Auteur Topic: Moltalk 2013  (gelezen 131065 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Moltalk 2013
« Reactie #440 Gepost op: 8-03-2013, 12:13:59 »
Ook ik vind Moltalk een bijzonder aangename toevoeging aan het programma, maar wil toch één punt van kritiek naar voren brengen: vermijd vanaf volgend seizoen zoveel mogelijk dat je in één uitzending louter kandidaten uit hetzelfde seizoen uitnodigt, want dan krijg je iets te veel de sfeer van 'oude jongens krentenbrood.' Het lopende seizoen moet namelijk wel het hoofdonderwerp zijn vind ik.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #441 Gepost op: 8-03-2013, 12:24:01 »
Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om nog iets meer te horen over oudere seizoenen. Maar laatst liep het wel uit de hand, toen er 2 uit hetzelfde seizoen waren (+Arjen) en 1 uit een ander seizoen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #442 Gepost op: 8-03-2013, 12:40:41 »
Maar laatst liep het wel uit de hand, toen er 2 uit hetzelfde seizoen waren (+Arjen) en 1 uit een ander seizoen.

Klopt, Marc-Marie zat er beetje voor jan joker tussen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #443 Gepost op: 8-03-2013, 12:45:23 »
Klopt, Marc-Marie zat er beetje voor jan joker tussen..

Gelukkig is hij dan wel zo dat hij dat dan zegt, maar er werd niks mee gedaan. Dus alleen seizoen gemengde kandidaten volgende jaar aub  ::trots::
No Milk today???

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #444 Gepost op: 8-03-2013, 13:37:29 »
Dat verhaal van die ladder is nog steeds niet helemaal opgehelderd. Er werd een theorie ontwikkeld dat die ladder halverwege de opdracht nog is toegevoegd, maar ook dat werd maar halfhalf door Paulien bevestigd ('nou, laten we het daar maar op houden'). Iets zegt me dat er iets anders aan de hand is. Zou het zo kunnen zijn dat ze toen al op Kees zat, dat de productie inschatte dat ze het wel lang zou uithouden in de serie, dat haar daarom de ladder werd toegestopt, en dat dit later op de website als officiële verdachtmaking werd gepresenteerd ("Hoe kwam Paulien opeens aan die ladder?"), zodat Paulien als bliksemafleider van Kees zou fungeren? Dat zou wel een beetje gemeen zijn van de productie: mensen bewust verdacht maken.

Leuke moltalk trouwens gisteren. Mooie weetjes erbij :)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #445 Gepost op: 8-03-2013, 13:45:24 »
Dat verhaal van die ladder is nog steeds niet helemaal opgehelderd. Er werd een theorie ontwikkeld dat die ladder halverwege de opdracht nog is toegevoegd, maar ook dat werd maar halfhalf door Paulien bevestigd ('nou, laten we het daar maar op houden'). Iets zegt me dat er iets anders aan de hand is. Zou het zo kunnen zijn dat ze toen al op Kees zat, dat de productie inschatte dat ze het wel lang zou uithouden in de serie, dat haar daarom de ladder werd toegestopt, en dat dit later op de website als officiële verdachtmaking werd gepresenteerd ("Hoe kwam Paulien opeens aan die ladder?"), zodat Paulien als bliksemafleider van Kees zou fungeren? Dat zou wel een beetje gemeen zijn van de productie: mensen bewust verdacht maken.

Leuke moltalk trouwens gisteren. Mooie weetjes erbij :)

Die ladder zag er overigens wel erg nieuw uit  ::rofl::
Zou iemand van de crew snel bij die winkel er nog 1 gehaald hebben?
Ik moet er eigenlijk wel om lachen, maar ben ook wel benieuwd naar de werkelijke reden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #446 Gepost op: 8-03-2013, 15:15:08 »
We kunnen het bij het vragenvuur nog even vragen natuurlijk.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Moltalk 2013
« Reactie #447 Gepost op: 8-03-2013, 16:04:07 »
Wat ik eruit begreep was dat de productie die ladder snel ergens heeft neergelegd omdat ze zagen dat de opdracht zonder ladder niet ging lukken oid... Ik zou er niet te veel achter zoeken.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #448 Gepost op: 8-03-2013, 17:15:54 »
Was ik ineens spontaan hoofdrol in Moltalk! Ook wel eens leuk ;)
Kennis is macht.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #449 Gepost op: 8-03-2013, 17:59:51 »
Was ik ineens spontaan hoofdrol in Moltalk! Ook wel eens leuk ;)
Ja je hebt vrienden gemaakt joh! Bij wie ga je het eerst uit eten? ;D
Tell me what your telescope says

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #450 Gepost op: 8-03-2013, 19:14:22 »
Haha, nou, Joep zit wel erg omhoog volgens mij, dus die maar als eerst..
(ahem, dit wilde ik in een Spoiler-tag zetten, maar die kon ik niet meer vinden?

En ik heb tussen het filmen en het uitzenden van de Mol (juni - januari) inderdaad Kees nog een keer ontmoet op Votown All Stars, Paulien bij de uitreiking van de NS Publieksprijs (moest daar werken) en Zarayda bij de uitreiking van een schrijfwedstrijd (ook werken voor m'n stage :))
« Laatst bewerkt op: 8-03-2013, 19:16:00 door Lukie4, Reden: in youtube tags gezet, veel leuker dan spoiler tags »
Kennis is macht.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #451 Gepost op: 8-03-2013, 20:14:12 »
Opmerkelijk dat Kees dat opmerkt over die 'geheime locatie' waar hij gebriefd is. Dit gaat gewoon om de locatie, waar ze op dat moment zitten. Ik denk dat ik een maandje in mei/juni ga bivakeren voor de deur van het gebouw van MolTalk.

Trouwens. Helemaal geen Mol-Training in Nederland dit jaar in de ontknoping?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #452 Gepost op: 8-03-2013, 20:17:16 »
Opmerkelijk dat Kees dat opmerkt over die 'geheime locatie' waar hij gebriefd is. Dit gaat gewoon om de locatie, waar ze op dat moment zitten. Ik denk dat ik een maandje in mei/juni ga bivakeren voor de deur van het gebouw van MolTalk.

Dat denk ik niet hoor, ik denk eerder bij iemand thuis (in Amsterdam). Of heb je reden om aan te nemen dat het op de 'geheime locatie' gebeurt?

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #453 Gepost op: 8-03-2013, 20:19:19 »
Volgens mij zei Arjen er ook nog op zo'n sarcastische toon bij:
''Dat was niet hier ofzo hoor...''

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #454 Gepost op: 8-03-2013, 21:16:36 »
De "geheime locatie" is overigens door iemand die daar gisteren aanwezig was gewoon op internet geplaatst. Ik zal hier maar niet zeggen waar ik het gevonden heb voor die locatie straks algemeen bekend is, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is... maar ik denk dat het niet echt gaat helpen als ik die persoon een bericht erover stuur ::) Zou ik dit ergens moeten melden en zo ja, waar dan, of is het ook weer niet zo'n erg probleem? (als er volgend jaar geen Moltalk meer is of het op een andere locatie is maakt het uiteraard niet uit :P)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Moltalk 2013
« Reactie #455 Gepost op: 9-03-2013, 08:15:33 »
Moltalk was super leuke aanvulling! Dag allemaal  ::joehoe::
Dat dan weer wel