Ik denk dat eerder zo is dat ze dacht toen Daniël het groene scherm kreeg, ik heb hier geen bewijs voor maar zo'n gevoel heb ik wel. Of ze had inderdaad Soy al afgestreept, maar is dit niet gezegd in de aflevering. Maar ik had er vanmiddag met een collega over dat Ranomi op Daniël zit en Soy afviel en zij vind het ook super raar, want sinds wanneer zit Ranomi op Daniël en leek heel erg op dat ze op Jurre zat in aflevering 8. En Soy leek in aflevering 8 meer op Daniël te zitten en nu ineens meer op Jurre. Dan denk ik als Ranomi niet de mol is en niet goed zit, hoe ben jij ooit wel door gegaan en Soy afgevallen? Ik weet dat er meerdere redenen kunnen zijn zoals dat hij de test iets minder snel gemaakt heeft, meer vragen fout of de toekomstvragen vooral fout gezeten heeft, maar het blijft bijzonder. Zeker, omdat Ranomi echt Soy nog dacht als mol leek uit de laatste aflevering en Soy toch conclusie heeft moeten maken dat Ranomi het niet is, omdat Anke vol op haar zat en afviel, lijkt mij dan.
Want als je nu echt alleen let op wat er gezegd (nou wat we horen) is in aflevering 9 en een conclusie uittrekt:
Jurre zit op Daniël
Ranomi zit op Daniël
Daniël op Jurre
Soy wilde bij het abseilen Jurre op op plek 3 hebben, waar zijn mol moest staan.
Wat is je conclusie dan? Mijn conclusie blijft dat ik het super vreemd vind dat Ranomi ten eerste erin gebleven is en dat ze op Daniël zit, want er is nooit een aanwijzing gegeven dat ze op hem zit. En bij Jurre ook niet perse, maar wel iets meer door haar gedrag in aflevering 8, want waarom zou jij bij lasergamen het geld aan je mol geven (die je niet vertrouwd). Net zoals het feit dat best wel vaak in beeld zien dat zij op zichzelf een vraag ingevuld heeft. Weet ze dit dan echt niet meer dat ze dit zelf was. De toekomstvragen tel ik niet mee, want daar heeft ze blijkbaar ook 2x haar zelf ingevuld, maar dit wist ze van tevoren niet. Hebben de rest dan blijkbaar de test nog slechter gemaakt? Of heeft ze inderdaad wat ze tegen Anke zei dan moet je bijna jezelf meenemen bij de test en we weten dat ze veel gespreid heeft. Iets klopt niet bij haar, maarja wat?! Ik zeg er wel gelijk bij ik zie haar niet als mol.