Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 79747 keer)

Offline Ricardo3941

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2012, 00:37:56 »
Het gebeuren bij de brug heeft m'n laatste twijfels weggenomen: Anne-Marie en Hadewych zijn de Mol niet.

Juist, ja! Hier was veel geld te verdienen,  en ze deden allebei onwijs hun best. AM riep het dat ze in de brug zou zitten, dat moet je dus als mol zeker niet doen....

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #241 Gepost op: 9-03-2012, 23:02:12 »
Voor de mensen die mij een PM hadden gestuurd over Hadewych, Liesbeth reageerde bij de executie van gisteren exact hetzelfde op haar groene scherm. Ze is oprecht verrast en haar blijdschap daarna is dat ook. Jammer Liesbeth, door jouw naam kan ook een streep.  ::vergroot::

Dat uitgerekend deze beide dames de finale moesten halen. :-X  Het heeft dan ook even geduurd, maar het is goed om te constateren dat dit uiteindelijk gewoon klopt. Niet dat ik daar ooit echt aan getwijfeld heb. Liesbeth en Hadewych, net als Anna vorig jaar, toonden vier indicatoren tegelijk. Dat is te overtuigend en laat, zo blijkt weer, geen ruimte voor interpretatie.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #242 Gepost op: 9-03-2012, 23:13:27 »
Lightman, een dringend verzoek om in het vervolg nooit meer dit soort fratsen buiten het spoilertopic te plaatsen. Op deze manier is er natuurlijk geen lol meer aan. Dank.
...óf niet!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #243 Gepost op: 9-03-2012, 23:48:09 »
Lightman, een dringend verzoek om in het vervolg nooit meer dit soort fratsen buiten het spoilertopic te plaatsen. Op deze manier is er natuurlijk geen lol meer aan. Dank.

Volgens mij is de uitslag al bekend nu, dus een spoiler is dit niet meer te noemen.  ???
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #244 Gepost op: 10-03-2012, 01:17:10 »
Volgens mij is de uitslag al bekend nu, dus een spoiler is dit niet meer te noemen.  ???

Denk dat het een grapje was lightman, dat je dat volgend seizoen niet meer zo mag posten (waar een streep door kan dus) omdat het klopte ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #245 Gepost op: 10-03-2012, 11:40:05 »
Ik heb totaal zin in het 100% kunnen uitsluiten van iemand met 'wetenschappelijk bewijs'. Ik wil kunnen speuren en iedereen kunnen verdenken en dat moet niet door zoiets verpest worden. In het vervolg dus nooit meer dit soort poep zomaar overal plaatsen a.u.b.
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #246 Gepost op: 10-03-2012, 11:45:23 »
volgens mij is het geen poep maar gewoon zijn manier van speuren ;)

Aangezien het blijkbaar voor lightman goed klopte dit seizoen is het dus een manier om te speuren. Geen wetenschappelijk bewijs hoor in mijn ogen. Ik vind het dan ook geen spoilerverplichting hebben.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #247 Gepost op: 10-03-2012, 12:00:11 »
Ik heb totaal zin in het 100% kunnen uitsluiten van iemand met 'wetenschappelijk bewijs'. Ik wil kunnen speuren en iedereen kunnen verdenken en dat moet niet door zoiets verpest worden. In het vervolg dus nooit meer dit soort poep zomaar overal plaatsen a.u.b.

volgens mij vergeet je hier dat Lightman net als de meeste mensen hier ca 80% van het seizoen fout gezeten heeft :P


Anne-Marie had hij in 1e instantie ook afgeschreven, dus hoeveel waarde je er aan kan hechten is niet 100% sluitend. Het is een handige methode, maar niet feilloos.


En voor sommige kandidaten (bijvoorbeeld Soundos vorig seizoen) hoef je niet eens hele studies te volgen om aan hun gezicht te kunnen zien dat ze het niet zijn.