Wouterv was een bruidsmeisje en dit zijn de producten die ze voor hem gemaakt hebben.
Bruidsmeisje: mannenlichaam: Daar sta je dan, alweer het bruidsmeisje, nog nooit zelf de bruid geweest. En maar hopen dat je het boeket vangt… Je kunt nog iets veel beters vangen: een prachtig mannenlichaam, volledig naar jouw wens! Blond of donker, lang of iets minder lang, met precies genoeg spieren en niet teveel beharing. Stevige armen om je te omhelzen, de juiste woorden om je te troosten, dit mannenlichaam is helemaal speciaal voor jou. Geniet van dit heerlijke lijf!
Bruidsmeisje: Botersaus om aan de bruid te voeren, zodat ze dikker wordt en het meisje mooier lijkt
Bruidsmeisje - feevakantie (FRANK)
Oh jeetje, als bruidsmeisje voel je je nu al helemaal gestresst! Wat een verantwoordelijk gevoel moet je nu hebben…. om even lekker van de stress af te komen, ga je op feevakantie! Feevakantie? Ja, feevakantie! Het thema van de bruiloft is namelijk mythische wezens! In deze reis naar een heerlijke locatie, die je zelf kan kiezen, ga jij op reis om een fee, een echte engel, te worden. Dit kan je bereiken door heeeeerlijk te ontspannen: ‘s ochtends ga je ontspannen tijdens een massage, ‘s middags ga je naar het strand en ‘s avonds kijk je wat je geleerd hebt als fee. Je kleedt je namelijk de hele dag als fee en gedraagt je zo! Wat een héérlijk leven heb je toch als je dit mee mag maken! Je komt terug als relaxte fee en bent helemaal klaar voor de bruiloft!
Bruidsmeisje Beenuniform
Een been uniform is ook wel bekend als een broek! En welke moderne vrouw wil nou niet een statement maken door een schitterende broek te dragen tijdens de grote dag van iemand anders. Het laat zien dat jij het voor het zeggen hebt in jouw relatie, en dat je graag breekt met conventies. Jij hoeft geen boeket te vangen om iemand ten huwelijk te vragen, dat bepaal je helemaal zelf.
Het bruidsmeisje krijgt een bijzondere douchespons! Als ze daarin knijpt en met de spons over haar lichaam gaat (kan gewoon over haar kleren heen), verspreidt ze een heerlijke geur rondom zich. Zo zal ze altijd heerlijk ruiken en de bruid voorzien van een fijn aroma. Wie weet maakt het bruidsmeisje door haar lekkere geur nog wel extra indruk op leuke jongens of meiden!
Bruidsmeisje:
Psst. Hey, jij daar, klein meisje! Wat hoor ik nu? Mag jij bruidsmeisje zijn op een bruiloft? Tjonge, wat een eer! Maar wel een hele verantwoordelijkheid, natuurlijk. Ja, besef je je dat wel? Ik wil er geen druk op leggen, maar het hele succes van het huwelijksfeest ligt in jouw handjes. Jij moet zorgen dat alles perfect verloopt. Immers, je papa en mama hebben er veel centjes aan besteed, en dit is het belangrijkste moment in hun leven. Als jij het verpest, dan zullen ze voor altijd ongelukkig zijn en jou nooit meer willen aankijken. Hey, kom kom, waarom moet je nu huilen? Hmmm, als dit echt zó belangrijk voor je is... heb ik misschien wel iets voor je, maar niet verder vertellen hoor! Het enige dat ik in ruil hiervoor wil is drie... zes weken zakgeld. Maar je hebt dit wel echt nodig om alles perfect te laten verlopen, dus ik zou het maar kopen als ik jou was.
Het gaat om de de enige echte Lassowax!™ Stel je nu voor. Je hebt overal aan gedacht, het trouwfeest loopt op rolletjes, maar dan gebeurt het. Een windvlaagje, en hoppeta, het haar van de bruidegom zit door de war. Heeft je domme papa zijn haar niet goed gedaan he! Maar geen zorgen. Met de Lassowax!™ is dat probleem zo verholpen. Op een ongezien moment werp je de lasso uit, en je zorgt er dan voor dat je met het uiteinde van het touw door de haren van je papa, of wie het ook is met wie je mama gaat trouwen, gaat. De lus van de lasso is ingesmeerd met wax. Het is misschien even oefenen, maar met de juiste beweging, zit het haar van de bruidegom in kwestie weer als gegoten en kan het huwelijk probleemloos worden voortgezet. Pas op, het is een lastige worp en als het mislukt zijn de gevolgen desastreus, maar ik zie wel een echte cowgirl in jou dus dat komt goed! Ja, geen moeilijke vragen gaan stellen nu, meisje! Het is graag of niet hoor! Of wil je soms het gelukkigste moment van je ouders verpesten? Nee toch? Nou dan. Ik beloof je dat het een goede investering is.