Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151788 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #160 Gepost op: 29-01-2014, 12:04:24 »
Het is nu alweer verdacht hoe snel Aaf haar hand opsteekt  ;D En we weten nog niet eens wat ze doen moeten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #161 Gepost op: 29-01-2014, 12:53:46 »
verdacht hoe snel Aaf
Ik vond juist nogal traag... met een duidelijk kandidaats bedenkmoment ertussen. Volgens de lightman methode kun je hier Jennifer ook wel strepen als mol... die lach als een boer met kiespijn bij het uitzwaaien (ja maar ik stak toch eerder mijn hand op dan Sofie ???) ::rofl::

JW weer de opper secundair, veruit als laatste van de groep gaat hij eens rondkijken om maar niet op te vallen, het wordt wel eentonig zo he :-\\ ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #162 Gepost op: 29-01-2014, 15:27:16 »
Prachtige beelden en muziek. Dat was de drukke stad dus op naar achterwijken en de Filipijnen. Art moet bij deze weersomstandigheden wel gedacht hebben aan Nicaragua en de foto opdracht. Regende het ook al zo leuk.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #163 Gepost op: 29-01-2014, 15:43:10 »
Ik vond juist nogal traag... met een duidelijk kandidaats bedenkmoment ertussen. Volgens de lightman methode kun je hier Jennifer ook wel strepen als mol... die lach als een boer met kiespijn bij het uitzwaaien (ja maar ik stak toch eerder mijn hand op dan Sofie ???) ::rofl::

JW weer de opper secundair, veruit als laatste van de groep gaat hij eens rondkijken om maar niet op te vallen, het wordt wel eentonig zo he :-\\ ::regenboog::


Inderdaad, maar Susan staat ook heel erg vaag te kijken en de aandacht/blik van Aart te vermijden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #164 Gepost op: 29-01-2014, 16:10:08 »
Susan staat ook heel erg vaag te kijken en de aandacht/blik van Aart
Ja maar Aart is zelf ook vaag...

Maar wel eens met je van Susan, zij was van begin af aan in mijn top-3 vage luitjes, alleen vind ik haar op andere momenten wel weer kandidaats net als Freek dus blijf lekker bij mijn mol: JW :D :D :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #165 Gepost op: 29-01-2014, 17:14:37 »
Ja, er kunnen meer redenen zijn voor de vage blik van Susan. En Aart is echt altijd vaag inderdaad. Ik vond het alleen lijken of ze niet echt nadacht over wel/niet haar hand opsteken maar wegkeek. Zouden Sofie en Jennifer hun hand op hebben gestoken omdat ze bij Aaf wilden blijven misschien? Zeker Sofies hand lijkt een reactie te zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #166 Gepost op: 29-01-2014, 17:21:01 »
Misschien leuk om die jongen gewoon te noemen hoe hij heet: ART

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #167 Gepost op: 29-01-2014, 18:03:24 »
Misschien leuk om die jongen gewoon te noemen hoe hij heet: ART

Ken je ook beter het topic van Sofie afgaan, wat daar wel niet in staat over Sophie ipv Sofie.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #168 Gepost op: 29-01-2014, 18:13:05 »
Ken je ook beter het topic van Sofie afgaan, wat daar wel niet in staat over Sophie ipv Sofie.

haha ja de namen schijnen lastig te zijn dit jaar  ::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #169 Gepost op: 29-01-2014, 18:40:42 »
Zo meteen komt er in boulevard iets over de mol. Iets met gesprek met oud mollen ving ik op

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2014, 19:16:06 »
Prachtige beelden en muziek. Dat was de drukke stad dus op naar achterwijken en de Filipijnen. Art moet bij deze weersomstandigheden wel gedacht hebben aan Nicaragua en de foto opdracht. Regende het ook al zo leuk.

Precies mijn gedachte toen ik het zag  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #171 Gepost op: 29-01-2014, 20:00:25 »
Het minuutje!
::bravo:: Yeeeh, Tai O! Dat is echt zo 'n ontzettend mooi vissersdorpje. Ik vind het best wel jammer dat daar geen opdracht is. Hopelijk komt het in de uitzending nog wat meer in beeld.
Ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat ze het contrast tussen Hong Kong en de Filipijen zo groot mogelijk willen houden en dan is het niet slim om eerst een opdracht in een pittoresk dorpje op Lantau Island er in te stoppen.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #172 Gepost op: 29-01-2014, 20:18:40 »
haha ja de namen schijnen lastig te zijn dit jaar  ::)

Mijn excuses, Art en anderen.  :-X Ik begreep vorig jaar van Paulien dat we Aart mogen zeggen als we recalcitrant worden door dingen die hij zegt  ;D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #173 Gepost op: 29-01-2014, 20:55:47 »
Leuk: een visser (vissersboot), OOG voor detail, Jen die lacht als een boer met kiespijn als ze niet wordt uitgekozen, en Tygo met zijn opmerking (met wat dan ook......). Zin in!
Meer L

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #174 Gepost op: 29-01-2014, 21:46:42 »
Leuk: een visser (vissersboot)
Visserboot... en een compleet vissersdorp!

Het is dat het een toeristische hot spot is, anders had ik meer achter gezocht. Neemt niet weg dat mevrouw Visser de mol is.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #175 Gepost op: 29-01-2014, 23:17:31 »
Opvallend dat Aaf als eerste haar vinger op steekt, dan Jennifer en vervolgens Sofie. Bij de vinger van Aaf, zegt Art gelijk haar naam. Vervolgens zegt Sofie dat ze oog voor detail heeft, en daarom zegt Art maar haar naam? Waarom geen Jennifer?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #176 Gepost op: 30-01-2014, 10:12:36 »
Backstagefoto's:

http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/5/backstagefotos.aspx

Aaf zit op Daphnes executie positie... zou het?  ;D

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #177 Gepost op: 30-01-2014, 12:47:04 »
Hmm, die foto van de executie...
Ik heb eens opgemerkt dat Sofie (mijn mol) elke keer naast de afvaller zat. Daarvan uitgaande zou Aaf er nu dus uitvliegen...
Heeft iemand screenshots van alle executies?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #178 Gepost op: 30-01-2014, 13:05:56 »
Tot nu toe klopt het inderdaad dat elke afvaller naast Sofie zit. Hoeft op zich natuurlijk niks te betekenen maar wel een leuke theorie  ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #179 Gepost op: 30-01-2014, 13:13:35 »
Promo afl 5.  ::ok::

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)