Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409298 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #340 Gepost op: 28-01-2013, 14:57:41 »
Ik versta alle keren "woord". Maar het is inderdaad wel makkelijk te verwarren met "boord". Zeker met het watervalgekletter erdoorheen.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #341 Gepost op: 28-01-2013, 15:57:43 »
De eenlettergreepwoorden zijn veel geschikter om te mollen, dan de extreem lange woorden.
Drop - dop; boord - woord; vacht - fucked
Een foutje is zo gemaakt...



Goede jacht!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #342 Gepost op: 28-01-2013, 16:06:37 »
Ik versta alle keren "woord". Maar het is inderdaad wel makkelijk te verwarren met "boord". Zeker met het watervalgekletter erdoorheen.

Ik kreeg bij 'woord' het Jon 'ik zie het niet' in de trein gevoel. Als zijnde Carolien zou roepen: Wat is het woord? En Kees dan de hele tijd 'woord' zou roepen, als zijnde een mollenstreek. Maar Carolien had het vrij snel door.  ::jaja::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #343 Gepost op: 28-01-2013, 17:30:27 »
Da's wel een goede observatie, Ruud. ::ok:: We kunnen elkaar verstaan omdat er context is, omdat taal redundanties bevat. En die hele lange woorden bevatten ook een hop redundanties - als je daar een paar letters verandert kun je het nog herkennen. Willekeurige losse woorden zijn een stuk moeilijker te verstaan omdat heel veel veranderingen een nieuw bestaand woord opleveren. Ook bij het terugkijken vind ik nog steeds dat Kees in zijn biecht "droom" zegt in plaats van "drop"...

Het is wel interessant om eens te kijken voor welke woorden dat het meeste geldt. In elk geval "drop" maar ook "woord" en "vacht" hebben dat probleem inderdaad. Pauliens woorden, idyllisch, mieters, jottem, hebben dat veel minder, en zijn dus betere woorden.

't Zou me niks verbazen als de mol specifiek heeft afgesproken woorden te kiezen die lijken op andere woorden. Zoals Kees vrij goed gedaan heeft ::trots::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #344 Gepost op: 28-01-2013, 22:36:14 »
Was Kees zijn enkel-enkel dubbel-dubbel niet gewoon morse voor I M (Ik Mol/I Am... de mol)?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #345 Gepost op: 29-01-2013, 01:45:28 »
Indien gemeld; sorry. Meen alles te hebben lezen..

Anders dan anders:

Kees moet bij Art komen om de kaart te trekken.
Art pakt kaarten waarbij GROEN (voor ons gezien) links/achter de rode kaart zit (@48.33).
Daarna een shot (@48.37) waarbij kaart (voor ons) links/voor de rode kaart zit.
Vervolgens als Kees de kaart gaat pakken zit deze weer (voor ons) links achter de rode kaart (@48.39).

Plaatje is van middelste (afwijkende) shot.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2013, 01:47:13 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #346 Gepost op: 29-01-2013, 01:51:26 »
Hier voor en na het middelste shot de kaarten van Art voor Kees (dezelfde volgorde).

*montagefout of opzettelijk anders dan anders?*
Omnia vincit amor

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #347 Gepost op: 29-01-2013, 09:45:37 »
Ik blijf nog steeds in de Kees is de Mol tunnel. Volgens mij heeft hij Zarayda gered van een rood scherm. Waarom? Omdat zij en vele andere kandidaten Tim als Mol zien. Zo blijft Kees buiten schot.
De opdracht bij de waterval bevestigt mijn tunnelvisie...woorden niet juist uitspreken...een simpel woord als drop op z'n Volendams uitspreken...heel verdacht Lion Mol Kees!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #348 Gepost op: 29-01-2013, 09:53:39 »
Ik blijf nog steeds in de Kees is de Mol tunnel. Volgens mij heeft hij Zarayda gered van een rood scherm. Waarom? Omdat zij en vele andere kandidaten Tim als Mol zien. Zo blijft Kees buiten schot.


Weten ze van elkaar op wie ze zitten dan ?//??

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #349 Gepost op: 29-01-2013, 10:02:51 »
Weten ze van elkaar op wie ze zitten dan ?//??

De Mol weet natuurlijk wel wie wie verdenkt.  ;D

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #350 Gepost op: 29-01-2013, 10:06:29 »
De Mol weet natuurlijk wel wie wie verdenkt.  ;D

Da's waar  ::schaam::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #351 Gepost op: 29-01-2013, 10:23:45 »
Da's waar  ::schaam::

Toch.....vaak wordt er gezegd, dat de mol op de hoogte wordt gehouden, door de productie ,tijdens het spel,
, van allerlei zaken...zoals stemgedrag, finesses van een opdracht etc.
Maar op welke momenten dan ?....zou afzondering niet te veel opvallen ?
Vraag met altijd af : Waar en hoe vindt onderling overleg tussen productie en Mol plaats ???

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #352 Gepost op: 29-01-2013, 10:28:16 »
Toch.....vaak wordt er gezegd, dat de mol op de hoogte wordt gehouden, door de productie ,tijdens het spel,
, van allerlei zaken...zoals stemgedrag, finesses van een opdracht etc.
Maar op welke momenten dan ?....zou afzondering niet te veel opvallen ?
Vraag met altijd af : Waar en hoe vindt onderling overleg tussen productie en Mol plaats ???


Volgens mij wordt dat ook wel gedaan tijdens de biechten. Want dan is de mol toch even alleen met de productie dus dan kunnen ze wel een paar dingen vertellen.
En volgens mij weet de mol voor vertrek al precies wat elke opdracht in gaat houden.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #353 Gepost op: 29-01-2013, 10:54:30 »

Volgens mij wordt dat ook wel gedaan tijdens de biechten. Want dan is de mol toch even alleen met de productie dus dan kunnen ze wel een paar dingen vertellen.
En volgens mij weet de mol voor vertrek al precies wat elke opdracht in gaat houden.
Ja lijkt me ook logisch tijdens de biecht. Anders valt het te veel op.

Ben trouwens benieuwd naar de opdracht warin iedereen de Mol kan zijn volgende keer.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #354 Gepost op: 29-01-2013, 16:09:36 »

Volgens mij wordt dat ook wel gedaan tijdens de biechten. Want dan is de mol toch even alleen met de productie dus dan kunnen ze wel een paar dingen vertellen.
En volgens mij weet de mol voor vertrek al precies wat elke opdracht in gaat houden.

Klopt. De mol wordt bijgepraat tijdens deze momenten. Daarnaast moet de mol twee soorten biechts doen: een kandidatenbiecht en een molbiecht. Soms wordt de tijd van de kandidatenbiecht wat gerekt zodat niet opvalt dat de mol langer bezig is.

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #355 Gepost op: 29-01-2013, 18:19:04 »
Citaat
Kees Tol wil in komedieserie spelen

Geplaatst op Tue 29 Jan 2013 om 15:24

Kees Tol, bekend van tv-series met Jan Smit en nu te zien in Wie is de Mol, zou dolgraag in een goede komedieserie willen spelen. Dat vertelt de presentator in 100%NL Magazine. Tol houdt zich warm aanbevolen als een tv-zender een nieuwe comedy op de buis wil brengen. “Echt acteren, dat lijkt me het allerleukst. Het allerleukst lijkt me iets met comedy. Mensen zeggen vaak dat ik de humor aan mijn kont heb hangen. Een goede comedy, ja, dat zou wel echt heel erg leuk zijn.”

Voorlopig is Tol op een andere manier druk met televisie. “Ik ben nu heel erg druk met het produceren van televisieprogramma’s“, vertelt hij, wijzend op zijn aandeel in programma’s als De Zomer Voorbij en TROS Muziekfeesten.

Ook gaat hij interviewen voor het blad 100%NL Magazine. André van Duin is zijn eerste gesprekspartner. “Leuker kan het niet meer worden“, laat hij weten.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #356 Gepost op: 29-01-2013, 19:13:45 »


Heeft Kees afgelopen zomer geproefd aan het acteren en wil hij dit nu meer doen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #357 Gepost op: 29-01-2013, 22:34:44 »
Hm, na de ontkenningsfase kom ik nu in de acceptatiefase...
Die is misschien nog wel erger, want ik begin Kees' molschap nu als een feit te beschouwen en hou me daarom minder bezig met de mol :-\\ En dat terwijl het misschien helemaal niet zo zeker is ???
...óf niet!

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #358 Gepost op: 30-01-2013, 08:11:22 »
Als er een kandidaat hevig moet plassen en er is geen toilet in de buurt dan moet je iets, Ik vind het een beetje vreemd dat dat zo in beeld komt.

Zou Kees daar staan te plassen omdat daar geld ligt.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #359 Gepost op: 30-01-2013, 09:19:23 »
Weet niet of deze al een keer gepost is en in Kees zijn mollenstrekenlijst genoteerd is, maar viel mij op bij terugkijken

Janine krijgt van Kees de optie : in het midden springen bij de cliffjump = twee jokers. De kandidaten vlak voor hem lieten bij voorkeur voor geld springen en juist geen jokers.
Door de consternatie misschien niet waargenomen ??
Het past een mol de sprong rechtuit niet met geld te belonen.