Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier om te gaan oordelen wat nu een goeie Mol is. Sommigen kijken naar het uiteindelijke bedrag in de groepspot, anderen naar de Molstreken, anderen naar de hoeveelheid verdenkingen, enzovoort. Het is dus sowieso altijd heel subjectief, maar dit is op dit moment mijn ranking.
1. Elisabet (S7-Vietnam): Het meest perfecte profiel om de Mol te zijn. Deed ze voortreffelijk, zeker zonder voorbereiding.
2. Pieter (S6-Mexico): De enige Mol die ik nooit heb verdacht doorheen het seizoen. Geweldig sterk.
3. Philippe (S10-Canarische eiln.): Vond ik een geweldig sterke Mol; doodjammer dat hij vroegtijdig stopte.
4. Lennart (S9-Duitsland): Geweldig om zien hoe hij zich zo hard amuseerde én met alles weg kwam, zonder verdacht te worden.
5. Comfort (S11-Arizona): Misschien wel de Mol die het meest een psychologisch spelletje wist te spelen.
6. Hugo (S2-Spanje): Voor mij de beste Mol van de originele reeksen.
7. Gilles (S4-Argentinië): Ik blijf Gilles moeilijk vinden om over te oordelen, maar net daarom vond ik hem sterk.
8. Alina (S8-Griekenland): Potentieel een heel sterke Mol, maar jammer genoeg is dat beeld vertroebeld door het vrijstellingsbod bij de start.
**
9. Magda (S1-Frankrijk): Ik keek toen nog niet om effectief de Mol te zoeken, maar voor zover ik me herinner deed ze het best goed.
10. Uma (S10-Canarische eiln): Ik snap waarom men haar niet als Mol had gekozen, maar ook waarom men haar na Philippe's exit wél koos. Moeilijk te oordelen.
*
11. Marc (S3-Italië): Geen top-Mol, voor zover ik me herinner. Al denk ik dat mogelijk ook omdat ik in aflevering 1 al meteen dé tip door had (het San Marcoplein..) en de spanning er voor mij dan al af was.
12. Senne (S12-Sicilië): Topkerel, goeie saboteur, maar té veel door de productie geholpen in mijn ogen en te weinig op eigen houtje gesaboteerd.
13. Eline (S5-Zuid-Afrika): Gewoon té opvallend gemold. Én ze zou geholpen worden door andere duikers bij haar grootste Molactie, wat ik niet kunnen vind.