Ik vind het een knappe en intrigerende puzzel. Jammer dat de uitleg zo bewerkelijk is en die bij voorbaat al niet erbij zet, want ik snap er zo weinig van dat ik zelfs niet weet met welke vraag ik moet beginnen. Als dit de manier is waarop je mol als kijker had kunnen vinden, zou ik verwachten dat de uitleg niet al te bewerkelijk is. Immers zou deze puzzel dan ook met het Nederlandse publiek gedeeld en in korte tijd uitgelegd moeten worden.
Alle puzzels die ik oplos zijn zeker niet voor uitleg van het grote publiek, die krijgen alleen de mol acties te zien.
Wel zit daar iemand leuk puzzels te creëren voor ons en ik vind het heel erg leuk om die te vinden en te kraken.
Ik begreep dat Anton dat niet meer wilde maar Rick wil ze, tot nu toe, wél er in hebben.
Gelukkig maar voor molloten zoals ik!
UitlegDe voorstelcircel is na afloop van de opnames gemaakt en laat de volgorde van afvallen en uiteindelijk de mol, winnaar en verliezer zien. Dit gebeurt op basis van het volgordenummer van de deelnemers.
Frappant is dat je de van-deelnemer van de naar-deelnemer van elkaar aftrekt, je getallen krijgt die opgeteld -3 en 3 krijgt.
Het getal 3 komt overal terug, kijk maar naar mijn andere opgeloste puzzels.
De titels/opdrachten met 3 woorden
De eerste letters uit de opdrachttitels, beelden, uitleg, bewegende beelden uit alle 3e opdrachten (leidt naar Rocky overigens).
Bij codes wegdrukken ontbreekt het getal 3 op de shirts.
De rode puzzel laat in grote letters zien wie de mol, de winnaar en de verliezer zijn.
F ontstaat als je de kandidaten en bij de uitspraken van de oud-mollen de zinnen die NIET met een w beginnen wit maakt.
H onstaat als je de oplossingen van de daar liggende puzzels wit maakt.
C ontstaat doordat er maar 9 uitspraken van oud-mollen in de uitzending zaten.
Ik hoop dat dit meer verklaart. Stel gerust vragen.