Bij de rondleiding wil je denk ik geheime opdrachten doen, die kun je verpesten of opvallend doen. De filmers en de controllers staan te veel in de spotlight als daar iets misgaat, toch Joshua en Florentijn?
Bij de ballerina's weet ik niet. Ik dacht in eerset instantie, in de eerste groep. De opdracht is lastig en in het donker is weinig overzicht, en in de eerste groep kun je de toon zetten. Als er dan chaos komt, komt het niet zo snel meer goed. Aan de andere kant, als je in de tweede groep zit, sta je in de eerste groep bij de plattegrond en kun je daar verwarring stichten. De eerste groep heeft minder invloed op de tweede groep dan andersom denk ik. Eigenlijk denk ik dat het niet zo veel uit maakt. Gewoon wat verwarring stichten, en zodra je merkt dat er geen systeem is bij het onthouden van de aanwijzingen, veel aanwijzingen vinden zodat het moeilijk te onthouden is.
Bij de trucks wil je de beslissingen voeren over welke symbolen worden doorgegeven. ofwel je maakt de foto's vanuit de off-road testronde, ofwel je staat op het terrein en begeleidt je medekandidaten. Achter het stuur heb je veel minder zicht op dat terrein (en je medekandidaten) en moet je meer vertrouwen op anderen. Het was anders geweest als stuurmanskunsten meer invloed hadden gehad en ze echt tussen de verkeerde bordjes door moesten manouvreren. Florentijn staat te veel in de kijker denk ik.