Auteur Topic: [kandidaat] Lieselot  (gelezen 8524 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
[kandidaat] Lieselot
« Gepost op: 13-03-2023, 16:34:42 »

https://www.goplay.be/video/de-mol/lieselot-32

Bespreek hier alles over Lieselot.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2023, 13:16:16 door Compuart »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2023, 18:30:56 »
Een kennismaking waar ik direct heel vrolijk van werd. Ze zegt het zoals ze het voelt zo’n soort type mag ik wel .   Misschien iets te weinig vertrouwen in zichzelf , bv door zich af te zetten tegen recruiters /ceos en advocaten als minder .

Levenskennis, mensenkennis kunnen iemand ook ver brengen in dit spel

Molvibes , ik zou het leuk vinden , maar ik geloof er niet echt in 4/10
Eerste afvaller 6/10
Winnaar 2/10

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2023, 23:25:00 »
Van Lieselot zou het me echt verbazen dat ze de mol is.
Ik zie geen dubbele laag in haar, ze lijkt daar te eerlijk voor en lijkt me ook iemand van je wie makkelijk verwondering kan aflezen.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2023, 23:27:45 door Molekule »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2023, 10:28:37 »
Lieselot zegt veel mensenkennis te hebben. Diegenen die dat zo expliciet zeggen liggen er meestal ook vroeg uit.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2023, 11:10:55 »
Ze studeerde journalistiek, had misschien wel verslaggever voor Het Laatste Nieuws kunnen worden, maar deze jonge mama van twee kinderen besloot om pen, papier en computer te ruilen voor het slagersmes.

Toch maar niet onderschatten.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #5 Gepost op: 19-03-2023, 21:50:32 »
Zou wel geniaal zijn als zij de Mol is. Lijkt vlot te kunnen liegen aan de telefoon. Maar de eerste drie proeven missen & brengt toch + 1000 eur binnen. Beetje atypisch als Mol.

Lijkt me gewoon kandidaat.


Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #6 Gepost op: 19-03-2023, 21:53:39 »
Voor mij valt ze meteen af als mol.
Inderdaad opdrachten missen, je kunt er niet op vertrouwen dat anderen het verpesten. En ook nog verhoudingsgewijs veel geld binnen brengen.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #7 Gepost op: 19-03-2023, 21:57:07 »
Met zo'n joekel van een achterstand toch nog doorgaan: Respect!

Hoogstwaarschijnlijk niet de Mol, maar van mij mag ze ver komen.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2023, 21:59:16 »
De achterstand zit 'm er vooral in dat ze niet echt onderdeel van de groep is nog. Hopelijk wordt ze dat nog maar banden worden volgens mij het sterkst gesmeed de eerste uren/dagen dat een groep bij elkaar is. De eerste test maken is sowieso een loterij dus wat dat betreft was er niet al te veel aan de hand denk ik. Personen die nu al op een aantal verdachten hebben ingezet hebben vast slechter gescoord.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2023, 22:43:26 »
Ik vind het niet zo’n achterstand. Het zou ook een voordeel kunnen zijn. Op deze manier wordt ze gedwongen om de eerste test gewoon rationeel goed te spreiden. Geen risico op tunnelvisie.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2023, 22:45:36 »
Ik vind het niet zo’n achterstand. Het zou ook een voordeel kunnen zijn. Op deze manier wordt ze gedwongen om de eerste test gewoon rationeel goed te spreiden. Geen risico op tunnelvisie.

Alleen heeft ze geen idee HOE ze moet spreiden als je geen idee hebt hoe de aflevering eruit heeft gezien.
Geeft maar aan hoe veel een loterij de eerste test is
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2023, 22:48:49 »
Ik vind het niet zo’n achterstand. Het zou ook een voordeel kunnen zijn. Op deze manier wordt ze gedwongen om de eerste test gewoon rationeel goed te spreiden. Geen risico op tunnelvisie.

Precies wat ik ook zei. De achterstand zit 'm eerder in het niet direct in de groep opgenomen worden. Hopelijk gebeurt dat alsnog.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2023, 23:07:17 »
De groep benadrukte dat meermaals, en Gilles bij de eliminatie nogmaals, dus dat komt wel goed neem ik aan. Als ze lang blijft. Vermoed dat de bekende acteur meteen teveel heeft getunneld.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2023, 23:18:22 »
Als ik Lieselot was, had ik niet teveel nagedacht bij de test en overal lukraak het bovenste antwoord aangeklikt (of het onderste, beetje afhankelijk van de eerste vraag).
Op die manier heb je waarschijnlijk wel een paar vragen goed en je verliest ook zeker niet op tijd. Bij de Belgische serie is dat doorgaans wel genoeg om in het begin door te gaan. Er zijn altijd wel 1 of 2 kandidaten die vanaf het begin al meteen all-in gaan.
In dat opzicht vond ik het ook niet eens een heel erge straf voor haar. Alleen bij de finaletest kan het een probleem worden, mocht ze het tot daar schoppen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2023, 23:47:47 »


Bij de eerste proef was 6000 euro binnen te brengen , (8 kandidaten elk 500 euro en het niet herkennen van Steve 2000 euro ) bij de tweede proef 5500 euro ( 3000 in het varkentje en drie simpeler dansjes voor 500 en de finale dans voor 1000 euro )

Dat er maar 500 was verdiend is mijns inziens mollenwerk en daar heeft lieselot nul invloed op kunnen hebben en vandaar dat ik haar wegstreep als verdachte .

Als mol kun je , tenzij er nog een mega kans komt om geld weg te spelen, niet het risico lopen dat al deze opdrachten goed aflopen , denk ik

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2023, 00:17:32 »
Er was geen garantie dat ze uit de caravan bevrijd zou worden. Dus stel nu dat ze de Mol was, wat dan?
Men had daar binnen met zijn allen keihard kunnen afspreken dat ze haar niet zouden bevrijden, dan was de tijd verstreken en had Lieselot de test niet tijdig kunnen maken en had dan toch uit het spel gelegen?

Kortom: volgens mij kunnen we Lieselot al afstrepen. Wel een leuk mens trouwens.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2023, 00:19:09 »
Volgens mij ging ze hoe dan ook die test maken, maar nu had ze nog wat tijd om informatie te verzamelen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2023, 00:19:33 »
Ze ging sowieso de test maken, haar bevrijden was alleen om nog wat informatie in te winnen.

Fanatieke dame, ze gaat nog ver komen denk ik.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Scherpeblik

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2023, 00:19:45 »
Er was geen garantie dat ze uit de caravan bevrijd zou worden. Dus stel nu dat ze de Mol was, wat dan?
Men had daar binnen met zijn allen keihard kunnen afspreken dat ze haar niet zouden bevrijden, dan was de tijd verstreken en had Lieselot de test niet tijdig kunnen maken en had dan toch uit het spel gelegen?

Kortom: volgens mij kunnen we Lieselot al afstrepen. Wel een leuk mens trouwens.

Dan mocht ze de test toch evengoed gewoon maken? Alleen had ze dan geen kans gehad om nog een beetje informatie los te krijgen bij de rest.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2023, 00:28:40 »
Dan zou ik het nog eens terug moeten kijken, want ik had dus begrepen dat ze 30 minuten de tijd had om bevrijd te worden om dan de test te mogen maken. Ze maakte die test - nu ze wel bijtijds bevrijd werd - immers apart van alle anderen terwijl die toekeken. Als ze de test sowieso had mogen maken, waarom dan niet tegelijk met alle anderen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!