En als enige gaf ze haar verdachten niet aan....alleen dat ze Immanuelle niet verdacht. Mooie aflevering, weer fantastische opdrachten en heerlijk dat ze stelen, liegen en mollen!!!
Mijn hoofdverdachten blijven gelijk: Thomas, Sigrid en Jochem
Ik sluit me aan bij je verdachten. Thomas is voor mij momenteel nummer 1. Al wil ik graag Sanne bij dat lijstje zetten. Jochem en Sigrid hebben zich ook wederom gek gedragen.
Hoe kijken jullie dit trouwens zonder volledig paranoia te worden? Voor mij na 3 afleveringen is het een groot web van vraagtekens in mijn hoofd.
De enige waarvan ik bijna zeker ben dat ze het niet zijn, zijn Diederik en Immanuelle. Jeroen vind ik een beetje een wildcard. Krijg er geen hoogte van. Zat er doodkalm bij tijdens de executie. Zegt verder ook niet veel.
Had het idee dat de mol in de 2 auto's zat die het verpestten. Thomas en Sanne of Sigrid en Jeroen dus.
Dat Sigrid fout ging vond ik erg verdacht aangezien het daarvoor enorm goed ging. Thomas stond nog niet op mijn lijstje maar na deze week wel.
Dat Immanuelle dat boekje van Jochem stal vond ik ook verdacht, maar ik denk dat ze dat puur deed omdat ze denkt dat Jochem het is. Niet per se omdat zij de mol is.
Trouwens ik moet erbij zeggen dat ik het programma nog niet zo heel veel aan vind qua opdrachten en wat ze allemaal doen. Ik blijf meer kijken omdat ik nu echt wil weten wie het is. Niet omdat ik het nou zo geweldig vind. Misschien mis ik een beetje de Robinson elementen ofzo, de spanning bij de eilandraden enz. Die test en executie vind ik niet echt indrukwekkend. Zou graag wat meer van die test zien.
Wel vind ik het super leuk dat Art het presenteert en dat ze zulke mooie beelden van het landschap laten zien, maar verder ben ik nog niet honderd procent enthousiast. Nogmaals, dat kan ook komen omdat ik het programma niet goed ken verder.