Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 408950 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #760 Gepost op: 16-02-2013, 20:15:42 »
Valt me op dat Lake St. Lucia afgebeeld wordt als een zwaaiend mannetje. Terwijl de werkelijke vorm daar van af wijkend is.

Enkel, enkel, dubbel, dubbel?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #761 Gepost op: 16-02-2013, 21:15:48 »
Hm, ik zie dat er ongeveer wel in.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #762 Gepost op: 16-02-2013, 21:24:58 »
Hm, ik zie dat er ongeveer wel in.

Ze hebben die uitloper aan de onderkant (links) niet meegenomen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #763 Gepost op: 16-02-2013, 23:10:29 »
Art zegt achteraf (opdracht 2): "Kees is in het midden uitgeschakeld, laag. En Carolien toen je omhoog klom." We zien er de beelden bij die we eerder zagen. Maar het gekke is: er lijkt geknipt in de audio. De knip zit tussen "Carolien" en "toen". Beluister hier: http://youtu.be/vPfQicryjiU?t=42m19s Was Carolien ergens anders uitgeschakeld dan waar de beelden van zijn? Echt omhoog klimmen doet ze toch ook niet meer bij het eindpunt?

(Dit zet ik in dit topic als vervolg op waar we het hierboven over hadden. Als Carolien al eerder was uitgeschakeld dan nu uit de montage blijkt zou het kunnen dat Kees hier van wist.)

Die montage is echt raar.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #764 Gepost op: 16-02-2013, 23:33:22 »
Kees met een soort van Einstein/denker/zwijgen shirt...
En wat die ook nog eens even in spiegelbeeld na doet.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 23:35:47 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #765 Gepost op: 17-02-2013, 09:43:48 »

Maar ik denk idd dat de productie geprobeerd heeft wat meer geld in het spel te brengen omdat een aantal dingen gewoon mislukten.

Maar waarom de heli-opdracht dan niet gewoon doen slagen ?
Niemand heeft gezien ,dat Carolien af was ....??
Kees ( als kandidaat } toch zeker niet.
Was toch wel overtuigd dat het gelukt was denk ik, als hij dat aan het eind meldt aan Zarayda, die overigens toch wel heel overdreven staat uit te hijgen.. (waarvan ??)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #766 Gepost op: 17-02-2013, 13:55:06 »
Niemand heeft gezien ,dat Carolien af was ....??
Dat zeiden ze allemaal bij Moltalk ja, echt bizar want je ziet toch zeer duidelijk dat het scherm knalrood wordt? Dat vond ik echt een dom verhaal van Sander, die houdt het allemaal zo goed bij zegt-ie ::pinokkio::. De commentaren zijn wel vaker vaag maar dit sloeg nergens op, veel duidelijker kon je niet krijgen. Wel liet de regie voor de spanning het nog even doorgaan, met de kandidaten die in het ongewisse bij Art stonden 8). En eigenlijk dachten dat ze door waren. Maar voor de kijkers was het duidelijk ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #767 Gepost op: 17-02-2013, 14:50:45 »
Nu Daniël eruit is kan Kees alleen nog maar het geld bij de minedump hebben gestolen, en Daniël zal dus waarschijnlijk niet gelogen hebben.
Maar of een geopende lege envelop inleveren niet te veel op zou vallen is een tweede...
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #768 Gepost op: 17-02-2013, 14:59:40 »
Nu Daniël eruit is kan Kees alleen nog maar het geld bij de minedump hebben gestolen, en Daniël zal dus waarschijnlijk niet gelogen hebben.
Maar of een geopende lege envelop inleveren niet te veel op zou vallen is een tweede...
Wie zegt, dat asl er geld gestolen is, het niet in de tent is gebeurd, in plaats van buiten de tent?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #769 Gepost op: 17-02-2013, 15:01:34 »
Wie zegt, dat asl er geld gestolen is, het niet in de tent is gebeurd, in plaats van buiten de tent?

Ik denk dat de mol dat risico niet neemt.
Er staan nog 4 andere om je heen en als een van die 4 je in die envelop ziet graaien dan val je door de mand.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #770 Gepost op: 17-02-2013, 15:06:41 »
Ik denk dat de mol dat risico niet neemt.
Er staan nog 4 andere om je heen en als een van die 4 je in die envelop ziet graaien dan val je door de mand.
Okay, het is tricky, maar zoals je tijdens de opdracht kon zien was men meer met de portofoon bezig, dan met het geld... Dus geld uit een envelop is zo gedaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #771 Gepost op: 17-02-2013, 15:12:38 »
Okay, het is tricky, maar zoals je tijdens de opdracht kon zien was men meer met de portofoon bezig, dan met het geld... Dus geld uit een envelop is zo gedaan.

Dan vind ik het nog knapper van de mol dat het gelukt is om het geld te stelen.
Ik hoop wel dat de mol ook echt geld gestolen heeft hier en dat het niet een domme actie is van een kandidaat (zoals vorig jaar met Tim Kamps bij het Höfdihuis).
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #772 Gepost op: 17-02-2013, 15:49:02 »
Nouja Tim vergiste zich in de kleuren met het Höfdihuis, dat was geen actie om zichzelf verdacht te maken. Dit is dan iets heel anders, vind ik, als een kandidaat een envelop stal. (Waarom zou je dat doen eigenlijk? Om jezelf verdacht te maken? Dan moet je in ieder geval iemand laten zien dat je het steelt..)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #773 Gepost op: 17-02-2013, 22:15:07 »
 
Nog even over de in dit topic veronderstelde voorkennis van Kees met betrekking tot de koker in de winkel.

Aan de ontbijttafel horen we Art nadrukkelijk zeggen "Let wel goed op bij het shoppen, want uh, de beste producten liggen niet altijd op ooghoogte."

In het geval dat Kees kandidaat is, dan is hij te omschrijven als fanatiek, achterdochtig en ontzettend nauwkeurig. Voor zo'n type kandidaat is het helemaal niet vreemd om in de wetenschap van zo'n opmerking ook laag in de schappen te gaan zoeken.

Daar komt nog bij dat we Daniël hier in de biecht aan horen refereren als verklaring waarom hij naar boven loopt voor een beter overzicht. Daarna zien we op de beelden dat er meer kandidaten (o.a. Paulien) laag aan het zoeken zijn. Waarschijnlijk is dit dus in de winkel ter sprake geweest. Zo vreemd is het dan niet dat Kees daar in die mandjes bezig was. Hij pakte het alleen wat grondiger aan dan de rest. (Zou ik ook doen als je denkt dat er misschien wel jokers te vinden zijn...)
 ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #774 Gepost op: 17-02-2013, 22:26:57 »
In het geval dat Kees kandidaat is, dan is hij te omschrijven als fanatiek, achterdochtig en ontzettend nauwkeurig. Voor zo'n type kandidaat is het helemaal niet vreemd om in de wetenschap van zo'n opmerking ook laag in de schappen te gaan zoeken.

Kees gebruikt de cover van fanatieke kandidaat inderdaad erg goed om onverdacht te blijven. Althans, bij veel van zijn medekandidaten, niet hier op het forum. ::tandpastasmiley::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #775 Gepost op: 17-02-2013, 22:38:23 »
Althans, bij veel van zijn medekandidaten, niet hier op het forum. ::tandpastasmiley::

Understatement!  ;)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #776 Gepost op: 17-02-2013, 22:57:21 »
Kees gebruikt de cover van fanatieke kandidaat inderdaad erg goed om onverdacht te blijven. Althans, bij veel van zijn medekandidaten, niet hier op het forum. ::tandpastasmiley::

Ik heb vandaag de 1e 4 afleveringen nog eens teruggekeken. Als je maar 4 kandidaten in de gaten houden vallen je ineens meer dingen op. Wat me vooral op viel was de uitspraken van anderen over Kees in de biechten:

Zarayda, af.1: "Ik vertrouw Kees wel"
Ewout, af.1: "Kees is mijn vriend"
Tim, af.2: "Kees blijft fanatiek, das lekker want met hem hoef ik geen rekening te houden"
Janine, af.2 "Het zou fantastisch zijn als ze iemand kiezen waarvan je nooit denkt dat ie de mol is"
Zarayda, af.3: Zarayda: "Kees is supergevaarlijk in dit spel, maar ik vertrouw hem"

Dat is al een mooi rijtje van uitspraken over de mol om in de terugblikaflevering op terug te komen :).


Overigens nu ik bezig ben met terugkijken wordt Kees zie ik in hem ook steeds meer een kruising tussen Dennis (Fanatiek, maar niet altijd effectief), Patrick (veel sociale interactie) en Inge (anderen de fouten laten maken, onder meer dictee en kokers openen).




Offline leroymijns

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ik voel het in m'n k.. ohnee dat kan niet
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #777 Gepost op: 17-02-2013, 23:06:44 »
Is het iemand al opgevallen dat Kees uit z'n broek gescheurd is? Wat een mollenactie!  ::rofl::
Kon ff geen foto uploaden maar je ziet het heel goed tijdens de test...
Verder niet belangrijk maar wel grappig.
Tunnelvisie.....

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #778 Gepost op: 17-02-2013, 23:21:56 »
Is het iemand al opgevallen dat Kees uit z'n broek gescheurd is? Wat een mollenactie!  ::rofl::
Kon ff geen foto uploaden maar je ziet het heel goed tijdens de test...
Verder niet belangrijk maar wel grappig.
scherp ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #779 Gepost op: 17-02-2013, 23:29:17 »
scherp ;D

Zarayda krijgt spontaan een hartaanval van Kees en zijn gescheurde broek :P