Poll

Wie is NIET de Mol?

Comfort
32 (26.9%)
Lancelot
28 (23.5%)
Toos
59 (49.6%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12215 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #180 Gepost op: 8-05-2023, 11:40:41 »
Elisabet kon goed acteren, maar ik vind Comfort wel echt next-level. Zelfs toen ik op Comfort zat en de opdracht speciaal ging terugkijken (met dus als doel om haar te zien acteren) kon ik er echt geen acteren in zien. Uiteindelijk moest ze het om een heleboel andere redenen wel zijn, maar ze had mij hier volledig overtuigd.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #181 Gepost op: 8-05-2023, 11:48:06 »
Ik vond Comfort heel erg goed acteren bij de Delorean (en door het seizoen heen), maar op andere momenten was het wel goed te zien. Met name de slackline waarbij ze zich liet vallen, de vallende lamp en het schieten bij de western opdracht viel het wel op imo.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #182 Gepost op: 8-05-2023, 11:51:31 »
Slackline vond ik ook verdacht, maar meer door de edit. Het kwam wat schimmig in beeld hoe ze precies viel, en dat zij graag als laatst wilde werd ook wat vreemd in beeld gebracht. Ik vond haar acteren daar niet opvallen. De vallende lamp vond ik prima geacteerd, al vond ik inderdaad Lancelot daar wel natuurlijker reageren. Maar ik pikte haar er niet uit toen er nog 8 (geloof ik) van die gifjes waren.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #183 Gepost op: 8-05-2023, 11:58:52 »
Als er een opdracht mislukte dan keek Comfort ook wel echt sip*, wat soms wat gespeeld op me overkwam. Maar na het rode scherm was ik nooit echt meer overtuigd. Ze heeft het heel goed gespeeld.





*En toen ze in aflevering 5 zei dat het wel even binnenkwam dat niet iedereen haar direct wilde helpen. Ja, hallo, zo naïef was ze natuurlijk niet dat ze dat echt had verwacht.



Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #184 Gepost op: 8-05-2023, 12:10:04 »
Op de trein na het gooien zie je nog net een stukje dat Comfort even wegvlucht naar de andere kant van de trein. Te beperkt voor een gifje. Ik denk dat ze het even niet meer had. Dat gooien was dramatisch hilarisch. Daar had ze zich lelijk kunnen verraden. Daarna weer het masker van de vermoorde onschuld, zoals je op de foto hierboven laat zien. We gaan nog wel horen wanneer Lancelot haar in de smiezen kreeg. Dat had hier kunnen zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #185 Gepost op: 8-05-2023, 12:14:14 »
Ik had het juist niet verdacht gevonden als Commy hierom had moeten lachen. Het wás toch ook hilarisch? Ernstige en sippe gezichten doen bij mij eerder molalarmbelletjes afgaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #186 Gepost op: 8-05-2023, 12:17:58 »
Ernstige en sippe gezichten
Dat kunnen we van jouw avatar niet zeggen.... wat een leuke, Heinz ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #187 Gepost op: 8-05-2023, 12:19:39 »
Ja, ja, ik ben gezwicht. ;)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #188 Gepost op: 8-05-2023, 20:18:59 »
En toen ze in aflevering 5 zei dat het wel even binnenkwam dat niet iedereen haar direct wilde helpen. Ja, hallo, zo naïef was ze natuurlijk niet dat ze dat echt had verwacht.
Precies. Elke kandidaat die haar helpt zegt eigenlijk ik ben niet de mol, en dat willen weinig kandidaten.
Ik vond het ook erg vreemd dat ze zei dat ze zich schuldig voelde als ze zou proberen de juiste foto's te raden. Dat was toch het idee van die proef en welke kandidaat had dit niet gedaan

Ook de manier waarop ze hulp probeerde te krijgen was opmerkelijk. Als ik je vertel tussen welke 2 foto's ik twijfel wil je me dan helpen. Wat maakt dat nu uit.
En dan: "Ik wil ook even zeggen dat het ons geld oplevert". Het leverde niet alleen geld op, het kostte ook geld bij elke verkeerde foto. Maakt nogal verschil. €1000 per foto is best veel geld.
Ook opvallend dat we de aflevering hierop 2 keer horen dat Comfort hiermee minder verdacht is (waaronder Comfort zelf) en maar 1 keer dat ze meer verdacht is. Dit terwijl volgens mij zowel Lancelot als Toos haar hierdoor meer verdacht vonden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #189 Gepost op: 8-05-2023, 20:26:40 »
Volgens mij zijn we er wel uit: Comfort is de Mol!

Zitten we alleen nog in het verkeerde topic. ::dom::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #190 Gepost op: 15-05-2023, 10:24:18 »
Ik had het juist niet verdacht gevonden als Commy hierom had moeten lachen. Het wás toch ook hilarisch? Ernstige en sippe gezichten doen bij mij eerder molalarmbelletjes afgaan.

Op de trein na het gooien zie je nog net een stukje dat Comfort even wegvlucht naar de andere kant van de trein. Te beperkt voor een gifje. Ik denk dat ze het even niet meer had. Dat gooien was dramatisch hilarisch. Daar had ze zich lelijk kunnen verraden. Daarna weer het masker van de vermoorde onschuld, zoals je op de foto hierboven laat zien.

In aflevering 9 zien we terug wat we blijkbaar eerder niet mocht zien op de trein (na 14 min). Een schaterlachende Comfort. Lancelot staat nog te verwerken wat hij zojuist heeft meegemaakt, dat alles misgegooid is. Als we haar zo in aflevering twee hadden zien lachen en daarna weer dat sippe gezicht hadden zien trekken had je genoeg geweten. Eerst in aflevering 1 Matteo Simoni niet kennen en dan zijn naam noemen. En dan hier lachen en dan weer sip kijken. Voor mij was het verdacht dat ik eerst een schaterlach vermoedde én Comfort daarna zo sip keek en het gewoon niet met elkaar kon rijmen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #191 Gepost op: 15-05-2023, 10:36:07 »
Goed gezien! ::ok::