Na 9 afleveringen op Charlotte had ik geen behoefte om uit de 2 overblijvers nog een nieuwe mol te kiezen. Ik achtte de kans dat Rocky het was overigens nihil na de executie van Erik. Dus toen hier berichten over een twist kwamen was het kiezen tussen Renée of geinen om een twist.
Als twist vond ik het verhaal dat Charlotte de computer gehackt zou hebben wat ver gaan. Ik verwachtte niet dat de productie dat aan zou durven. Dan eerder een mol met een dubbelrol, eentje die ook kandidaat was. De echte mol zou zijn uitgevallen en Charlotte had zijn taak overgenomen.
Nu in aflevering 9 had de kanidaat Charlotte haar rode scherm gekregen, de mol Charlotte was nog in het spel.
Omdat ik Charlotte al vroeg verdachtte, richtte ik me op het begin van het seizoen en herinnerde mij de 'in eerste instantie' zinnen. En daar was ineens de Remco-tunnel geboren. Natuurlijk geen enkel bewijs, maar het was een leuk geintje om de 1e afvaller als mol benoemen.
Om nog wat door te geinen ben ik aflevering 1 terrug gaan kijken. En daar zaten nog best wat mogelijke aanwijzingen naar Remco als mol in. Meer dan ik had gedacht. Ik begon er steeds meer in te geloven.
Ik heb er in ieder geval een week krom om gelegen.