Auteur Topic: [kandidaat] Lancelot  (gelezen 18354 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #60 Gepost op: 6-04-2023, 11:00:01 »
Wat mij opvalt bij Lancelot is dat in elke opdracht een kleine positieve actie van hem samen gaat met een grotere negatieve actie. Zou dit zijn eventuele moltactiek kunnen zijn?

In Tijd Inschatten plaatste hij de spin zonder info goed maar omdat hij te vroeg op de knop drukte kwam er niets in de pot.
Bij het Linedancen maakte deed hij het perfect in de eerste dans (€500 in de pot) maar maakte een fout in de tweede waardoor er weer €500 minder in de pot ging.
Bij het inboedelwerpen wees hij de juiste vaas met bloemen aan maar gooide het duurste voorwerp slecht waardoor er geen €1500 in de pot kwam.
In de bootcamp kwam hij (maar vooral dankzij Conny) op tijd aan maar schoot samen met Ruben heel wat geschilde aardappelen weg wat weer geld uit de pot kost.
In de rodeo maakte hij een juiste combinatie (Alexander de Grote + Bucephalus, €200 in de pot) maar ook een verkeerde (Lucky Luke + Jolly Jumping, €1000 niet in de pot)
Bij eieren rapen bracht hij 20 eieren binnen (€200 in de pot) maar verloor hij zijn eigen ei en brak die van Ruben waardoor dan weer geld uit de pot kwam.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2023, 12:54:13 »
Bij elke proef gaan er dingen goed en dingen fout en dat geldt volgens mij voor alle kandidaten. Zou hier niet teveel achter zoeken.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2023, 13:35:46 »
De montage zet Lancelot verdacht neer en dat vind ik altijd verdacht. Dan heb ik het over de scene in de auto waarin hij zegt dat Ruben onzin verkondigde aan de telefoon.
Ik zie hem nu als de winnaar.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #63 Gepost op: 6-04-2023, 14:36:06 »
Ik zie hem alleszins in de finale komen. Ik verdenk hem en ook Ruben (Ruben nog meer) en ik wed dat beiden de finale zullen halen.
Ik heb vaak moeten twijfelen tussen twee mollen en beiden bereikten ze de finale zoals Annelotte-Lennart (Annelotte verdacht ik iets meer) in de mol 2021, Rob-Nathan (uiteindelijk koos ik voor Rob) in WIDM 2020.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #64 Gepost op: 9-04-2023, 22:58:47 »
Vind hem echt super grappig.
Hoe hij die amerikaanse in t Nederlands een vervoeging gaat uitleggen.
Top gozer.

Snap de haat niet die ik op de socials voorbij zie komen  ::niet-ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #65 Gepost op: 9-04-2023, 23:03:42 »
Haat snap ik ook niet, maar hij is wel goed in mensen tegen de haren instrijken. Ook die bingoënde senioren hadden al genoeg van 'm.  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #66 Gepost op: 9-04-2023, 23:04:26 »
Ik hou wel van dat soort types  ::rofl:: ::ok::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #67 Gepost op: 9-04-2023, 23:05:40 »
Dacht nog even, slim gespeeld als mogelijke mol, maar toen nam hij de vrijstelling niet. Met de vorige drie afleveringen bij opgeteld een kruis erdoor.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #68 Gepost op: 9-04-2023, 23:09:12 »
Lancelot definitief afgevallen als mol na het weigeren van de pasvragen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #69 Gepost op: 10-04-2023, 00:11:38 »
Hij stond al laag voor mij, maar nu echt een vette streep door Lancelot inderdaad. Die 5000 euro mag als Mol gewoon echt niet. Zeker in de Molbiecht erna hoor je dat dat totaal niet de bedoeling was.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #70 Gepost op: 10-04-2023, 02:15:22 »
Door de sterk spelende Lieselot getest. We zagen Toos al door de knieën gaan? Zou de mol iets anders doen tegen haar? Wellicht niet, nog geen streep door Lancelot.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #71 Gepost op: 10-04-2023, 08:02:27 »
Hij was voor mij al niet echt een verdachte, maar ik durf ook wel te strepen na deze aflevering.
Een Mol hoeft hier écht niet de pasvragen te laten liggen. Iedereen ging er vanuit dat degene die de pasvragen kon pakken die ging pakken. Als Lancelot de mol zou zijn zou hij enorm balen dat Toos en Lieselot de vorige aflevering de vrijstellingen niet pakten en zeker niet nu (na dus al onnodig 2000) 5000 euro in de pot laten komen als hij letterlijk met één handbeweging dat kan voorkomen.
Ik snap dat een mol soms ook kandidaats moet zijn, maar het ís hier kandidaats om de pasvragen gewoon te nemen. Niemand gaat hem hierom verdenken...

als hij de mol nog is zou hij hier voor mij echt een foute keuze gemaakt hebben, eentje die hem enorm zou doen zakken op mijn lijst "goede mollen".

Ik vind daarnaast zijn plek bij de bingo in plaats van bij de zoo ook geen slimme als je als mol invloed wilt hebben

Offline Wolf2112

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #72 Gepost op: 10-04-2023, 09:30:30 »
Lancelot definitief afgevallen als mol na het weigeren van de pasvragen.
Ja, hoe easy was dat geweest. Frustrerend voor de mol ook...

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #73 Gepost op: 10-04-2023, 11:21:39 »
Lancelot heeft nooit op mijn verdachtenlijstje gestaan maar altijd goed om daarvan een stevige bevestiging te krijgen.

Offline Draco

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #74 Gepost op: 10-04-2023, 22:56:02 »
Ik hou wel van dat soort types  ::rofl:: ::ok::

Inderdaad, helemaal omdat ze er zelf totaal niet tegen kunnen als 't bij hen wordt gedaan  ::rofl::

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2023, 23:11:07 »
Is een type Bart of Robin, komt hard over, maar er moet zo'n karakter bij zitten. Spijtig dat hij niet tegen Lieselot in ging, maar het was maar 1 pasvraag tegen 5000euro, dus kandidaats.
Ik vind hem ook wel top.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #76 Gepost op: 11-04-2023, 00:16:55 »
Vind hem echt super grappig.
Hoe hij die amerikaanse in t Nederlands een vervoeging gaat uitleggen.
Top gozer.

Snap de haat niet die ik op de socials voorbij zie komen  ::niet-ok::

Ik denk dat de grootste storm ondertussen wel gaan liggen is. Enthousiaste deelnemer die gewoon erg geniet van dit spelletje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #77 Gepost op: 11-04-2023, 00:44:27 »
Nee hoor .. storm van haat op twitter.
Ik las gister nog dat ie dood moest en persoonlijk vind ik dat dus niet meevallen
Naast alle “waarom zit die k*nker racist er nog in”

 ::niet-ok:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2023, 00:46:03 door FS »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #78 Gepost op: 11-04-2023, 07:53:16 »
Snap die haat niet.
Hij liet een gezonde portie zelfreflectie zien door te benoemen dat het hem niet populairder ging maken, maar hij ging geen info over zijn kinderfoto delen. Een stuk netter dan Ruben of Toos.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lancelot
« Reactie #79 Gepost op: 11-04-2023, 08:30:07 »
Vreselijk zulke mensen, maar laten we dat maar gauw negeren. Ik vind Lancelot een fantastische kandidaat, mooi hoe hij het speelt. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...