Auteur Topic: [Voorbeschouwing] De Mol 2023 / Seizoen 11  (gelezen 10018 keer)

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #60 Gepost op: 27-02-2023, 08:44:20 »
Het doel is al bereikt: buzz creëren. Wat het uiteindelijk is maakt niet zo uit. Wat waren die oranje schermen ook al weer? Weet ik niet eens meer, maar het is altijd top. ;)
Ik geloof in het seizoen met Lennart dat de oranje schermen aangaven dat de groep nog niet definitief was.

Misschien een seizoen waarbij niemand in eerste instantie definitief afvalt, maar iedere kandidaat die afgevallen is,  kan terugkomen in het spel( door een test/opdracht te winnen tegen een andere afvaller/ de Mol) ? De kandidaat die die test/opdracht dan verliest, valt wel definitief af.

Dat zou pasvragen/vrijstellingen minder belangrijk maken, waardoor de opdracht van de Mol moeilijker wordt en de mol moet de afgevallen kandidaat die terugkomt dan een tweede keer om de tuin leiden.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2023, 09:22:15 door Deluxenite »

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #61 Gepost op: 27-02-2023, 09:26:49 »


Edit: of Reservemol?  ::rofl::
Dacht ik ook even aan.  ;D
Reservemol , die de opdrachten niet weet, maar als backup kan dienen, mocht de echte mol uitvallen door één of andere oorzaak.
Zie je dat zitten dan, zonder voorkennis?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #62 Gepost op: 27-02-2023, 09:34:53 »
Of "Jij wordt de twaalfde Mol."

Is ook nog nooit gebeurd in De Mol, want er zijn er na afgelopen seizoen pas 11 geweest.  ::rofl::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #63 Gepost op: 27-02-2023, 10:45:15 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #64 Gepost op: 27-02-2023, 10:52:36 »
Hier ook, wij zitten in zaal 7! :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #65 Gepost op: 27-02-2023, 16:12:50 »
 ::hyper:: ben super benieuwd  ::oink:: wat kan het zijn, geen idee

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #66 Gepost op: 27-02-2023, 17:15:37 »
Maar is het per se een andere rol/persoon? Of kan het misschien ook zijn "Mol, jij hebt alle selecties doorlopen, jij bent nu onze casting director. Jij beslist welke 9 kandidaten met je mee gaan."?

Ik vind dit eigenlijk een hele goeie, dit zou nog best eens kunnen. Dat bijvoorbeeld 100 of 200 deelnemers over zijn, en de kandidaat als casting director te werk gaat, en 9 medespelers uit kiest. Zijn/haar eigen medespelers  ::oink::

Ik kan me herinneren dat ze in het seizoen van Vietnam maarliefst 200 (!!!) mensen hadden gesproken, en vanuit daar naar 30 gingen die ook in de camper kwamen en op uitgebreid gesprek mochten, en daarna 10 daadwerkelijke kandidaten werden gekozen. Uit het seizoen uit Duitsland herinner ik me dat er twee mensen over de casting gaan. Misschien dit seizoen 3  :P

Heb er zó veel zin in.


Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #67 Gepost op: 28-02-2023, 09:04:39 »
Ik ben mijn hoofd maar aan het breken over de trailer. Maar ben er nog niet wijzer uit geworden.
Misschien heb ik later deze week een Eureka-moment. ::rofl::

Wat we tot nu toe weten.
Beschrijving bij Filmpje:
" De Mol zet vanaf 19 maart voet aan de grond in Arizona voor een seizoen vol vraagtekens"

Trailer: Eerst zie je een oranje scherm=> Dan voetsporen in de grond die verdwijnen in een in de omgeving opgaande deur.

Tekst bij trailer: " Hier zitten we dan. Je hebt alle selecties doorlopen. Jij bent onze ... Dit hebben we echt nog nooit gedaan. Zie je het zitten?"

Er is duidelijk iets met die voetsporen, met het oranje scherm en met de vraagtekens, gezien het filmpje eindigt op een vraag. Maar ik kan geen verband leggen op dit moment. ;D

« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 09:06:17 door Deluxenite »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #68 Gepost op: 28-02-2023, 16:41:10 »
kreeg een beetje 'Back to the future' vibes.
jij bent ....mol in de toekomst?  ....mol in het verleden?  ....mol in het heden?

Jij bent onze Gilles de Corte? bij bepaalde gelegenheden.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 18:10:27 door foxhunter »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #69 Gepost op: 28-02-2023, 17:05:48 »
Wat heerlijk dat het weer gaat beginnen. Ik lees net dat het ook via NPO Start te volgen is, steeds een dag later.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #70 Gepost op: 28-02-2023, 19:20:06 »
12 maart al is er Café de Mol en worden de kandidaten voorgesteld.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #71 Gepost op: 1-03-2023, 07:36:34 »
Ik heb net even het filmpje gestopt en proberen in te zoomen op het weggelaten deel na de zin : " jij bent onze..."

Volgens mij is dit een woord uit 2 delen met een koppelteken ertussen. Dus handlanger of presentator kan dan al niet.

Ik heb ook even verder gedacht op de " zet de mol voet aan land".

De eerste die voet aan land zetten in Arizona waren de Spanjaarden. Als je het woord "de mol" vertaalt via Google translate in het Spaans kom je uit op "El Topo". Dat is blijkbaar de titel van een film die zich afspeelt in de western, wat je wel kan linken met Arizona en het thema in de trailer.

Maar verder dan dat geraak ik voorlopig niet   ::rofl::
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/El_Topo

Tenzij er een kandidaat tussenzit die Mara heet, want dat is het enige personage in de film die een naam krijgt  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2023, 08:15:06 door Deluxenite »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #72 Gepost op: 1-03-2023, 18:24:33 »
Het doel is al bereikt: buzz creëren. Wat het uiteindelijk is maakt niet zo uit. Wat waren die oranje schermen ook al weer? Weet ik niet eens meer, maar het is altijd top. ;)

De eerste Nederlander die de Mol is? Oranje=Nederland.  :P

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #73 Gepost op: 1-03-2023, 22:32:07 »
Ik hoop, nee, verwacht geen hulpmol, 2de mol of iets dergelijks. Dat gaat niet aanvaard worden. Vorig seizoen was ik een beetje teleurgesteld toen de mol het liet afweten en ze holderdebolder een nieuwe moesten zoeken, maar daar konden de makers niets aan doen natuurlijk.
Denk gewoon "Jij bent onze 'nieuwe mol'", maar weer met iets wat nog nooit gedaan is.
Ze zijn wel inventief: Een mol kiezen ter plaatse, de mol die zijn plek nog kon verliezen.
Misschien selecteren ze wel 3 mollen waaruit dan blind door de 9 kandidaten wordt geselecteerd wie het echt wordt. Door een test door de 9 kandidaten, of een blinde online opdracht waar de 3 mollen tegen elkaar strijden.
We zullen het snel weten, waarschijnlijk zit iedereen ernaast.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #74 Gepost op: 1-03-2023, 22:45:52 »
Ik vind het wel leuk dat ze nieuwe dingen proberen te verzinnen, maar eigenlijk hoeft het niet per se van mij. Een gewoon seizoen is ook prima :)

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #75 Gepost op: 2-03-2023, 18:48:44 »
Dacht ik ook even aan.  ;D
Reservemol , die de opdrachten niet weet, maar als backup kan dienen, mocht de echte mol uitvallen door één of andere oorzaak.
Zie je dat zitten dan, zonder voorkennis?

Vond dit ook geen gekke gedachte zeker na het seizoen van vorig jaar... Eerste wat in mij opkwam

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #76 Gepost op: 2-03-2023, 20:27:53 »
Die reservemol kan óók uitvallen, he? Dus ik denk niet dat we het daarin moeten zoeken.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2023, 07:50:19 »
Maar of ze daar nu groots mee uit gaan pakken? Het is nu één keer gebeurd in al die jaren en nu zouden ze ineens ontzettend uitpakken in de eerste trailer dat er een reservemol is. Vervolgens blijft die mol tot het einde, zoals in 99% van alle reeksen, en dat was het dan voor de reservemol.

Nee dat denk ik echt niet.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2023, 13:59:14 »
Ik ben er vrij zeker van dat het filmpje in combinatie met het oranje scherm iets te maken heeft met de afvallers.

Het nummer dat gebruikt wordt in de trailer heet ook " Rise Up, Deadman"

Kan toch niet duidelijker  ::zwaai::

Maar dat hebben ze wel al eerder gedaan, een afvaller de kans gegeven om terug in het spel te komen bedoel ik dan.

Dus idk wat ze daar dan weer mee bedoelen

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2023 / Seizoen 11
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2023, 15:18:14 »
Ik zet alvast wat artistpunten in op het feit dat er dit seizoen een Nederlander meedoet.  ::vergroot::