Het verbaasd me toch elk jaar weer hoeveel lelijke mensen er op de braderie lopen. Maar dan ook echt lelijk en niet verzorgd, sommigen lijken zichzelf te mishandelen.
Zo heb je van die vrouwen die hun oranje shirt met hun paarse haar en rode broek matchen
, Mannen waarvan ik vrij zeker ben dat ze hoogzwanger zijn, mensen met een hoofddoek die beter een burka hadden kunnen dragen, mensen die denken dat als ze tattoo's zetten dat de rest niet meer opvalt etc.
Het is gewoon te erg, en dan heb ik het nog niet over de muziek gehad!
Het lijkt alsof ze het dit jaar hebben neergezet op niveau. De eerste stand die we tegen komen zijn namelijk jonge muzikanten, bandjes, best leuk om naar te luisteren vaak
. Het volgende standje is 'Jezus leeft'
. Ik weet niet wie ze gaat vertellen dat jezus al een tijdje dood is, maar ze staan nog tweede omdat ze nog wel aardige muziek maken. De derde stand is een dikke meneer die het repertoire 'ik heb de hele nacht liggen dromen van je kont' aandoet. Gevolgd door de stand waar een duo dit repertoire nog erger wist te verkrachten. Ik voelde langzaam mijn IQ dalen en probeerde er snel weg te komen
.
al bij al was dit toch wel weer een hoogtepunt de diepte in
. Ik heb mijn broodje hamburger gehad en m'n zakje bananenchips maar daar moet ik het maar bij laten.