Marije deed de foto-opdracht gewoon perfect. En ook over waar het plusgeld en mingeld lag had ze gelijk.
Ja die foto opdracht was pijnlijk voor mij om te zien. Het enige was dan nog dat ze nog een extra foto wilde omdraaien 'want dat kost toch niks'. Charlotte meten in protest,dt zou WEL kosten.
Charlotte later in die rare move omdat vlot te gaan checken. Beide momenten deden mij haar nogmaals strepen. Marije profiteerde er wel van door te roepen dat dan maar kokers uitgehaald moesten worden, want er zou mingeld bijzitten. Marije kon er niet veel aan helpen met een perfect presterende Joshua, dat was ook al zo in de escaperoom, die walst over haar heen.
Conclusie: voor iedereen een hele slechte aflevering. Heel veel geld in de pot. Iedereen onmols. Dat voortvarende gedrag van Marije bij de foto's zit me wel erg dwars, dat had niet gemogen. Wil ze dan zo keihard verdenkingen van haar afkopen omdat de volgende aflevering haar veel gaat brengen?
Er moet snel wat gaan blijken. Ook voor Splinter trouwens. Joshua zal nu zeker exit zijn de volgende keer. Zo hij steeds zou blijven dan verlaagt dat voor mij de kansen voor Splinter als mol drastisch. En zou het dan toch Renee zijn? Nee. Marije!