Auteur Topic: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd  (gelezen 21942 keer)

Offline Lauzy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #80 Gepost op: 26-02-2018, 21:35:25 »
Dat denk ik ook. Zijn 'even wachten' steeds, en het niet meteen (enthousiast) wat roepen maar meer in zichzelf gekeerd eerst even nadenken... In een groep met tamelijk heftige persoonlijkheden vallen mensen als Ruben (en Stine) op omdat ze rustiger reageren. Niet per definitie mols, dus.

Ja maar zelfs Stine liet zich af en toe leiden door enthousiasme(o.a in de circusopdracht) en Ruben heeft dit totaal niet. Vind ik toch merkwaardig.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #81 Gepost op: 26-02-2018, 21:58:01 »
Ja maar zelfs Stine liet zich af en toe leiden door enthousiasme(o.a in de circusopdracht) en Ruben heeft dit totaal niet. Vind ik toch merkwaardig.
In moltalk werd al genoemd dat hij zijn lippen op elkaar perst. Ruben is al wat introvert, naar met die samenpersing erbij wordt het onnatuurlijk voor je uit staren en niet "beschikbaar" zijn. Loes was ook in gedachten bij niets is wat het lijkt, maar wel aanspreekbaar. Ruben onttrekt zich aan het groepsproces.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #82 Gepost op: 26-02-2018, 23:36:06 »
Mij valt hier ook op dat Jan ook heel goed weet dat het door zijn vraag was dat ze erachter kwamen dat ze in verschillende landen zaten. Hij is er zichtbaar trots op en daarmee onderstreept ie voor mij dat hij die vraag met opzet zo gesteld heeft (als mol zijnde is het fantastisch die epische onthulling in gang te zetten lijkt mij) Dat hij het hier nog eens benoemd is voor mij echt een bevestiging  ::jaja::

Vind ik ook. Jan zwengelt het aan, weet ook nog precies zijn zinnetje en vervolgens weet Ruben wat zijn antwoord was.
Nog iets opvallends bij dit extra beeldmateriaal: Wel biechten van Olcay en Ruben dat het zo bijzonder is dat ze de finale gehaald hebben, niet van Jan. Niks bijzonders ook, voor een mol  ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #83 Gepost op: 26-02-2018, 23:44:48 »
Vind ik ook. Jan zwengelt het aan, weet ook nog precies zijn zinnetje en vervolgens weet Ruben wat zijn antwoord was.
Nog iets opvallends bij dit extra beeldmateriaal: Wel biechten van Olcay en Ruben dat het zo bijzonder is dat ze de finale gehaald hebben, niet van Jan. Niks bijzonders ook, voor een mol  ;D
Natuurlijk weten ze dat beiden nog. Het was DE schok van aflevering 1. En echt niet alleen voor de kijkers thuis hoor  ;)

Als dat laatste zo is, dan zegt dat natuurlijk helemaal niks. Het is 1 vd middelen die de makers gebruiken om ervoor te zorgen dat er nog steeds aanwijzingen naar alle 3 de kandidaten gevonden kunnen worden. Dat is gewoon bewust zo gedaan, en juist omdat het dan op gaat vallen. Een vd zaken waardoor er voor iedereen wat te zeggen blijft...  ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #84 Gepost op: 27-02-2018, 01:28:11 »
Bij de tunnelopdracht rende Olcay snel de verkeerde kant en een trap op. Bovenaan stond zij te kijken waar de rest bleef. Op dat moment begon ik serieus met Olcay rekening te houden.In mijn idee was dat zooo mols.
En bij de parkopdracht zie je een persoon met een hoody op een bankje zitten en later opnieuw in beeld langs lopen vlak nadat Ruben aan de beurt was.Qua postuur zou dat Olcay kunnen zijn. In een andere vermomming zou zij, met blonde pruik, zonnebril en cap, ook de "langsloper" kunnen zijn.
Noch Jan, noch Ruben heb ik qua postuur terug kunnen vinden in vermomming in de parkopdracht.

Als dit beter in het topic Olcay op zijn plaats is, willen jullie het dan aub verplaatsen?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #85 Gepost op: 28-02-2018, 23:26:52 »
Aan het begin van de executie leunt Ruben naar voren. "Hij toont belangstelling voor de uitslag". Te gretig. En dan heb ik al rekening gehouden met de lange mannen correctie. Stoel te laag je kan nooit lekker zitten. Dat soort dingen. Kandidatenfoutje.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 11:43:45 door foxhunter »

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - 24 februari: Gelijkgestemd
« Reactie #86 Gepost op: 1-03-2018, 09:55:12 »
Er wordt overduidelijk door 3 personen gezegd dat ze allemaal op Ruben zitten. Aan het einde vraagt Art aan Simone of ze zelfs nu ze is afgevallen nog op dezelfde mol zit. Zouden ze dan toch echt allemaal, behalve Ruben, fout zitten?
Misschien zitten ze wel allemaal fout, inclusief Ruben. Dat kan ook nog! Ik begin da tsteeds meer te geloven (en dan is dus Olcay de mol)