Ik zag in een filmpje over Ranomi, maar het is een algemeen opmerking over de telefoontjes die ze kregen in deze aflevering en wat Jurre kreeg. Wat nou als het gewoon Rik is om te verzorgen dat molloten het niet kunnen ontdekken door heel goed uit te zoeken wie dit nou zegt?
Maandag in de Trust Nobody podcast hoorde ik dat de mol aan de telefoon in aflevering 9 bij Jurre dezelfde eigenschappen noemde als Everon in aflevering 1 bij Jurre. Volgens mij gebeurt dat bij Daniël en Ranomi ook enigszins maar bij Jurre klinkt het wel molliger......
Hieronder de teksten van de telefoongesprekken:
Aflevering 1
Jurre.Je bent presentator, hebt van jongs af aan geleerd om beleefd te zijn.
Maar ook om mensen in te palmen. Noemen ze dat niet valse bescheidenheid? M'n hart. Ja.
Ranomi, je spreekt met Everon.Een oud-topsportster.
Jij weet hoe je moet presteren onder druk.Jij bent gewend om enkel en alleen op jezelf te kunnen vertrouwen.Een goede voorbereiding is het halve werk?
Daniël. Jij bent journalist, aan wie is geleerd om transparant te zijn.Waarvan iedereen zou zeggen
dat hij betrouwbaar is.Man, man, man. Wat kun jij lullen als Brugman, zeg.
Aflevering 9
Ben jij de Mol, Jurre? Het beste jongetje van de klas.Iemand die heel graag wilde dat opdrachten slaagden.Iemand die dat in het spel ook vaak heeft laten merken.Deed je dat om de
medekandidaten in te palmen? Het neigt naar valse bescheidenheid. Speel jij een slim spel?
Ben jij de Mol, Ranomi? Een vrouw die haar hoofd altijd koel houdt.Iemand die
donders goed weet hoe je onder druk moet presteren.Maar die zich in het spel juist vaak verloor.En belangrijke keuzes aan haar medekandidaten overliet.Was dit om de medekandidaten te verwarren?
Ben jij de Mol, Daniël?De fanatieke enthousiasteling.Die zei dat hij
echt te vertrouwen is.En dat meermaals riep om stiekem zijn eigen zin door te drijven.