Iets wat ik me bedacht is dat de teksten van de oudmollen misschien een hint kunnen geven naar wie de mol is: Luister goed, wat hoor je, wat zie je, wat denk je, wat zegt je gevoel, het gaat nu beginnen, etc.
Daarbij vielen me een aantal dingen op:
1. Renée wordt als enige kandidaat niet geprojecteerd op de muur (tenminste niet zichtbaar in de aflevering).
2. Het woord "vertrouwen" wordt door alle kandidaten, behalve Lakshmi en Marije uitgesproken. Het woord afspraak wordt wel uitgesproken door Marije, iets wat Splinter ook doet. Splinter zegt zelfs beide woorden afspraak en vertrouwen.
3. "Het gaat nu beginnen" wordt door Anne-Marie Jung gezegd. Daarna volgde een biecht van Lakshmi, daarna wordt de joker kaart getoond. (Ik luister en hoor dat het gaat beginnen, ik zie en hoor vervolgens lakshmi, daarna zie ik een jokerkaart, en ik weet dat de joker kaart afkomstig was van de mol in afl 1 opdr 1, mijn gevoel zegt dat ze daarom de mol zou kunnen zijn)
3.2 nutteloos dingetje: Anne-Marie Jung speelde in seizoen 12, 12e letter van alphabet is de L.