Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373595 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1020 Gepost op: 16-03-2014, 23:07:41 »
Ik kan echt niet geloven dat Freek de mol niet is. Ongelofelijk goed gespeeld door Susan (als ze de mol is), idem voor Sofie (maar die verdenk ik minder). Ik geloof nog steeds een sprankje erin dat Freek de mol is, maar als hij het niet is heeft hij het voor mij heel erg goed gedaan. Als kandidaat die de mol speelt, fantastisch. Als dit zo is verdienen zowel Freek als Sofie of Susan een oscar!  ::bravo::.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2014, 23:09:33 door Mollenmania »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1021 Gepost op: 17-03-2014, 00:39:59 »
[tunnelvisie]
Mol 2.0 (samenhangend met de opvallende nadruk op testvraag 20)

Als ik me goed herinner heeft Freek bij de beelden in de toekomst als enige twee keer niks gegeven. Dus 2x0. Vind ik een hintje...
[/tunnelvisie]

[tunnelvisie]
Oeh! Ik denk nu dat Freek alle vragen in de tests fout heeft ingevuld.

Rood is het nieuwe groen.
You don't have to put on the red light.

;D

(En dat samen met het zinnetje van Art: "Freek, jij wint niet De Mol.")
[/tunnelvisie]
« Laatst bewerkt op: 17-03-2014, 01:05:30 door Avogadro »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1022 Gepost op: 17-03-2014, 05:49:47 »
Hij heeft, als Suan de mol is, nog wel lekker veel geld uit de pot gehaald bij de laatste opdracht. Sofie zal hem wel dankbaar zijn.  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1023 Gepost op: 17-03-2014, 12:18:44 »
[tunnelvisie]
Oeh! Ik denk nu dat Freek alle vragen in de tests fout heeft ingevuld.

Rood is het nieuwe groen.
You don't have to put on the red light.

;D

(En dat samen met het zinnetje van Art: "Freek, jij wint niet De Mol.")
[/tunnelvisie]
Alleen de hint in het molboekje is: Groen is het nieuwe rood
Dat dan weer wel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1024 Gepost op: 17-03-2014, 12:53:54 »
Alleen de hint in het molboekje is: Groen is het nieuwe rood

En het is misschien helemaal geen hint maar gewoon een cryptisch zinnetje dat een van de makers van het boekje met een kop koffie en een gevulde koek bij de hand snel bedacht heeft om als leuk extraatje met de Layar-app te kunnen gebruiken. En de molloten er maar maanden over piekeren. ::rofl::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1025 Gepost op: 17-03-2014, 13:41:47 »
Alleen de hint in het molboekje is: Groen is het nieuwe rood

Stom van mij dan, ik bedoel het dan natuurlijk andersom, maar maakt niet uit. Het gaat erom dat Freek (als enige) niet door mocht bij de kerk omdat ie foute antwoorden gaf. (in tegenstelling tot de anderen)

(Even denken: Als je alles fout invult, dan zou je rood krijgen, maar als mol altijd groen. Dus ja, dan is groen wat rood moest zijn)

Art: "Hier, mag jij niet naar binnen."
Freek: "Voor wat hoort wat; en ik heb niet iets gegeven, en daarom ook niks teruggekregen." (anderen hoor je niet zo'n soort statement maken)


In de eerste aflevering was er een rood scherm voor Daphne, maar ze bleef in het spel.

En vanwege de nadruk op de tests, denk ik dat er een hint in zit. Namelijk dat de Mol alle vragen fout heeft beantwoord en eigenlijk rood zou moeten krijgen. En toch staat Freek in de finale. Als winnaar, als verliezer, of als mol. Jij mag het zeggen!
« Laatst bewerkt op: 17-03-2014, 14:07:57 door Avogadro »

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1026 Gepost op: 17-03-2014, 14:09:15 »
Avogadro, je bedoelt alle tests. Maar ik zou het wel een heel vergezochte aanwijzing vinden.

Anyways, Freek had tenmiste 2 groene petjes/hoedjes. Maar ik begin ook al roze olifanten te zien  :o (dat laatste is off topic en totaal onbelangrijk)  ::jaja::
Dat dan weer wel

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1027 Gepost op: 17-03-2014, 16:27:37 »
Er was toch ergens een overzicht van vragen die in de test te zien waren en wie welke beantwoorden? Is er niet toevallig één deelnemer die geen enkele vraag op zichzelf beantwoord heeft? Een vraag als is de mol een man of een vrouw, kan je natuurlijk op jezelf beantwoorden, als je iemand van hetzelfde geslacht verdenkt. Dat zou iemand eens na moeten kijken.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1028 Gepost op: 17-03-2014, 16:29:38 »
je bedoelt alle tests.

Ja, score bij alle tests.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1029 Gepost op: 17-03-2014, 17:15:03 »
Maar die emoticon moeten we vanavond in de chat aan Art laten zien, benieuwd wat hij zegt!

Morgenavond  ;)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1030 Gepost op: 17-03-2014, 17:44:31 »
Ik blijf die witte emoticon ernaast eerder op een konijn vinden lijken.

Hahahahaha nu je het zegt  ::rofl::

Once you see it, it cannot be unseen....  ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1031 Gepost op: 17-03-2014, 22:59:32 »
Dit is niet bedoeld als tunnelplagen, ik zeg het maar vast. Dit is wel het juiste topic voor mijn opmerking helaas. Excuses vooraf. Ik bedoel er geen disrespect mee aan Freek of zijn verdenkers. ::respect::

Nee zo vat ik het ook niet op.
Sterker nog dit had ik mezelf ook al bedacht, maar gelijk weer verworpen want hoe kan iemand zó enorm blind zijn? Freek is zeker wel slimmer dan hij overkomt in WIDM. Het gaat er bij mij gewoon niet in dat Freek (mocht hij kandidaat zijn) in volle bewustzijn dit spel gespeeld heeft. Susan heeft hem gewoon gedrogeerd in het vliegtuig  ;D.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1032 Gepost op: 17-03-2014, 23:14:49 »
Waar is Supernova eigenlijk? Tunnelverdriet?  :\'( :-X

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1033 Gepost op: 17-03-2014, 23:22:14 »
Nee zo vat ik het ook niet op.
Sterker nog dit had ik mezelf ook al bedacht, maar gelijk weer verworpen want hoe kan iemand zó enorm blind zijn? Freek is zeker wel slimmer dan hij overkomt in WIDM. Het gaat er bij mij gewoon niet in dat Freek (mocht hij kandidaat zijn) in volle bewustzijn dit spel gespeeld heeft. Susan heeft hem gewoon gedrogeerd in het vliegtuig  ;D.

Volgens mij is hij inderdaad gedrogeerd in het vliegtuig of hij moet iets hebben gezien wat wij niet hebben gezien. eigenlijk heel gek dat Suzan Freek Jan Willem Tygo Sofie hebben verdacht en dat Sofie Tygo Jan Willem Suzan weer verdenken en dat Freek nooit heeft gedacht van he misschien is het Suzan het wel.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1034 Gepost op: 17-03-2014, 23:28:10 »
Hun zien natuurlijk meer wat er gebeurd dan dat wij ooit te zien krijgen aangezien hun 24/7 met dat spel bezig zijn.
Wij ook maar zien wij alleen de gemonteerde versie en moeten we het doen met de beelden die uitgekozen zijn  ::rofl::

Maar wie weet is hij helemaal niet zo dommig, naïef of wat dan ook en zit hij gewoon goed :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1035 Gepost op: 18-03-2014, 09:15:14 »
Haha heel lief GR maar dat was niet mijn tekst maar die van Jaapie ;)  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1036 Gepost op: 18-03-2014, 11:10:23 »
Nee, dan is het grote mensen wie is de mol avontuur over :D dan is er dit jaar gelukkig nog een junior versie die ook zeker heel leuk is om te volgen.

Offline reinier3

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1037 Gepost op: 18-03-2014, 11:57:33 »
Ik kan echt niet geloven dat Freek de mol niet is.
1. Ontkenning. 2. Boosheid. 3. Vechten. 4. Depressie. 5. Aanvaarding.

Je zit nog diep in fase 1 zo te zien.  ::rofl::

Straks bij fase 3 (vechten) ga je zeker een petitie houden om Freek toch als mol te krijgen!  ::tandpastasmiley::

Ik in fase 2(boosheid) ga straks Art in zijn auto aanhouden.  ::oink:: 

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1038 Gepost op: 18-03-2014, 12:00:34 »
Oh excusez-moi, ik dacht al er iets niet klopte, Jaapie had iets verkeerd Gequote in een ander topic, toen ging ik naar jou uitspraak opzoek maar kon het niet vinden, dacht dus dat het hier moest staan maar daarom kon ik hem dus niet vinden, hij was dus van terror Jaap.

Hij was idd van mij, was gericht naar Syllie10, misschien dat daar de verwarring door komt? Geen idee meer waar die post gebleven is. Misschien niet geïnterpreteerd als grap ofzo door een moderator...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #1039 Gepost op: 18-03-2014, 18:17:12 »
bij verwijdering van een post door een moderator krijg je een pm. Behalve als je voor de zoveelste keer 2 posts achter elkaar plaatst. Maar dan ben je daar ook al eens voor gewaarschuwd ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.