Auteur Topic: Stel hier je vragen aan een specifieke forumer  (gelezen 35176 keer)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan een specifieke forumer
« Reactie #280 Gepost op: 16-01-2005, 21:28:17 »
Bail, ben je een geboren amsterdammer?

jah ik ben geboren en getogen in Amsterdam Noord en ik woon er nog steeds met alle plezier!!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #281 Gepost op: 16-01-2005, 22:28:30 »
zoals jullie zien heb ik me nickname maar weer gewoon veranderd omdat vele mensen niet wisten wie ik was doe ik het gewoon zo haha een vraag voor!!!

Gerard hoe ben jij hier op de site gekomen en hoe ben je Crew geworden wou je datzelf of kreeg je het aangeboden en waarom heb je het gedaan lijkt me natuurlijk heel leuk ik hoop dat je de vraag kan beantwoorden en leuk vind Groetjes Nicky  ::joehoe::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 16-01-2005, 22:33:14 »
Ik zat ergens in 2002 op de wieisdemol.nl site in de chat, en Kenner kwam me vragen of ik niet eens bij .com wilde inloggen. Dus halverwege widm-2. Heb ik toen gedaan, ben blijven hangen en november vorig jaar werd ik genaaid met een actief lidmaatschap. Beetje columns schrijven, beetje niksen. Dat liep uit de hand en toen iemand ziek werd, werd ik sitecrew bij peking. Later ook bij ER.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #283 Gepost op: 18-01-2005, 08:03:23 »
Voor storm: Hoe jarig voel jij je vandaag? ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!