Zonet (ein-de-lijk) de laatste aflevering gezien. Top! Ook wel blij dat ik uiteindelijk goed zat.
Mooie spanningsboog en goed bedachte opdrachten. En ik had echt verwacht dat de winst naar Michaël zou gaan. Beide finalisten hebben het fantastisch gespeeld!
En een leuke mol ook: mooi om te zien dat hij zo ontspannen is nu het 'hoge woord' eruit is.
Enige kritiekpunt (niet naar de programmamakers, maar de mensen die het online zetten):
het is voor mij lastig terug te zien vanuit Nederland. Via mijn computer wel, maar GoPlay doet moeilijk als ik de aflevering via een computer wil zien op onze 'Tunneltelevisie'.
(deed het 'vroeger' wel, maar nu niet)
Dus dan maar kijken via NPO Start; gaat 7 afleveringen prima en dan een foutmelding bij aflevering 8. :\'( En serieus: NPO: een verdachte foto van Senne als 'opvulplaatje'? Ik voelde meteen een spoiler aankomen.
Dan maar even kijken of die afl. op YouTube staat: meteen bovenaan zie ik een filmpje van Senne die bang is om ontdekt te worden: mega-spoiler.
Dus toch maar weer kijken op de computer, wat minder prettig is. Please ICT'ers van de streamingdiensten: zit niet zo te mollen en maak het makkelijker.
De Mol blijft verder helemaal top!