Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373584 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #420 Gepost op: 1-02-2014, 12:22:35 »
Alleen hier laten ze op de Ipad een totaal andere boeddha zien  ???



De kans bestaat dat je dit bericht al een paar keer van me bent tegengekomen ( ;) ) maar het hoort toch ook echt in dit topic: De linker Boeddha is niet de Boeddha die Freek opmerkt en waar Tygo een foto van maakt. Dat is namelijk gewoon de Boeddha die we rechts op de foto zien. De linker is er in de montage ingestopt. Logisch dat ze dit shot hadden, want het is wel het beeld van Susan. Maar het is dus (helaas) niet zo dat Freek dit beeld als molactie voor zijn beeld aanziet.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #421 Gepost op: 1-02-2014, 12:30:54 »
Vriendin zag Freek gisteren in een winkel en toen ze die wijd opengesperde ogen zag wist ze ah! dat is Freek ;D

Dus het moet voor hem niet moeilijk zijn geweest om te faken dat de ZV vorige aflevering niet was ingezet ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #422 Gepost op: 1-02-2014, 12:56:35 »
De kans bestaat dat je dit bericht al een paar keer van me bent tegengekomen ( ;) ) maar het hoort toch ook echt in dit topic: De linker Boeddha is niet de Boeddha die Freek opmerkt en waar Tygo een foto van maakt. Dat is namelijk gewoon de Boeddha die we rechts op de foto zien. De linker is er in de montage ingestopt. Logisch dat ze dit shot hadden, want het is wel het beeld van Susan. Maar het is dus (helaas) niet zo dat Freek dit beeld als molactie voor zijn beeld aanziet.

Hmm ik vind dit wel een beetje bedenkelijk worden onderhand.
Eerst wordt er gesuggereerd dat in afl 3 beide groepen aan de juiste kant van het water staan, wat nav een speurtocht van de beginplek al niet juist blijkt te zijn.
En nu wordt er weer een duidelijke suggestie gelegd dat het een heel andere Boeddha is die Freek fotograferen wil. Dat maakt de discrepantie die we constateerden iig wel duidelijk maar niet waarom het gebeurt.

Freek heeft nog steeds het verkeerde beeld en het was ook de reden dat de opdracht mislukte, maar waarom dit suggereren..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #423 Gepost op: 1-02-2014, 12:59:59 »
Freek heeft nog steeds het verkeerde beeld en het was ook de reden dat de opdracht mislukte, maar waarom dit suggereren..  ::)

Ik vermoed een "luie" keuze van de editors. Er waren prachtige shots gemaakt van een beeld met kralenketting (het met twee vingers wijzende beeld) en ze konden dat mooi hier inplakken. Dus niet expres iets suggereren. Waarbij je dus geen rekening houdt met de speurders die graag eerlijke montages hebben.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #424 Gepost op: 1-02-2014, 13:02:42 »
Ik vermoed een "luie" keuze van de editors. Er waren prachtige shots gemaakt van een beeld met kralenketting (het met twee vingers wijzende beeld) en konden dat mooi hier inplakken.

Hmm ja misschien heb je gelijk. Het doet niks af aan het feit dat het nog prima een molsactie van Freek kan zijn geweest. Ik zal er niet teveel achter zoeken - toch jammer want een dubbele sabotage was natuurlijk mooier geweest (wie hem ook had gedaan).  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #425 Gepost op: 1-02-2014, 13:04:07 »
Hmm ja misschien heb je gelijk. Het doet niks af aan het feit dat het nog prima een molsactie van Freek kan zijn geweest. Ik zal er niet teveel achter zoeken - toch jammer want een dubbele sabotage was natuurlijk mooier geweest (wie hem ook had gedaan).  ::tandpastasmiley::

Mee eens. (Ik maak overigens ook geen punt van "oneerlijke montage". Dat doorzien is namelijk ook al een leuke beloning voor het speuren. ;))

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #426 Gepost op: 1-02-2014, 13:42:00 »
Ik begin een beetje  ::hyper:: te worden omdat ik nu toch een megamolactie van Freek zie in het kiezen van het foute kralenkettingbeeld. Want was is het geval: hij merkt wel dit beeld op maar niet het beeld met kralenketting dat daar letterlijk een paar meter eerder stond. Zie het YouTube filmpje: hier. En laat dit nou het beeld van Susan zijn!

Freek, gespitst op kralenketting laat het beeld van Susan lopen (Susan is er zelf ook voorbij gelopen) terwijl het wel een kralenketting heeft, en laat vervolgens wel een foto nemen van een ander fout kralenkettingbeeld een paar meter ernaast! ::bravo::

Voor de duidelijkheid: Ik zie het als molactie om het beeld van Susan niet te fotograferen met de gedachte dat het risico zou bestaan dat Susan of iemand anders er de twee vingers van opmerkt.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 13:47:21 door Heinz »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #427 Gepost op: 1-02-2014, 13:53:57 »
Goed gespot Heinz  ::ok::
Het is idd bijzonder vaag dat Freek een beeld kiest dat 3 beelden naast dat van Susan staat - hij zou immers gefocussed moeten zijn op kralenkettingen dus is het raar dat hem dat niet op is gevallen, zo pal ernaast.

Vooral omdat Tygo later aangeeft dat beeld wél te hebben gespot..
(Maar dit als molsactie van zijn mol Susan ziet dus erover zwijgt).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #428 Gepost op: 1-02-2014, 13:58:17 »
Goed gespot Heinz  ::ok::
Het is idd bijzonder vaag dat Freek een beeld kiest dat 3 beelden naast dat van Susan staat - hij zou immers gefocussed moeten zijn op kralenkettingen dus is het raar dat hem dat niet op is gevallen, zo pal ernaast.

Vooral omdat Tygo later aangeeft dat beeld wél te hebben gespot..
(Maar dit als molsactie van zijn mol Susan ziet dus erover zwijgt).

Dank je wel! ::trots:: Je ziet Freek ook echt rustig achterop lopen en goed om zich heen kijken, wat het extra vreemd maakt dat hij het eerste kralenkettingbeeld niet gezien zou hebben. En de mogelijkheid dat ook dit beeld wel gefotografeerd is lijkt zeer onwaarschijnlijk, gezien Freeks plotse uitroep "wacht volgens mij is dit de mijne" bij het beeld erna, en Tygo's biecht dat hij het andere beeld wèl gezien heeft.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #429 Gepost op: 1-02-2014, 13:59:42 »
Dank je wel! ::trots:: Je ziet Freek ook echt rustig achterop lopen en goed om zich heen kijken, wat het extra vreemd maakt dat hij het eerste kralenkettingbeeld niet gezien zou hebben. En de mogelijkheid dat ook dit beeld wel gefotografeerd is lijkt zeer onwaarschijnlijk, gezien Freeks plotse uitroep "wacht volgens mij is dit de mijne" bij het beeld erna, en Tygo's biecht dat hij het andere beeld wèl gezien heeft.
Interessant! Freek terug op m'n verdachte lijstje.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #430 Gepost op: 1-02-2014, 14:01:45 »
Voor de duidelijkheid: Ik zie het als molactie om het beeld van Susan niet te fotograferen met de gedachte dat het risico zou bestaan dat Susan of iemand anders er de twee vingers van opmerkt.

Het is maar hoe je het uitlegt natuurlijk. Hij kan als kandidaat ook gezien hebben dat dit beeld niet klopt met de kralenbuddha van hem en het daarom laat lopen.

Mijn planning is later vandaag de HD versie te bekijken. Goede info om nog eens extra scherp op te letten.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 14:04:55 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #431 Gepost op: 1-02-2014, 14:03:15 »
En de mogelijkheid dat ook dit beeld wel gefotografeerd is lijkt zeer onwaarschijnlijk, gezien Freeks plotse uitroep "wacht volgens mij is dit de mijne" bij het beeld erna, en Tygo's biecht dat hij het andere beeld wèl gezien heeft.

Idd vooral omdat Tygo zegt dat hij de enige was die het doorhad.

Freek is er trouwens ook snel bij om het verkeerde beeld van Susan vwb de verbaasde wenkbrauwen te fotograferen.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 14:11:49 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #432 Gepost op: 1-02-2014, 14:05:24 »
Het is maar hoe je het uitlegt natuurlijk. Hij kan als kandidaat ook gezien hebben dat dit beeld niet klopt met de twee kralenbuddha's van hem en het daarom laat lopen.

Is inderdaad ook een optie. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #433 Gepost op: 1-02-2014, 14:13:02 »
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat Freek Tygo heeft willen afleiden door hem naar dat andere beeld te roepen om een foto van te maken zodat het beeld van Susan niet gespot zou worden. (Dat is speculatief uiteraard maar hij roept wel demonstratief: Dat is de mijne!).  :)

Zou mooi zijn, maar dat is geen optie aangezien Tygo al iets verderop loopt. Freek roept hem terug.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #434 Gepost op: 1-02-2014, 14:13:49 »
Zou mooi zijn, maar dat is geen optie aangezien Tygo al iets verderop loopt. Freek roept hem terug.

Ja ik had het net nagekeken en mijn post al aangepast omdat ik tot dezelfde conclusie was gekomen.  ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #435 Gepost op: 1-02-2014, 14:33:59 »
Het is maar hoe je het uitlegt natuurlijk. Hij kan als kandidaat ook gezien hebben dat dit beeld niet klopt met de twee kralenbuddha's van hem en het daarom laat lopen.

Is inderdaad ook een optie. ;D

Maar ik kan er nog wel wat aan toevoegen. Freek zou dan van een aardig afstandje zien dat er kralen ontbreken. (Zie het screenshot hierboven.) Het lijkt me vanuit die positie, Freek als kandidaat gezien, waarschijnlijker dat hij slechts de kralenketting opmerkt. Het is ook niet zo dat het stikt van de kralenkettingen heb ik in het YouTube-filmpje gezien, dus waarom niet voor de zekerheid alle kralenkettingen fotograferen?

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #436 Gepost op: 1-02-2014, 14:58:22 »
Het gaat mij om zijn reactie in combinatie met de uitleg die hij gaf bij het maken van de test. In de voice-over zegt hij dat hij erop vertrouwt dat hij de test goed maakt en de vrijstelling daarom niet inzet. Geen enkele verwijzing naar de ZV en de info van Sofie. Waarom dan zo'n reactie op de mededeling dat de ZV niet is ingezet?

Vind ik niet zo vreemd. Van biechts en edits bij de tests weten we allang dat die niet altijd even betrouwbaar zijn. Het blijft WIDM! Daarbij, Freek kan ook best vertrouwen gehad hebben dat hij de test goed had gemaakt, maar dan nog is het meer dan aannemelijk dat Sofie idd bij hem is geweest met die info over de ZV. Zij had er tenslotte alle belang bij dat er geen jokers/vrijstellingen ingezet zouden worden.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #437 Gepost op: 1-02-2014, 15:04:42 »
Ze denken op dit moment in het JW-topic heel anders over de kralenketting ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Ach, als Freek de mol niet is dan ligt het verschil in de missende kralen en de perceptie daarvan bij de groep tov. de centralistes.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #438 Gepost op: 1-02-2014, 15:26:25 »
Ze denken op dit moment in het JW-topic heel anders over de kralenketting ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Ach, als Freek de mol niet is dan ligt het verschil in de missende kralen en de perceptie daarvan bij de groep tov. de centralistes.

Ze?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #439 Gepost op: 1-02-2014, 15:30:38 »
Ze?
Oh je had de smilies ff gemist, ik zet ze nog even in ;D :

::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)