Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 15  (gelezen 2305 keer)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 15
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2025, 01:17:52 »
Wat grappig,Starlight  ::rofl::  Ik googlede op krullen, leeftijd en lengte  ;D  Jou had ik wel bij Sanne Vogel bedacht  ::jaja::

Ik ging nooit naar concerten, maar naar cabaret en kleinkunst. Mijn eerste concert was samen met m'n dochter naar Eagle-Eye Cherry in Paradiso, ik zie ons nog staan meezingen met Save tonight  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 15
« Reactie #81 Gepost op: 25-01-2025, 16:45:24 »
In het kader van "beter laat dan nooit" ook nog even mijn antwoorden toegelicht. ;D

1. Wat is jouw hoogtepunt van 2024?
Optreden in Teletubbie-outfit voor een publiek van 700 mensen.
Ja mensen, ik was onderdeel van de lerarenact bij de talentenjacht van school.
En we deden The Masked Singer.
Eerst I'll be there for you (Friends).
Daarna Stiekem van Goldband.
Ik was Tinky Winky.
Het was episch.

2. Wat is jouw forummoment van 2024?
De spelletjesweek.
Vorig jaar vergat ik dit te antwoorden, wat ik ook heb toegelicht toen na afloop van de quiz, dus nu móest ik het wel antwoorden.

3. Wat is jouw favoriete forumquizvraag?
Wat is jouw blonde moment van dit jaar?
Deze levert grappige verhalen op!

4. Wat is jouw tv-moment van het jaar?
Alle seizoenen van Oogappels voor het eerst gekeken, wat een fantastische serie.
Oogappels is geweldig! Goeie acteurs, herkenbare situaties ook met m'n leerlingen, het personage Merel  ::bravo::

5. Welke celebrity is stiekem jouw dubbelganger?
Men heeft mij ooit vergeleken met Robert Pattinson, maar die zie ik zelf niet direct.
Ergens kan je wel gelijkenissen zien, het ligt eraan welke foto je selecteert.

6. Wat is jouw favoriete meme of social media post?
Tucán - Ustedcán.
Dit was een weggevertje. Hij hangt ook in m'n lokaal en m'n leerlingen zijn fan. ::jaja::

7. Welke sport heb je ooit geprobeerd en bleek echt niets voor jou te zijn?
Als we vroeger in de gymles gingen honkballen, sloeg ik nooit raak en mocht ik dan maar vrij doorlopen naar de eerste honk.
Elke. Keer. Weer.
Of ik sloeg zo zwak dat m'n slag niet gold.

8. Wat was het eerste concert waar je ooit heen ging, of als je nog nooit naar een concert geweest bent, waar je het eerst heen zou willen gaan?
Nick en Simon traden een keer op hier op de markt.

Mooi bruggetje naar de lerarenact van komende editie van de talentenjacht. ::regenboog::

9. Wat is jouw geheime talent?
Ik kan alle Bijbelboeken opnoemen van begin tot eind. Oké bijna dan, Nieuwe Testament is lastig.
Voor Starlight een weggevertje, voor de rest een twijfelgeval tussen ons twee. ::tandpastasmiley::

10. En tot slot, ter ere van deze jubileum-editie: hoeveel paar schoenen heb je?
8.
Voornamelijk schoenen die ik nog heb liggen, maar eigenlijk niet meer draag. Vaak heb ik één paar winterschoenen en één of twee paar zomerschoenen, that's it.

Bedankt Lucy voor de organisatie, deze quiz is elk jaar weer een hoogtepuntje!