Auteur Topic: Foto-wedstrijd. Doe allemaal NIET MEER mee!  (gelezen 18975 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal mee!
« Reactie #100 Gepost op: 11-07-2003, 13:57:48 »
Ik roep alle regelmatige forumbezoekende juryleden op, om mij via een pm te laten weten of zij voor een uitstel voelen? Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. De datum was, gezien vanuit het opstarten van het topic, eigenlijk nog best ver weg. En zoals gezegd: het thema vakantie is op zich niet zo van belang. Immers: ook dit is eerder gezegd: een vakantie kun je ook aan de Costa Balconia doorbrengen. Ofwel: gewoon thuis!

Voorstel: om de datum naar 1 september te verplaatsen, wat mij betreft kan het, maar anderen moeten dan ook kunnen.

« Laatst bewerkt op: 12-07-2003, 00:49:45 door bodejosm43 »

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #101 Gepost op: 23-07-2003, 23:33:36 »
Åloha....

hier is dan mijn bijdrage aan dit topic.. Ik weet t, t is niet helemaal volgens plan en bedoeling maar ik ben nou eenmaal niet op vakantie gegaan met t mollogo in mijn koffer..
Maarre toen we dus in Noorwegen boven op een hele hoge berg stonden en ik dit stapeltje stenen zag, dacht ik wel meteen aan ferdi, geen mol, ook niet de mijne, maar dat was wel een van zn meest spraakmakende acties!

(ik had eigenlijk nog een andere foto in gedachten maar die is even zoekgeraakt in mijn georganiseerde puinhoop, als ik m vind vervang ik m nog wel....)
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #102 Gepost op: 23-07-2003, 23:36:37 »
Ik ben ook 2x in Noorwegen geweest en je ziet ze idd overal, ik heb zelf ook nog zo'n ding gemaakt (wat ben ik toch weer lief geweest voor die trollen he? ;))

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #103 Gepost op: 23-07-2003, 23:37:52 »
Ik ben ook 2x in Noorwegen geweest en je ziet ze idd overal, ik heb zelf ook nog zo'n ding gemaakt (wat ben ik toch weer lief geweest voor die trollen he? ;))

Is dit de jouwe dan toevallig?????

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #104 Gepost op: 23-07-2003, 23:38:25 »
Whaa, wie weet ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #105 Gepost op: 31-07-2003, 19:38:08 »

Ik heb van Linda al wat hele mooie vakantiefoto's gezien, alhoewel niet met een mollogo...

Ja halloooooo ik ben wel goed maar niet helemaal gek... bij t pakken heb ik er eeeeeeecht niet aan gedacht dat mollogo mee te nemen hoor!!! (4 pakken blaarpleisters zijn veeeeeeeeeeel belangrijker!)

late reactie I know i know.......

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #106 Gepost op: 14-08-2003, 15:15:45 »
Mensjens, denken jullie aan de fotowedstrijd? Die is namelijk nog steeds niet van de baan, hoor?

Linda, zo lang die stenen opgestapeld zijn voor de wedstrijd, telt het gewoon mee, je hebt tenslotte iets gedaan met het thema...........

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #107 Gepost op: 14-08-2003, 15:24:04 »
Misschien moet ik het gaan proberen als het nog kan?
Eindelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re:Foto-wedstrijd. Doe allemaal NIET MEER mee!
« Reactie #108 Gepost op: 4-09-2003, 12:03:57 »
Aangezien er niemand is geweest die zich aan de OORSPRONKELIJKE opdracht heeft gehouden, en aangezien er toch wel enkelen zijn geweest die wel de moeite hebben genomen om fotomateriaal in te sturen, roep ik iedereen die die moeite heeft genomen tot winnaar uit. Jullie hebben dus allemaal een gedeelde eerste prijs. :D

Tenzij de medejuryleden dit niet accepteren natuurlijk (vergeet niet: de oorspronkelijke inzenddatum is alweer ruim een maand geleden, en ook de nieuwe datum is alweer ruim voorbij.
« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 13:31:35 door bodejosm43 »

Offline Augustus

• Forumlid
  • leuk forum is
Re: Foto-wedstrijd. Doe allemaal NIET MEER mee!
« Reactie #109 Gepost op: 10-11-2010, 14:54:58 »
Jammer nu pas zie ik dit topic dat. Graag meegedaan Augustus had.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!