Ik had een kijker!!
Het was echt vet awkward, ik wist echt niet wat ik moest vertellen
misschien kon je zoiets zeggen: Dit is de voordeur, via dit ding ga je naar binnen. Je hebt daarvoor een sleutel nodig, die is nu nog in mijn bezit, maar die krijg je na koop van de notaris. Bij de voordeur zit een bel, maar die doet het niet, dus moet je kloppen. En dat gat in de deur zit er niet voor niks, daar komen onder andere rekeningen en de krant in naar binnen. Hoe dat gat heet? Dat schijnt een brievenbus te heten. In de hal hangt een kapstok. Kom je na een lange dag thuis, kun je daar je jas ophangen. En oja, dat schoenenrek krijg je er gratis bij. Dit is ook een deur en doe je die open dan kom je ineens in de woonkamer. Daar kun je wonen, hoewel dat eigenlijk de bedoeling is van dit hele huis. De keuken, daar kun je je eten klaarmaken, ik zou niet aanraden te koken in een andere ruimte van het huis, tenzij je een snelle verbinding hebt met de brandweer. Dan nog even de slaapkamer, daar kun je, mocht je dat willen, slapen. Maar dat kan net zo goed ook in de woonkamer of in de keuken of het toilet hoor, het is maar waar je van houdt. Over het toilet gesproken, als je de hele dag de boel hebt opgehouden, omdat de toiletten op je werk zo vies zijn, kun je hier alles lekker laten lopen. En de badkamer, heet een badkamer, maar waarom eigenlijk? Is niet uitgerust met een bad. Maar op zolder staat nog een oude tobbe, dus met een beetje fantasie... Loop gerust nog even rond. Dit huis is bovendien ideaal te gebruiken als... huis. Dus, kopen?