Auteur Topic: Columns  (gelezen 9236 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Columns
« Reactie #20 Gepost op: 13-03-2013, 00:03:41 »
Heel mooi geschreven Mathijs! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Columns
« Reactie #21 Gepost op: 13-03-2013, 00:57:05 »
Mathijs, bedankt voor je geweldige column. Erg leuk om er zo toch nog een beetje bij te zijn, je beschrijft de sfeer zo goed! Bedankt!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Columns
« Reactie #22 Gepost op: 13-03-2013, 01:10:51 »
Daaaaaaank voor al jullie lieve complimenten!  ::bravo::
Ben blij dat jullie het leuk vonden om het te lezen. Het was een bizarre en geweldige ervaring.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kennis is macht.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Columns
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2013, 07:00:12 »
Ik kan me nog zo goed herinneren hoe je vorig jaar achter de schermen zat toen je net te horen had gekregen dat je gewonnen had. Je kon het niet geloven en was totaal in verwarring of kan ik beter zeggen door het dolle heen;D.
Wat heb je je ervaringen mooi op papier gezet!!! Mijn complimenten ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Columns
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2013, 09:29:05 »
Citaat
De kandidaten komen straks vanzelf binnen. Ze worden gedropt, maar ze vertrekken niet allemaal tegelijk. We hebben geen tien cameramannen tegelijk, natuurlijk,’ zegt L. Ik knik. Logisch.
Ik hoop toch wel dat ze 10 cameramannen hebben, maar niet 10 cameraploegen!  ::rofl::

Citaat
De kandidaten worden weer in een busje gestopt en… we zijn nodig! Om er honderdprocentabsoluutvolledigenHELEMAALzeker van te zijn dat Arts presentatietekst er goed opstaat, mogen we even stand-innen. Art doet z’n tekst, wij worden niet gefilmd en dan kunnen ze altijd nog later in de montage kiezen. Praktisch.
Wat bedoel je hier mee?

Citaat
(Disclaimer: ik zat hier al ongelofelijk diep in mijn Kees-tunnel, maar dit was toch echt wat ik zag.)
Ik vraag me af in hoeverre je verhaal beinvloed is door de eind uitslag van dit seizoen? Heb je dit verhaal al lang klaar liggen? Of heb je dit pas kort geleden geschreven?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Columns
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2013, 11:37:53 »
Ik kan me nog zo goed herinneren hoe je vorig jaar achter de schermen zat toen je net te horen had gekregen dat je gewonnen had. Je kon het niet geloven en was totaal in verwarring of kan ik beter zeggen door het dolle heen;D.
Wat heb je je ervaringen mooi op papier gezet!!! Mijn complimenten ::ok:: ::bravo::

Ik was daar toen ook bij. Bizar was dat zeg!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Columns
« Reactie #26 Gepost op: 13-03-2013, 11:43:07 »
Ik was daar toen ook bij. Bizar was dat zeg!

Het staat ook op film. Hilarisch! ::rofl::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Columns
« Reactie #27 Gepost op: 13-03-2013, 12:08:45 »
Ik kan me nog zo goed herinneren hoe je vorig jaar achter de schermen zat toen je net te horen had gekregen dat je gewonnen had. Je kon het niet geloven en was totaal in verwarring of kan ik beter zeggen door het dolle heen;D.
Wat heb je je ervaringen mooi op papier gezet!!! Mijn complimenten ::ok:: ::bravo::

Vooral het telefoongesprek wat je toen voerde met "vriendin D" ::rofl::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Columns
« Reactie #28 Gepost op: 13-03-2013, 15:54:25 »
Vriendin D. en ik zijn een tikje hysterisch, dat zal ik niet ontkennen ;) Het stomme is dat ik als student MEM het trucje van 'hysterisch moeder/vriendin/partner bellen op speaker' ken, maar pas door had dat het op camera stond toen ik ophing :P

En Jelsir: ik heb even teruggerekend, maar ik denk maar net aan 10 cameramannen komen. Bijvoorbeeld bij de Towers: 2 op de torens, 2 beneden en nog eentje tussendoor, zoiets? Daarbij 'besparen' ze ook op cameramannen door de kandidaten te behangen met GoPro cameraatjes.
En toen ik in Zuid-Afrika was, zat ik al op Kees. Mede omdat we voelden dat hij zich door ons 'bedreigd' voelde en omdat hij ineens bij ons werd weggehouden én toen ook nog eens zo absurd lang deed over de test.
Kennis is macht.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Columns
« Reactie #29 Gepost op: 13-03-2013, 18:20:17 »
Super leuk om te lezen, zowel inhoudelijk als de stijl!  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Columns
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2013, 16:09:10 »
Zo, eindelijk tijd gevonden om je verhaal te lezen. Leuk ::ok::

Offline Kennner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Columns?
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2013, 16:43:49 »
Mathijs heeft een hele leuke column geschreven over de reis die hij heeft gemaakt naar Zuid Afrika. Hij was de gelukkige winnaar van de Avro test van vorig jaar.

De column is HIER te lezen.

Die jongen kan schrijven zeg, hulde!
Prince is de mol!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Columns
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2013, 17:13:57 »
Heel leuk om te lezen! Ben blij dat jij meemocht, zo kunnen we allemaal meegenieten. Wat een prachtig avontuur door een echte molloot  ::joehoe::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)