Auteur Topic: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen  (gelezen 25925 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #60 Gepost op: 4-03-2015, 17:02:10 »
Wie kent een groente/fruitman? Of vrouw? ::rofl:: ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #61 Gepost op: 4-03-2015, 17:10:06 »
Ik had de opdracht eerlijker gevonden als de ?-envelop als eerste op tafel werd gelegd.
En dat diegene dan voor had moeten lezen: 'Je mag tijdens dit spel twee jokers van je medekandidaten afpakken.' Dan wordt het spel ook gelijk interessanter omdat wanneer er jokers op tafel komen, je ook echt moet nadenken of het verstandig is om ze pakken ::vergroot::
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #62 Gepost op: 4-03-2015, 17:12:55 »
Ik had de opdracht eerlijker gevonden als de ?-envelop als eerste op tafel werd gelegd.
En dat diegene dan voor had moeten lezen: 'Je mag tijdens dit spel twee jokers van je medekandidaten afpakken.' Dan wordt het spel ook gelijk interessanter omdat wanneer er jokers op tafel komen, je ook echt moet nadenken of het verstandig is om ze pakken ::vergroot::

Klopt. Dan wordt het psychologisch effect groter.
Dacht vanuit de promo dat ze dat ook zouden doen maar niet dus

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #63 Gepost op: 4-03-2015, 17:24:22 »
Klopt. Dan wordt het psychologisch effect groter.
Dacht vanuit de promo dat ze dat ook zouden doen maar niet dus
Ik denk juist dat het dan op een bepaalde manier makkelijker wordt. Je weet dat je als je genoegen neemt met 2 jokers een grote kans hebt om er niets aan over te houden en dus pak je pas wat bij 3 of meer. Er is ook minder kans dat je concurrenten met 2 genoegen nemen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2015, 17:36:16 »
Of je pakt sneller omdat als je te lang wacht en Art het weghaalt je ook niets hebt

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #65 Gepost op: 12-03-2015, 00:55:52 »
Of je pakt sneller omdat als je te lang wacht en Art het weghaalt je ook niets hebt
Dan zou ik als kandidaat liever hebben dat Art her terug neemt dan dat een medekandidaat ze van me afpakt. Waarom zou je in hemelsnaam genoegen nemen met minder als je vooraf weet dat het later afgepakt mag worden?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 - opdracht 1 - beslissen en timen
« Reactie #66 Gepost op: 12-03-2015, 01:08:23 »
Omdat merendeel van de mensen toch graag jokers wil hebben en dan de gok wel durven nemen om ze te pakken in de hoop dat de jokers bij iemand anders worden afgepakt.

Dus pak je de jokers en worden ze niet afgepakt heb je ze. Pak je ze miet dan heb je sowieso niets