En toen ze in aflevering 5 zei dat het wel even binnenkwam dat niet iedereen haar direct wilde helpen. Ja, hallo, zo naïef was ze natuurlijk niet dat ze dat echt had verwacht.
Precies. Elke kandidaat die haar helpt zegt eigenlijk ik ben niet de mol, en dat willen weinig kandidaten.
Ik vond het ook erg vreemd dat ze zei dat ze zich schuldig voelde als ze zou proberen de juiste foto's te raden. Dat was toch het idee van die proef en welke kandidaat had dit niet gedaan
Ook de manier waarop ze hulp probeerde te krijgen was opmerkelijk. Als ik je vertel tussen welke 2 foto's ik twijfel wil je me dan helpen. Wat maakt dat nu uit.
En dan: "Ik wil ook even zeggen dat het ons geld oplevert". Het leverde niet alleen geld op, het kostte ook geld bij elke verkeerde foto. Maakt nogal verschil. €1000 per foto is best veel geld.
Ook opvallend dat we de aflevering hierop 2 keer horen dat Comfort hiermee minder verdacht is (waaronder Comfort zelf) en maar 1 keer dat ze meer verdacht is. Dit terwijl volgens mij zowel Lancelot als Toos haar hierdoor meer verdacht vonden.