Ooit is hier een telegraafstation geplaatst om de Australische steden Adelaide en Darwin met elkaar te verbinden. Anno 2015 is het uitgegroeid tot een metropool waar jaarlijks miljoenen toeristen op af komen. Alice ligt namelijk erg centraal ten opzichte van populaire toeristische trekpleisters zoals Uluru Ayers Rock, Kings Canyon en de Macdonnell Ranges. In de stad zelfs vind je tientallen hotels, hostels, campings en resorts. Ook kun je bij tientallen touraanbieders excursies boeken naar de belangrijkste trekpleisters en bezienswaardigheden in de omgeving van de stad.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #493 Gepost op: 10-09-2016, 21:46:10 »
Ik herinner me bovenstaand citaat en in combinatie met de stad in een woestijn is dit misschien een mogelijkheid?

Het fragment is hier terug te vinden, @57:10 Ik vind de reactie niet veelzeggend.

Al zou ik dit ook niet direct bij Dubai plaatsen: 'ik weet waar we heen gaan, en dat is wel een reis die ik wil maken'..
« Laatst bewerkt op: 10-09-2016, 21:50:25 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #494 Gepost op: 10-09-2016, 22:01:04 »
Ik ga echt hard lachen als Wie is de Mol 2017 ineens in pakweg Estland of Oezbekistan (landen die totaal niet aan wat we nu denken voldoen) is opgenomen of zo ;D Maar wel leuk deze speculaas, maakt ook het gevoel dat het weer dichterbij komt  ::ok:: Ik hoop trouwens niet op een derde keer Australië, zijn zoveel andere leuke verrassende onontdekte opnamelanden, doe dan maar dan liever Nieuw-Zeeland  ::jaja:: Zou het trouwens niet Marokko kunnen zijn? Ook woenstijn genoeg denk ik :P In 2011 ooit bedacht in combinatie met Spanje, maar vanwege de Arabische Lente werd seizoen 12 IJsland en Spanje. Vijf jaar later..
« Laatst bewerkt op: 10-09-2016, 22:35:50 door Mollenvanger-MV »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #495 Gepost op: 10-09-2016, 22:53:32 »
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het gaat om een stad in een woestijn.  Meer kan ik niet zeggen maar geloof me ik zou de gok niet wagen om hier iets te zeggen als ik niet zeker ben.
Aleppo? Raqqa? Mosul? ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #496 Gepost op: 11-09-2016, 00:40:14 »
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het gaat om een stad in een woestijn.  Meer kan ik niet zeggen maar geloof me ik zou de gok niet wagen om hier iets te zeggen als ik niet zeker ben.

Een stad in een woestijn... De doorsnee waarzegger komt met meer details.  ::)
er was eens......

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #497 Gepost op: 11-09-2016, 12:32:21 »
Zou het trouwens niet Marokko kunnen zijn? Ook woenstijn genoeg denk ik :P In 2011 ooit bedacht in combinatie met Spanje, maar vanwege de Arabische Lente werd seizoen 12 IJsland en Spanje. Vijf jaar later..
Ik denk dat de plannen die voor Marokko waren gemaakt, niet in WIDM, maar in Atlas zijn uitgevoerd. De crew van WIDM wilde naar Marokko gaan, maar dat ging niet door, hoewel ze de plannen al voor een groot deel hadden uitgewerkt. Toen hebben ze bij die ideeën een nieuw format bedacht: Atlas.
Er zitten ook best wat overeenkomsten tussen de opdrachten in IJsland (de 'vervanger' voor Marokko in WIDM 2012) en de Atlas-opdrachten in Marokko. Het lopen in de woestijn vs. het lopen op het zwarte strand en op de vlakte met dat vliegtuig. Het lopen over een hangbrug, waarbij de kandidaten in het ravijn namen moeten lezen vs. het zwemmen tussen twee aardplaten, waarbij de kandidaten in de diepte foto's moeten zien.

In mijn denkwereld is het zo gegaan. ;)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #498 Gepost op: 11-09-2016, 18:14:54 »
Fedja van Huet, Frederik Brom en Ramsey Nasr staan nog altijd op mijn wishlist voor Wie is de Mol.
Verder is Iris Hesseling wellicht een potentiele kandidaat, wegens een Twitter-gap tussen 1 mei en 1 juli.
Da's een flink gat, maar Iris Hesseling is wel actief op Instagram.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het gaat om een stad in een woestijn.  Meer kan ik niet zeggen maar geloof me ik zou de gok niet wagen om hier iets te zeggen als ik niet zeker ben.
Kun je niet meer zeggen omdat dit alle informatie is die je hebt of omdat je anders het land zou verklappen? :D In het eerste geval zou ik Zuid-Amerika niet uitsluiten. De stad Lima in Peru ligt in de woestijn. Toen Art het programma Peking Express presenteerde, reisde men via Brazilië naar Peru. De finaleplaats was Lima.

BlijBlijBlij, kwam jij misschien bij Oman vanwege een artikel in Columbus Magazine? Art meldt daarin dat hij de woestijn van Oman een aanrader vindt.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #499 Gepost op: 11-09-2016, 23:16:20 »
Da's een flink gat, maar Iris Hesseling is wel actief op Instagram.
Kun je niet meer zeggen omdat dit alle informatie is die je hebt of omdat je anders het land zou verklappen? :D In het eerste geval zou ik Zuid-Amerika niet uitsluiten. De stad Lima in Peru ligt in de woestijn. Toen Art het programma Peking Express presenteerde, reisde men via Brazilië naar Peru. De finaleplaats was Lima.

BlijBlijBlij, kwam jij misschien bij Oman vanwege een artikel in Columbus Magazine? Art meldt daarin dat hij de woestijn van Oman een aanrader vindt.

Ik weet de naam van 1 stad waar ze komen. En daarmee verraad ik dus ook meteen het land. Lees mijn eerste post goed door en je weet het.