Vond het weer een tof begin, niet de beste twist, maar alsnog 10 onbekenden voor mij
Vond het jammer dat mateo zo snel opgaf, maar gezien zijn uitleg hierboven wel begrijpelijk. Daarbij als het te veel wordt, is het lastig om op de rest te letten, dus snap ook wel waarom ie als eerste weg is.
Zie veel reacties die de basis voorspellend of hetzelfde vinden en dat is wel zo, maar maakt het er voor mij niet minder door. Het is iig duidelijk, consistent en makkelijker aanpasbaar in thema van het land van, ze zouden zelf een seizoen in belgie of NL houden. Misschien hadden ze wel iets anders gedachten, maar sneeuw is er niet gebruikelijk, dus kon de plannen wijzigen. Wel vind ik het mooi in thema passen, de klok en radio met de begin quote en het schieten en de linedance en I walk the line combinatie. Vind zelf daar het land mooi laten zien en niet alleen voor de locaties, maar ook activiteiten. (edit: oh misschien meer voor feedback? achja)
Mijn man komt uit Texas en daar zitten wij momenteel ook, die is wel een paar keer naar Arizona (Sedona) geweest en het is sowieso mooi om te zien, totaal anders dan je misschien verwacht (had ik iig wel toen ik voor het eerst naar de Grand Canyon ging).
Cliffhanger weet ik niet wat het betekend, maar de preview ziet er veelbelovend uit (alhoewel mn man al geen fan is van de wannabe militaire deel
)
Zit weer in het seizoen en zal nog even denken wie de mol zou kunnen zijn