Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 43077 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #700 Gepost op: 7-05-2023, 21:40:09 »
 ::bravo::
Chapeau aan de Comfort-verdenkers van het eerste uur!
« Laatst bewerkt op: 7-05-2023, 22:11:14 door Molekule »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #701 Gepost op: 7-05-2023, 21:41:42 »
Uiteindelijk is het rode scherm gewoon een manier voor de mol om geld te stelen uit de pot.
Je kan het misschien wat laf en te makkelijk vinden, maar er zijn ook mollen in het verleden voor soortgelijke acties zijn geroemd (George).
Ze heeft ook zeker risico genomen door dit te doen, zeker als ze uit haar rol zou vallen.
Ik ben verder erg benieuwd naar haar acties volgende week.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #702 Gepost op: 7-05-2023, 21:43:00 »
Alleen maar C drukken in de delorean is er 1 van

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #703 Gepost op: 7-05-2023, 21:48:12 »
Ik kan wel oordelen over Commy hoor. Gewoon een hele goede mol. Één van de betere mollen vind ik. Een Oscar voor haar acteerwerk en het minste geld in de pot gebracht. ::ok::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #704 Gepost op: 7-05-2023, 21:49:54 »
Ik denk het ook!

Heel wat goede molacties in tegenstelling tot wat sommigen hier beweren.
Geen enkel groot bedrag binnen gehaald. Gemold op de momenten dat het moest en een geweldige actrice!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #705 Gepost op: 7-05-2023, 21:50:13 »
Ik ben al die tijd stug blijven vasthouden aan Toos vanwege die vrijstelling, maar Comfort heeft ook altijd hoog op mijn lijstje gestaan en tijdens deze aflevering werd me wel duidelijk dat ze het toch gewoon ging zijn ::jaja::

Verder ben ik ook niet zo'n fan van het concept de mol een rood scherm geven, maar juist zo'n opdracht leende zich er natuurlijk perfect voor om het toch een keer te doen. Ben heel benieuwd naar haar molacties volgende week, volgens mij heeft ze er genoeg op haar naam staan ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #706 Gepost op: 7-05-2023, 21:51:07 »
Voorspelbaar dat geklaag over dat rode scherm. Er zijn toch heel veel mensen die dat anders hebben geïnterpreteerd en wel in Commy de mol zagen. Rode scherm of niet.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #707 Gepost op: 7-05-2023, 21:53:35 »
Voorspelbaar dat geklaag over dat rode scherm. Er zijn toch heel veel mensen die dat anders hebben geïnterpreteerd en wel in Commy de mol zagen. Rode scherm of niet.

Voorspelbaar, dat zelfgenoegzame geglunder van al die mensen die zo gretig hun blote bips afvegen met het spelconcept. ::)
Woosie down?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #708 Gepost op: 7-05-2023, 21:56:00 »
Goeie mol! Op zijn Alina's een beetje.
Ik was de mol dit seizoen al redelijk vroeg op het spoor. Vooral nog benieuwd naar het kaartendraaien in de nabeschouwing!

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #709 Gepost op: 7-05-2023, 21:56:40 »
Voorspelbaar dat geklaag over dat rode scherm. Er zijn toch heel veel mensen die dat anders hebben geïnterpreteerd en wel in Commy de mol zagen. Rode scherm of niet.

Het zijn een beetje level 0 denkers. Een rood scherm is een rood scherm, niets meer, niets minder.

Het merendeel hier had wel door dat Comfort gewoon rood had kunnen krijgen. Wel jammer dat die minderheid zo vocaal is, maar goed, nu kunnen ze ook niet terugkrabbelen dat ze het wel verwacht hadden.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #710 Gepost op: 7-05-2023, 21:58:46 »
Commy!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #711 Gepost op: 7-05-2023, 22:05:20 »
Het zijn een beetje level 0 denkers. Een rood scherm is een rood scherm, niets meer, niets minder.

Het merendeel hier had wel door dat Comfort gewoon rood had kunnen krijgen. Wel jammer dat die minderheid zo vocaal is, maar goed, nu kunnen ze ook niet terugkrabbelen dat ze het wel verwacht hadden.

En er is bovendien in de aflevering daarna nog gezegd dat haar rode scherm niks betekent. Deze hele actie zal waarschijnlijk altijd een discussiepunt blijven, maar goed als je ziet hoe de naysayers in de discussie staan lijkt het me een geslaagde zet. De creatieve grens opzoeken is altijd de betere keuze voor een programma.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #712 Gepost op: 7-05-2023, 22:08:55 »
Om Belgian Mol toch even te verdedigen; Belgian Mol heeft verder wel gelijk hoor. Een Mol hoort geen rood scherm te krijgen. Dat dit nu wel gebeurt, is wel jammer en had voor mij echt niet gehoeven. De opdracht was super tof met de DeLorean, maar als je zo gaat spelen met de regels moet je de opdracht gewoon aanpassen of schrappen.

Maar toch, ik wilde Comfort niet enkel op dit ene feit uitsluiten, omdat ik de makers ook wel ken. Haar uitsluiten op basis van deze opdracht is gewoon naief en als je dan kijkt naar het seizoen, was Comfort prima te ontmaskeren.

Aan de makers: foei, niet meer doen!  ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #713 Gepost op: 7-05-2023, 22:11:02 »
Om Belgian Mol toch even te verdedigen; Belgian Mol heeft verder wel gelijk hoor. Een Mol hoort geen rood scherm te krijgen. Dat dit nu wel gebeurt, is wel jammer en had voor mij echt niet gehoeven. De opdracht was super tof met de DeLorean, maar als je zo gaat spelen met de regels moet je de opdracht gewoon aanpassen of schrappen.

Maar toch, ik wilde Comfort niet enkel op dit ene feit uitsluiten, omdat ik de makers ook wel ken. Haar uitsluiten op basis van deze opdracht is gewoon naief en als je dan kijkt naar het seizoen, was Comfort prima te ontmaskeren.

Het gaat mij ook niet om Belgian Mol zijn mening (en ja het blijft een mening, anderen vinden dat de mol wel een rood scherm kan krijgen), maar vooral de manier waarop hij zijn mening uit.

Offline PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #714 Gepost op: 7-05-2023, 22:12:52 »
Fantastisch seizoen met een top-mol  ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #715 Gepost op: 7-05-2023, 22:13:11 »
Lap, zat er weer naast. Mijn felicitaties naar de Comfortianen! ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #716 Gepost op: 7-05-2023, 22:24:05 »
al die mensen die zo gretig hun blote bips afvegen met het spelconcept. ::)
Spelconcept my ass  ::kissass::

Just kidding. Maar ik mag het zeggen want ik roep al jaaaaaaaren om de mol eens een rood scherm te geven. Ik deed dat bij Richard Groenendijk al, wat is het, bijna 20 jaar geleden.

Een droom komt uit ::vlaglinks:: ::cheerleader:: ::vlagrechts::

Maar NATUURLIJK kan de mol een rood scherm krijgen. Gilles bevestigde mij dit in de chat. Alleen hadden ze het tot op heden nog niet aangedurfd. Nu wel dus. Fan-tas-tisch ::bloos:: ::respect::

En zoals ik al zei heeft ze de opdracht eerlijk gespeeld, 6 fout, scherp gespeeld dus ook. Ik denk dat ze hier uit komt als hele goede mol met prachtige molacties, maar wel een beetje snel ontdekt. Heel blij dat we nog een aflevering krijgen met al die pracht acties  ::hyper:: ::roos::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #717 Gepost op: 7-05-2023, 22:39:48 »
Mijn schot voor de boeg :)

Ik wil jullie even herinneren aan de tweede post van dit topic ::trots::

 ::bravo:: ::bravo::
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gedaan heeft, ik kijk uit naar volgende week!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #718 Gepost op: 7-05-2023, 22:44:00 »
Ik doe mee, ik heb nog genoeg drank van mijn verjaardag over  ;D ::ok::

Tequila Sunrise! Proost Lo !  ::bravo::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #719 Gepost op: 7-05-2023, 22:57:45 »
Ik heb het hier heel moeilijk mee. Totale spelvervalsing.

En wat heeft ze zelf gedaan? Tot de laatste opdracht toe de perfecte kandidaat uitgehangen, zonder haar kwamen ze er niet uit.

Zelfs Samya heeft meer gemold dan haar. Net als Ruben, Lancelot, Thomas, Toos, Leïla.

Naar wat voor programma kijken we hier eigenlijk? De sterkte van De Mol was dat je hem kon vinden door te kijken, nu kon je het eigenlijk niet weten en ik hoop ook dat iedereen dat toegeeft.

Proficiat aan de Comfortunnelaars! Jullie zijn op zoek gegaan naar de grootste kandidaat, het succesvolle concept dit seizoen.

Wie echte fan is van dit programma, zou dit niet mogen goedkeuren, zelfs had je het goed.

Comfort komt onder Reneé.

Geweldig seizoen, maar ben het hier jammer genoeg wel mee eens. Heb geen laatste aflevering nodig om te kunnen stellen dat er kandidaten waren die bedoeld of onbedoeld veel meer en opvallender 'gemold' hebben. Ook geen fan van dat rode scherm, wat echt een noodgreep lijkt nu om een mol die vol verdacht werd door de kandidaten wat uit het vuur te redden. Maar wel een heerlijk seizoen gehad.