Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot  (gelezen 5873 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot
« Reactie #80 Gepost op: 30-04-2023, 10:15:04 »
Thomas het zwijgen opgelegd bij de beslissende vraag
Dat was wel nadat ze die zelf al 2x duidelijk verteld had en op het moment dat ze dachten dat hij dat eindelijk aan de studenten ging vertellen.

Ik heb hier ook al een paar keer zien voorbijkomen dat ze het omverschieten van Herman De Croo door Ruben als overbodig wordt gezien omdat de rest toch nog niet was afgeschoten. Na het herbekijken van de aflevering gisteren ben ik het daar toch niet helemaal mee eens. Het wordt in de montage pas op het einde van de opdracht geplakt, maar in flashbackvorm. Dit voorval kan dus al in het begin van de opdracht gebeurd zijn, op het moment dat ze nog 10-15 min hadden om de rest omver te schieten.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot
« Reactie #81 Gepost op: 30-04-2023, 10:27:36 »
Ik vermoed dat men vooral wil zeggen dat het, als mol, beter was geweest om deze actie pas te doen als er al andere (correcte) waren neergeschoten. Dat zou subtieler geweest zijn, dan als eerste een verkeerde neer te schieten want dan was de opdracht onmiddellijk gedaan.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot
« Reactie #82 Gepost op: 30-04-2023, 10:36:26 »
Ik vermoed dat men vooral wil zeggen dat het, als mol, beter was geweest om deze actie pas te doen als er al andere (correcte) waren neergeschoten. Dat zou subtieler geweest zijn, dan als eerste een verkeerde neer te schieten want dan was de opdracht onmiddellijk gedaan.

Wie weet was dat ook de bedoeling.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot
« Reactie #83 Gepost op: 30-04-2023, 12:16:53 »
En C was ook lang in de BB terwijl R en T ergens P op een M moesten schieten en misging. L vertelde iets over ene M ( de FF3) en TH vond daar iets over, C ging toen SSShhh doen over de MF zodat L het niet kon horen en toen was de T voorbij voordat de FF3 goed doorkwam bij de studenten.

Ik ben het spoor allang bijster, maar de M is of C, R, T, danwel L.

Kijkend naar alleen deze opdracht moet het Lancelot of Comfort zijn.
::rofl::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 1: Les van Lancelot
« Reactie #84 Gepost op: 30-04-2023, 13:18:39 »
Kort en bondig
Een abc-tje ::rofl::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"