Auteur Topic: Molduel: Comfort vs. Lancelot  (gelezen 4319 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Comfort vs. Lancelot
« Reactie #80 Gepost op: 2-05-2023, 12:49:50 »
Mijn score voor Lancelot komt hoger uit maar het zegt me niet dat hij ook de mol is.
Ben er nog steeds niet uit

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Molduel: Comfort vs. Lancelot
« Reactie #81 Gepost op: 2-05-2023, 14:28:09 »
Die scores zijn misschien wel subjectief maar ik ga verder toelichten.

2.1 Lancelot. Comfort had het raadsel juist en ook 2 voorwerpen. De reden waarom het molpunt naar Lancelot gaat is omdat Comfort als enige niets gooide en Lancelot gooide het duurste voorwerp stuk. Eigenlijk kan de mol hier best een goed voorwerp kiezen om zich minder verdacht te maken en een voorwerp stuk gooien.
2.3 Lancelot. Zoals ik eerder zei was Comfort de enige die in alle opdrachten slaagde. Zij kwam net op tijd aan na 4 km lopen, als mol kon je gemakkelijk iets  te laat aankomen (het zou niet verdacht zijn geweest).
3.1 Lancelot. Vroeg afgaan is onmols, de mol zal niet snel de controle van het spel weggeven. Het binnenbrengen van het blauwe hoefijzer door Toos is ook onmols.
4.2 Inderdaad betere positie om te mollen voor Comfort maar zij doet er niets mee, gaat steeds mee met de goede antwoorden van Leïla (wat €1000 leverde). De foute antwoorden werden vooral door Thomas gegeven.
5.2 Lancelot: de positie bij de drones is verreweg de beste molpositie, daar heb je controle over €6000. De stuntvliegers hebben maar een beperkte invloed op hun deel (€1500). Het zijn ook de filmkenners die bepalen over het al dan niet iedereen gevlogen.
 6.3 Lancelot: Degenen in de bus bepalen tenslotte welke foto wordt doorgegeven en welke draad doorgeknipt (Lancelot deed beiden fout).
« Laatst bewerkt op: 4-05-2023, 18:24:16 door Luc »

Offline Wolf2112

  • Forumlid
Re: Molduel: Comfort vs. Lancelot
« Reactie #82 Gepost op: 3-05-2023, 11:31:22 »
6.3 T. Lancelot laat het kiezen over aan Toos. "Your call!" Zou hij als mol dat doen? Lijkt me ook niet echt

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Comfort vs. Lancelot
« Reactie #83 Gepost op: 3-05-2023, 14:41:14 »
6.3 is inderdaad puur Toos. Zware minpunten voor Comfort. Lancelot neutraal, een beetje te neutraal zoals bij de vliegtuigverhaaldiscussie.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: Molduel: Comfort vs. Lancelot
« Reactie #84 Gepost op: 4-05-2023, 00:54:33 »
Ik kijk nu ook weer de reacties op de vallende lamp terug. Lancelot lijkt toch erg te schrikken. Als ik iemand moest kiezen die acteerde, dan is het Comfort.
De reactie van Lancelot nadat zijn whiskey net na de bar stopt laat volgens mij zien dat Lancelot best kan acteren ;)