Ik vond eigenlijk de hele groep weer heel leuk dit jaar. Al steken er wel enkele iets boven de rest uit.
Hilarische Conny die een icoon op zichzelf was met alles wat ze zei en deed. Fantastisch hoe ze boven zichzelf is gestegen in de navy-opdracht en binnen de tijd aan kwam lopen, als eerste dan nog.
Eerlijke Lieselot met het kleine hartje, die iedereen altijd eerlijk wou helpen en na haar trauma uit de eerste aflevering de hele groep van de vrijstellingen en pasvragen weghield. Hoe heerlijk ze dat heeft kunnen klaarspelen zonder zich er zelf heel bewust van te zijn. Zo'n mooi moment ook wanneer ze breekt bij de DeLorean-eliminatie en plots besluit om Comfort toch te helpen. Dat laat echt zien hoe een mooi persoon ze is.
En last but not least Rubie The Kid. Heerlijk enthousiast en klungelig altijd, maar altijd met een brede glimlach. Je zag ook gewoon dat hij met iedereen goed overeenkwam en er de tijd van zijn leven had. Door zijn hilarische klungeligheid heeft hij me ook tot bij zijn spijtige eliminatie heel lang op het verkeerde been gezet als mogelijke mol, misschien ook omdat ik hem wel graag als mol had gehad. Wat gunde ik hem die finale met vier. Het heeft niet mogen zijn...