Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het volgende item wordt vanavond door Mollenvanger op tafel gelegd
Ik legSpoiler (klik om te tonen/verbergen)3 jokers op tafel! Wie
En de tijd is om! Helaas is de onderhandeling niet gelukt... Dit betekent dat niemand de vrijstelling krijgt en dat er €100 uit de pot gaat Maar misschien kan de volgende ronde meer succes brengen. Ik legSpoiler (klik om te tonen/verbergen)3 jokers op tafel! Wie
jullie mogen gaan onderhandelen over wie de vrijstelling krijgt. Dit mogen jullie doen tot het zesde item op tafel ligt.
Dat snap ik niet. Er was nog niet eens een item neergelegd als startschot voor onze onderhandeling. Daardoor gingen wij er vanuit dat we sowieso totdat dat gebeurde de tijd hadden, en dan daarna nog tot het item daarna er lag (als dat er nog is). Nu loopt er geen onderhandeling en ligt het spel dus stil totdat de onderhandeling over deze 3 jokers begint? Dat is nooit zo aangegeven geloof ik, de onderhandeling zou beginnen op het moment dat het eerste item erna op tafel kwam en eindigen op het moment dat het tweede item erna op tafel kwam en dus de onderhandeling over het eerste item erna begon. Nu begint er geen nieuwe onderhandeling aan het einde van onze onderhandeling.In de spelregels staat in ieder geval dat er een tijdslimiet is en die hebben we niet gekregen en dus gingen we (ik althans) ervan uit dat het ging zoals bij de vorige onderhandelingen.
Sorry, dit is mijn fout Eigenlijk had ik er vanmiddag een neer moeten leggen maar ik dat had ik even over het hoofd gezien Jullie hebben wel net zo veel tijd voor dit item gehad uiteindelijk als dat we hadden gepland van tevoren. Dus wat dat betreft zijn jullie qua tijd niet benadeeld. Dus vandaar!
Het is wel zo dat we anders bezig waren als het item al erop lag. Nu konden we net zo lang doorgaan omdat het item er toch niet op lag.Edit: Ik wil dus graag compensatie, bijvoorbeeld geen 100eu uit de pot.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
915 gasten en 3 vaste bezoekers