Auteur Topic: [kandidaat] Matteo  (gelezen 5025 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #80 Gepost op: 27-03-2023, 16:43:50 »
Uit een ander draadje, en vast grappig bedoeld:

Maar ik vind dit eigenlijk een scherpe opmerking. Voor mij weer een aanwijzing dat Matteo's exit bij aflevering 1 gepland was en hij een rol speelde!

Want de grootste creatievelingen van de Vlaamse tv en ver daarbuiten zouden daar geen oplossing voor kunnen verzinnen? Een iets andere vraag met het thema acteren bijvoorbeeld?

Maar goed, ik ga proberen me verder niet te mengen in eventuele discussies over het vraagstuk of het een complot was of niet. De vraag wie de Mol is vind ik interessanter. ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #81 Gepost op: 27-03-2023, 16:47:38 »
Haha ja, het was ook als grapje bedoeld inderdaad ;D Ook na het horen van de podcast (over Vlaamse media), ben ik er alleen meer van overtuigd dat Matteo gewoon oprecht kandidaat was (niet ingehuurd voor een twist, nooit aan getwijfeld) en dat hij gewoon de pech heeft gehad van elke eerste afvaller heeft, min Gilles die all-in ging in aflevering 1 van seizoen acht).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #82 Gepost op: 27-03-2023, 16:55:00 »
Och, ik vind het gewoon leuk om deze denkpiste (warempel, een Vlaams woord!) te bewandelen. Misschien zit ik er naast, maar ik heb er aardigheid in om 'bewijzen' te verzamelen voor deze theorie. Is het niks, is er geen man overboord.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #83 Gepost op: 27-03-2023, 17:28:36 »
De vraag zou dan aan Conny ook wat anders gesteld kunnen zijn. Zij doet immers aan improvisatie theater.

Maar eerlijk gezegd… vind ik het heel lastig echt nuttige info uit de reacties zelf te halen.

Ik kijk eerder naar wat er daaromheen gebeurt:

Vermoedelijk heeft de mol het eigen filmpje nog niet vooraf kunnen bekijken. Dan kun je als mol mogelijk nog een beetje onzeker zijn over of het goed gelukt is en heb je dus motivatie om het privilege te winnen.

Maar dan wil je er liever niet de aandacht mee trekken door heel erg je best te doen om het privilege te winnen en er blij mee te zijn.
Eigenlijk vind ik de reactie van Leïla dan wel goed passen: ze zat er de hele tijd bij met een gezicht als een oorwurm, en achteraf downplayen dat het niets oplevert.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #84 Gepost op: 22-04-2023, 17:09:01 »
Voor wie Steve mist:
https://youtu.be/uL6xRIEC4xE (Wait for it)
 ;)



Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #85 Gepost op: 22-04-2023, 17:17:18 »
 ::rofl::
...óf niet!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Matteo
« Reactie #86 Gepost op: 29-04-2023, 01:45:00 »
Matteo had maar zo een vrijgeleide voor de finale kunnen hebben.
Opdracht om de eerste dag meer dan de helft te kunnen overtuigen dat je een dubbelganger bent dan verdien je 2000 euro.
Je zet je hoed af, 3 kandidaten stellen zich aan je voor en de mol die brutaal je eigen naam noemt: Matteo Simoni om die 2000 euro te bestrijden. En je daarna begint in te palmen en je exit in werking stelt.