Ik weet even niet waar ik het kwijt moet dus vandaar hier. Na 3 afleveringen, wat een geweldige serie toch!, vallen mij 2 mogelijke theorieën/ rode draden
1) staatshoofd/ president: de bekendmaking is op de dag van de herkiezing van de president van de usa, het land waar wie is de mol afspeelt. Op het molgeld (de US dollar) staat ook ipv een president een enveloppe en een cirkel. Wie beeld dit uit? Dit is de mol. Een link die ik hier ook legde: bekendmaking is in het bos, start van de serie is in een bos. George Bush, de 43e president van de US? Weet niet wat ik ermee kan maar viel mij ook op. Wellicht rare en nietszeggende link. En de oranje vingerafdruk in het molboekje, een knipoog naar ons 'hoofd'?
2) in het molboekje staat een verwijzing naar brievenbussen, op het molgeld een brief/ enveloppe, veel papier thema's in de opdrachten. Een verwijzing naar postbode/ briefpapier/ mail/ post etc?
Zomaa twee gedachte spinsels die bij me opkwamen maar ik vind het te toevallig om niet te noemen. De vraag is: aan wie te koppelen?