Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 167031 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #200 Gepost op: 7-01-2011, 15:13:40 »
Waar gaat de herhaling verder ???


Vanmiddag op Ned3 volgens mij om 16:45
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #201 Gepost op: 7-01-2011, 15:14:03 »
Ik ben blij dat ik het gister al gezien heb, maar wilde het nu nog eens een keertje zien. Na 10 minuten ineens een extra journaal omdat men heeft besloten weer militairen naar Afghanistan te sturen. Is dat belangrijker dan Wie is de Mol??  ::ohno::
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline winud

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #202 Gepost op: 7-01-2011, 15:14:51 »
Ik wil het nu verder zien >:(
Wie is de Mol? 2011

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1
« Reactie #203 Gepost op: 7-01-2011, 15:15:58 »
16.30 uur lees ik op twitter. Bron....onbekend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #204 Gepost op: 7-01-2011, 15:16:16 »
Tja, wat ik vooral irritant vind is dat men wel inbeeld brengt dat er een extra nieuwuitzending gaat komen, maar niet hoe het nu verder gaat met WIDM...
Ich bin ein Bärliner!

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #205 Gepost op: 7-01-2011, 15:21:42 »
Ik zit me net te bedenken wat er in Nederland gebeurt als ze dit flikken tijdens een reguliere donderdagavonduitzending  ::rofl::
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 1
« Reactie #206 Gepost op: 7-01-2011, 15:22:52 »
vorig jaar was de actie van Haïti op donderdagavond op ned.1.  Ik kan mij nog wat opmerkingen van mensen herinneren omdat widm een uurtje later kwam ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #207 Gepost op: 7-01-2011, 15:25:51 »
Dat was toen van tevoren bekend.. Nu is het echt opeens tijdens de uitzending (toch?? Wnat ik was niet aan het kijken
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #208 Gepost op: 7-01-2011, 15:27:32 »
Dat was toen van tevoren bekend.. Nu is het echt opeens tijdens de uitzending (toch?? Wnat ik was niet aan het kijken
Inderdaad... Een kwartier voor de uitzending stond er ineens dat er een persconferentie zou komen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline eddyfever

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #209 Gepost op: 7-01-2011, 15:28:08 »
Via facebook:

Goed gevonden, maar of het echt iets is:

"Let overigens ook op de cijfers op de shirts: 3-3-11
Kan betekenen: MOL - ART - ROOIJAKKERS"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #210 Gepost op: 7-01-2011, 15:28:54 »
vind ik nog wel even een verschil, toen kon je je er op voorbereiden.. Nu kan ik me voorstellen dat als je gaat kijken en er is opeens iets anders dat dat gewoon heel irritant is.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #211 Gepost op: 7-01-2011, 15:32:49 »
Overigens, op teletekst staat nu dat het om 16.32 begint op Nederland 3. Alleen wel heel raar dat ze dat niet even in beeld hebben gebracht! Het enige voordeel is dat ik die fantastisch mooie beelden van de eerste minuut El Salvador nog eens kan terugzien... Ik zou er zo naar op vakantie willen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #212 Gepost op: 7-01-2011, 15:33:46 »
Heeft iemand er al over nagedacht dat met 'de mol' in de bus, niet de mol van dit jaar hoeft te zijn? Want stel je voor

- dat iemand de mol had gezien maar ervoor kiest dit niet te zeggen als de vraag wordt gesteld. PJ zegt 'jammer jullie zaten bij de mol in de bus'. Diegene weet dan gelijk dat dat de mol is en wint dus sowieso het hele spel. :/
- dat iemand de mol had gezien en dat ook zegt als antwoord. Wat dan? PJ zegt dan vast niet dat dat de mol was maar dat is dan wel heel duidelijk want waarom zou een normale kandidaat in de bus gaan zitten?

Het risico is dus heel groot. Als Miryanna de man weg had geduwd en door was gelopen en die had de mol gezien. Wat dan? :/ Misschien is het dus wel een mol van een vorig seizoen.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de hulpmol. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #213 Gepost op: 7-01-2011, 15:35:27 »
Ik weet niet of het al eerder gezegd is, ik raak een beetje de weg kwijt in het topic :p maar in het stadion is de score die ze tonen ook 3-3 (shirtjes waren natuurlijk 11-3-3)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1
« Reactie #214 Gepost op: 7-01-2011, 15:35:58 »
Heeft iemand er al over nagedacht dat met 'de mol' in de bus, niet de mol van dit jaar hoeft te zijn? Want stel je voor

- dat iemand de mol had gezien maar ervoor kiest dit niet te zeggen als de vraag wordt gesteld. PJ zegt 'jammer jullie zaten bij de mol in de bus'. Diegene weet dan gelijk dat dat de mol is en wint dus sowieso het hele spel. :/
- dat iemand de mol had gezien en dat ook zegt als antwoord. Wat dan? PJ zegt dan vast niet dat dat de mol was maar dat is dan wel heel duidelijk want waarom zou een normale kandidaat in de bus gaan zitten?

Het risico is dus heel groot. Als Miryanna de man weg had geduwd en door was gelopen en die had de mol gezien. Wat dan? :/ Misschien is het dus wel een mol van een vorig seizoen.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de hulpmol. :)
slim ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 1
« Reactie #215 Gepost op: 7-01-2011, 15:36:25 »
Via facebook:

Goed gevonden, maar of het echt iets is:

"Let overigens ook op de cijfers op de shirts: 3-3-11
Kan betekenen: MOL - ART - ROOIJAKKERS"

dat is een hele goeie. plus de felrode en felgele shirts(kleur bekennen) maakt hem tot serieuze molverdachte.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #216 Gepost op: 7-01-2011, 15:36:37 »
Ik weet niet of het al eerder gezegd is, ik raak een beetje de weg kwijt in het topic :p maar in het stadion is de score die ze tonen ook 3-3 (shirtjes waren natuurlijk 11-3-3)

Echt? Misschien moeten we op de 3en gaan letten. San. ;p
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1
« Reactie #217 Gepost op: 7-01-2011, 15:36:40 »
Heeft iemand er al over nagedacht dat met 'de mol' in de bus, niet de mol van dit jaar hoeft te zijn? Want stel je voor

- dat iemand de mol had gezien maar ervoor kiest dit niet te zeggen als de vraag wordt gesteld. PJ zegt 'jammer jullie zaten bij de mol in de bus'. Diegene weet dan gelijk dat dat de mol is en wint dus sowieso het hele spel. :/
- dat iemand de mol had gezien en dat ook zegt als antwoord. Wat dan? PJ zegt dan vast niet dat dat de mol was maar dat is dan wel heel duidelijk want waarom zou een normale kandidaat in de bus gaan zitten?

Het risico is dus heel groot. Als Miryanna de man weg had geduwd en door was gelopen en die had de mol gezien. Wat dan? :/ Misschien is het dus wel een mol van een vorig seizoen.

Verder ben ik zeer benieuwd naar de hulpmol. :)
als ik miryanna was geweest had ik even doorgeduwd ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1
« Reactie #218 Gepost op: 7-01-2011, 15:37:16 »
Echt? Misschien moeten we op de 3en gaan letten. San. ;p
is jan ook niet met drie letters?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1
« Reactie #219 Gepost op: 7-01-2011, 15:37:50 »
Inderdaad een goede gedachte! Alleen had je die oud-mol dan toch naar voren gehaald, en in beeld gebracht... Je laat niet iemand naar El Salvador komen voor een paar uur, zonder hem in beeld te brengen. Daarnaast is dan ook de tweet van de mol, waarin hij het heeft over of je hem in de bus hebt gezien, een beetje onzinnig!
Ich bin ein Bärliner!