Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 146925 keer)

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #520 Gepost op: 20-03-2014, 23:16:55 »
Nou dat huren van zo'n studio zal wel aardig wat kosten...

Dan moet het ook op tv worden uitgezonden!
Tell me what your telescope says

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #521 Gepost op: 20-03-2014, 23:19:47 »
Ik wilde iets grappigs hier zeggen (eigenlijk hoort het dus bij "grappige momenten"), maar ik ben het alweer vergeten  ::rofl::

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #522 Gepost op: 20-03-2014, 23:20:54 »
Ik wilde iets grappigs hier zeggen (eigenlijk hoort het dus bij "grappige momenten"), maar ik ben het alweer vergeten  ::rofl::

Is je bij deze gelukt  ::rofl::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #523 Gepost op: 20-03-2014, 23:25:25 »
doe mij maar het bankstel en gewoon met een biertje.
een aantal kandidaten zaten er nu nogal verveeld bij.

Gewoon 4 mensen die gezellig babbelen vind ik leuker.

Maar Susan erbij / er tussen door / er weggehaald ::rofl:: was wel weer erg leuk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 21-03-2014, 00:16:20 »
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat Arjen helemaal op het einde tegen Kees zei "ik krijg allemaal dingen in m'n oortje over je houding... maar zeg ik zo wel" en Kees was zich van geen kwaad bewust.
Was nogal genant ;D Niet helemaal leuk van Arjen ook

Offline BobW

• Forumlid
« Reactie #525 Gepost op: 21-03-2014, 00:19:26 »
Oja, ik wilde ook nog zeggen dat Arjen helemaal op het einde tegen Kees zei "ik krijg allemaal dingen in m'n oortje over je houding... maar zeg ik zo wel" en Kees was zich van geen kwaad bewust.
Was nogal genant ;D Niet helemaal leuk van Arjen ook

Dat was waarschijnlijk humor van Arjen. Hij maakt wel vaker grapjes over anderen, de ene wat meer geslaagd dan de andere. ;)

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #526 Gepost op: 21-03-2014, 00:24:31 »
Vond dat inderdaad ook geen opmerking om te maken en kon dat ook niet als humor zien.

Heb ook idee dat hij zich een beetje van zijn troon geduwd voelt door Kers of in ieder geval een sidekick naast hem te hebben

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #527 Gepost op: 21-03-2014, 00:35:37 »
Vond dat inderdaad ook geen opmerking om te maken en kon dat ook niet als humor zien.

Heb ook idee dat hij zich een beetje van zijn troon geduwd voelt door Kers of in ieder geval een sidekick naast hem te hebben

Kers  ::rofl::  ::rofl:: Sophie, Suzan, Tycho, en Kers  ;D

Maar ik vond het persoonlijk geen humor en Kees vatte dat ook totaal niet zo op!

Ik was wel benieuwd geweest naar wat Paulien over de mol/dit seizoen/andere random dingen te zeggen had. Maar goed het draait natuurlijk niet om Paulien ;D

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 21-03-2014, 00:37:04 »
Citaat
Kers  Hilarisch  Hilarisch Sophie, Suzan, Tycho, en Kers  Grin
hahaha ja, dacht als we dan toch in hetzelfde rijtje verder gaan kan die er ook wel bij (anders moet ik de verbeterfunctie van mijn telefoon de schuld geven dus dit klinkt leuker) maar moet inderdaad Kees zijn hahaha

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #529 Gepost op: 21-03-2014, 10:06:12 »
Is ie al na te luisteren?

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #530 Gepost op: 21-03-2014, 10:25:36 »
Ja, op de avro site is die online in ieder geval

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #531 Gepost op: 21-03-2014, 11:09:09 »
Top. Ik zit te kijken. Nog steeds vage mollenstreken. De mol roeide goed mee, alsof dat een mollenstreek zou zijn?!  ::rofl::

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 21-03-2014, 11:17:26 »
Top. Ik zit te kijken. Nog steeds vage mollenstreken. De mol roeide goed mee, alsof dat een mollenstreek zou zijn?!  ::rofl::
Dat vond ik nog wel de ergste opmerking die je als mol zijnde kunt maken. Ja, ik roeide maar goed mee want vond dat ik daar niet mocht mollen (of iets van die strekking)
Waarom ben je dan mol geworden???

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #533 Gepost op: 21-03-2014, 11:52:43 »
Dat vond ik nog wel de ergste opmerking die je als mol zijnde kunt maken. Ja, ik roeide maar goed mee want vond dat ik daar niet mocht mollen (of iets van die strekking)
Waarom ben je dan mol geworden???

Over de eerste opdracht ooit ook al: Ja, het kwam me wel goed uit dat ik geld vond... Dit is gewoon typerend voor Susan als mol...

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #534 Gepost op: 21-03-2014, 12:08:49 »
Ze had natuurlijk al eerder geprobeerd de sterkste roeiers te vinden. Toen ze eenmaal moesten roeien was er zo'n fijne sfeer dat ze even mee wilde doen met de kandidaten. Dit hadden alle mollen wel eens en Susan had bovendien al gemold ;)
Over de eerste opdracht ooit ook al: Ja, het kwam me wel goed uit dat ik geld vond... Dit is gewoon typerend voor Susan als mol...
Ze heeft duidelijk geprobeerd te mollen, alleen had ze de pech dat Jennifer en Tygo te goed hun best deden, waardoor ze tóch geld verdiende. De Mol heeft niet alles in de hand. Dan hoop je met terugwerkende kracht maar dat ze je ddaardoor niet gaan verdenken.
...óf niet!

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #535 Gepost op: 21-03-2014, 13:55:52 »
Dat was waarschijnlijk humor van Arjen. Hij maakt wel vaker grapjes over anderen, de ene wat meer geslaagd dan de andere. ;)

Ach ja, ik kon er wel om glimlachen. Kees zat namelijk in dezelfde houding als Paul Witteman in Pauw & Witteman.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #536 Gepost op: 21-03-2014, 14:47:38 »
Ze had natuurlijk al eerder geprobeerd de sterkste roeiers te vinden. Toen ze eenmaal moesten roeien was er zo'n fijne sfeer dat ze even mee wilde doen met de kandidaten. Dit hadden alle mollen wel eens en Susan had bovendien al gemold ;)

Klopt. Dat is ook niet erg m.i., het is een mensmol, geen robotmol. Kan me herinneren bij die opdracht in het park van seizoen 11 dat iedereen het leuk vond aan dat toneelstuk mee te werken en dat er ook iets leuks ontstond waar Patrick niet hoefde/wilde mollen. Soms is het ook het gevoel van het moment. Maar als het vaker dan 1x voorkomt...
No Milk today???

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #537 Gepost op: 21-03-2014, 16:19:43 »
Klopt. Dat is ook niet erg m.i., het is een mensmol, geen robotmol. Kan me herinneren bij die opdracht in het park van seizoen 11 dat iedereen het leuk vond aan dat toneelstuk mee te werken en dat er ook iets leuks ontstond waar Patrick niet hoefde/wilde mollen. Soms is het ook het gevoel van het moment. Maar als het vaker dan 1x voorkomt...

En als je daarbij nog eens dergelijke momenten voor moet gaan dragen als molacties, omdat de lijst verder leeg is...

Om over moltalk verder te gaan: Ik vond het een geweldige afsluiting. Zoiets zouden ze beter kunnen doen als ontknoping... De aflevering zelf was nogal een anti-climax.. .

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #538 Gepost op: 23-03-2014, 14:00:01 »
Leuk dat de roltrap nog eens besproken werd en dat Susan extra trots was op die extra beelden (Tygo's E en F verkeerd meenemen) maar grappig dat JW erbij aanhaalt dat Susan ook het O woord verkeerd deed (Opium) en juist daar haar ging verdenken en haar er later ook mee geconfronteerd heeft.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #539 Gepost op: 24-03-2014, 11:54:10 »

Hier moet ik toch even een misverstand wegnemen: Het is niet zo dat de Mol helemaal nooit geld mag verdienen.
Sterker nog: in het verleden heeft de Mol bewust geld verdiend om de verdenking weer van zich af te krijgen en zodoende twijfel te zaaien.
In het laatste seizoen met onbekende Nederlanders (in Canada) had Elise (de Mol dus) zelfs vooraf een training gehad op het circuit van Zandvoort om een opdracht met auto's te kunnen laten slagen.
De productie had toen dus bewust een moment ingebouwd waarbij de Mol flink geld kon verdienen.

By the way: Is er al een DVD van dat seizoen uit?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!