Auteur Topic: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten  (gelezen 9133 keer)

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #220 Gepost op: 19-03-2023, 14:29:15 »
Het plot hier beschrijven zou bijna onmogelijk zijn. De Twin Peaks wiki pagina is een mooie start om er eens in te duiken.
In de jaren 90 was de serie ontzettend populair. Het gesprek van de dag. En er was een “Sherrifs office hotline” waar je naar kon bellen als je een aflevering had gemist. Dan hoorde je een telefoniste uit de serie  de recap van de aflevering bespreken. Nog steeds zijn er diverse fora waarop de serie en de symboliek besproken word. Echt wel een aanrader om eens terug te kijken!

Maar goed, ik verwacht nu ook weer niet dat je echt kenner van Twin Peaks hoeft te zijn om straks de Mol te vinden. Een extra laagje mysterie heeft het zeker!  ::bravo::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #221 Gepost op: 19-03-2023, 15:55:06 »
Ik denk dat Steve een tweelingbroer is van een oud-kandidaat  ::jaja::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #222 Gepost op: 19-03-2023, 17:42:39 »
Ik denk dat Steve een tweelingbroer is van een oud-kandidaat  ::jaja::

 ::ok:: ::ok::
Dit is denk ik de beste optie
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #223 Gepost op: 19-03-2023, 20:17:48 »
De 10e deelnemer is bekend.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #224 Gepost op: 19-03-2023, 20:40:48 »
De 10e deelnemer is bekend.
Ken je hem?

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #225 Gepost op: 19-03-2023, 20:42:17 »
Die hebben we al eerder gezien.  ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #226 Gepost op: 19-03-2023, 20:42:26 »
Hoe tof ik de 10de kandidaat ook vind, 10 echt onbekenden had ik leuker gevonden.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #227 Gepost op: 19-03-2023, 21:24:14 »
Ken je hem?

Ik kende hem van naam.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #228 Gepost op: 19-03-2023, 21:32:34 »
David Lynch is een acteur van Twin Peaks.
David Lynch is de regisseur van Twin Peaks, een legendarische reeks en Lynch een legendarische naam. Ik weet niet hoe oud je bent maar vermoedelijk net wat te jong om dat te weten ::tandpastasmiley::
Wel leuk dat op deze manier Twin Peaks toch weer terug wat aandacht krijgt. Denk dat best wat jongere Mol-kijkers de serie namelijk ook goed kunnen smaken!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #229 Gepost op: 21-03-2023, 09:41:23 »
Het enige waar ik vrij zeker van ben is dat het om een bijzondere rol voor slechts één aflevering gaat. Als knaller voor de opening van het seizoen, zoals ze meestal knallend een nieuw seizoen ingaan.
Morgen om deze tijd weten we het!  ::tandpastasmiley::

Hier lijkt het inderdaad op..........

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #230 Gepost op: 26-03-2023, 01:10:23 »
Denk je dat Matteo expres na 1 aflevering er weer uit is Marimol? Of bedoel je dat niet?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #231 Gepost op: 26-03-2023, 11:28:17 »
Ik keek de eerste aflevering (zonder gespoilerd te zijn) rustig op maandagavond via NPO Start. Had een druk weekend en was nog niet bezig met De Mol. Dat kandidaat X mogelijk een BVer zou zijn was al genoemd dus een grote verrassing was het niet. Matteo kende ik niet.

Tijdens de aflevering kwam het op mij nogal fake over, zijn acteerprestatie maar ook zijn vermomming en de rol die hij aannam. Hij viel hierdoor juist op. Achteraf blijkt dat de makers bewust op zoek zijn geweest naar een BVer. Gezien de opdracht die hij meekreeg was het inderdaad een bijzondere rol voor de eerste aflevering. Of hij bewust de eerste afvaller was weet ik niet. Ik ben echter ook nog niet overtuigd dat dat niet zo was.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #232 Gepost op: 26-03-2023, 13:24:36 »
Misschien is het er alleen maar om te doen om DeMol kijkers warm te maken voor het meedoen van Bv'ers in de toekomst. Als pilit/experiment van de makers, hoe dit zou vallen.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de BV'er in dit geval zich gewoonweg heeft verkeken op de dynamiek van een groep onbekenden, en het allemaal nogal heeft onderschat als gearriveerde Bv'er, wat de serie mijns inziens zoveel beter maakt dan die met BN's. Ik hoop dus van harte niet dat dit een vooruitblik is voor wat er met het Vlaamse programma gaat gebeuren.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #233 Gepost op: 26-03-2023, 13:30:30 »
Ik hoop dus van harte niet dat dit een vooruitblik is voor wat er met het Vlaamse programma gaat gebeuren.

Wees maar gerust:

Wat is de valkuil bij BV-deelnames? Want jullie zeggen altijd eigenlijk van we willen er geen BV-show van maken zoals in Nederland.

Gilles: "Maar dat is nog altijd 100% onze overtuiging. Dat is niet iets waar ik zelf naar zou willen kijken. Dat is niet iets wat ik zou willen maken. Als je tien mensen meeneemt met camera-ervaring, de keer dat de camera van de schouder van een cameraman gaat, switchen die ook off denk ik. Dat gaat niet anders. Terwijl een slager en een postbode, metaalbewerker die is daar niet mee bezig. En dat vind ik veel waardevoller. Plus er zijn echt al genoeg programma's voor BV's, daar ben ik echt van overtuigd.

Dat is het gevaar dat mensen dat nu gaan denken dat we dat gaan doen. Quod non, dat kan ik-" (...)

Wil je dat bij dezen ten stelligste ontkennen?

Gilles: "Dat bevestig ik met klem. Dat is absoluut niet de intentie. Nee, nee."

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #234 Gepost op: 26-03-2023, 13:35:21 »
Ok, opgelucht, vooralsnog. (al kan het ook wel klinken als een politicus of ceo met mooie woorden).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Voorbeschouwing] Voorstelling van de kandidaten (Wie is kandidaat X?)
« Reactie #235 Gepost op: 26-03-2023, 13:39:39 »
Misschien komt de echte Steve nu.