telefoons en portemonnees inleveren bij de ingang
En tablets, laptops, pocketpcs's, paspoorten, rijbewijzen zoals het vroeger ook gebeurde standaard in WIDM
Afijn, om tien uur was ik thuis, nadat het dringen geblazen was voor de bus naar Meppel waar Rat en Daedalus op moesten wachten. Beetje het Susan-wachtrij idee maar dan een tikkeltje erger
Hoe het ook zij.. ik kwam bepakt en bezakt naar de MFD zonder het idee iets van de veiling mee te nemen. Maar wel met het idee Susan haar lachende muffinmolletjes te geven en natuurlijk de kaart voor Sofie te laten signeren door iedereen op de MFD en mee te geven aan JP. Zo gezegd, zo gedaan toch? Welnu, bij binnenkomst zag ik meteen het bordje met Susan haar naam en een heus netjes afgezet tafeltje met linten
Dus daar het bakje met de muffinmolletjes neergezet opdat ze niet vertrapt werden onder de drukte (bleken ze de reis niet te hebben overleefd
Na het vragenvuur en lang kwartiertje pauze kwam daar dan eindelijk Susan met Anton als PA. Susan kon het idee waarderen, maar mijn molletjes hebben de reis niet overleefd bleek, beetje een smet op een zo'n leuk idee
In principe had ik de molshoopjes van chocolademuffinbeslag pas moeten decoreren op locatie. Maarja, in de tussentijd de kaart voor Sofie maar langs menig statafel laten gaan om er namen/handtekeningen op te krijgen. JP was zo aardig om hem na afloop v/h vragenvuur toen de Skype-verbinding nog open was naar Sofie hem te showen. Maar als Sofie
dit beeld zag begrijp ik wel dat ze er weinig van wist te maken en puur op haar luisterend oor af moest.
En toen de veiling. Bleken plots de fiches wel geveild te gaan worden en voor een schappelijke prijs (die van Sofie, Freek e.d. gingen voor +- 75 euro weg) Dus toen die van Susan op het laatste pas weg ging dacht ik toe te kunnen happen, niet dus hé Rickdemolloot
Er kwamen geen zelf meegebrachte molboekjes ter veiling en omdat het vooraf apart gehouden geld voor Susan haar molboekje dus niet nodig was besloot ik maar te bieden op molgeld. Nadien heb ik enkele medeforummers nog voorzien van een briefje zodat ik nu een reeks over heb zonder dubbelingen
Dus naast een gesigneerde zwarte vrijstelling toch nog molgeld na al die jaren!