Natuurlijk is het leuker om positieve berichten te lezen. Ik denk dat het aantal gefrustreerde posters ook wel meevalt. Ik lees bij de posters die in de juiste tunnel zaten ook veel interpretaties en het moet nog maar blijken of dat klopt.
Ook voor de duidelijkheid wat mijzelf betreft: ik heb nog geen oordeel gegeven over het molschap van dit jaar behalve over dat wat ik tot nog toe gehoord en gelezen heb en dat was positief. Ik heb vooral ( en dat ook voor de ontknoping al genoemd) heel veel vragen. Ik ben benieuwd naar aflevering 9.
Ik heb daar ook nog geen oordeel over, maar ben wel positief, voor zover ik het heb gezien heeft Comfort het prima gedaan. Afl. 9 zal er uitsluitsel over geven.
@NVR_95
En over het naar beneden halen van andere mollen. Ook dat doe ik niet, die mol staat nog steeds hoog in het vaandel, maar ruimte voor kritiek in de beginfase van die serie is er zeker, want hij deed er toen alles aan om onder de radar te blijven, en molde daar dus minder dan bijvoorbeeld Comfort deed.
En het mooiste is een mol die in aflevering 9 aangeeft dat het mollen effe niet lukte of door kon gaan vanwege frustratie of omstandigheid.
Of er zich juist wel een kans voordeed en daar op inspeelt. Bij mij staat de menselijk maat van een mol voorop. Niet een lijst met optimale molacties.
De Slackline actie bijvoorbeeld was veel voorzichtiger geplant, munten laten vallen, maar Comfort is toen omgeschakeld naar een rigoreuse actie, omdat ze als laatste kon gaan.
Of bij de bus waar zich een kans voordeed dankzij Ruben die geel zag om daar op in te spelen. Als Ruben niet geel had gezegd, dan was de kniptang niet op tijd in de bus gekomen. De kleur werd gecheckt voordat de kniptang gegooid kon worden.
Dan ben je het spel aan het spelen.