Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 138601 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #120 Gepost op: 18-01-2014, 19:43:05 »
Ik begrijp niet hoe jullie van het scherm iets af kunnen lezen maar bedoelen jullie zo ingezoomd? Ik kan proberen of ik het scherper krijg.. Lijkt me trouwens duidelijk dat het geen bewerkt rood scherm is .

Edit : Ik snap denk ik wat jullie bedoelen met dat witte balkje nu haha ik ga proberen dat uit te zoeken...  :-X

Edit 2: Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
kunnen we nu ook niet...het is geblurred. en het gaat om het scherm enkele momenten daarvoor...voor het rood is zie je nog het witte tekstvakje. dat is geblurred...naar mijn mening kun je nog wel zien dat het hele vakje was gevuld met tekst, maar goed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoilertopic
« Reactie #121 Gepost op: 18-01-2014, 19:59:05 »
kunnen we nu ook niet...het is geblurred. en het gaat om het scherm enkele momenten daarvoor...voor het rood is zie je nog het witte tekstvakje. dat is geblurred...naar mijn mening kun je nog wel zien dat het hele vakje was gevuld met tekst, maar goed.
Klopt ook, maar als je in een eerdere uitzending kijkt naar het vakje als de naam van Jan-Willem is ingetypt, dan lijkt het mij dat de letters te klein (te laag) zijn om die zwarte waas te kunnen zijn.

Ik heb toch maar een screenshot gemaakt van dat vakje, maar puur om te laten zien dat het mij vrij onrealistisch lijkt dat hier een naam uitgehaald kan worden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #122 Gepost op: 19-01-2014, 04:12:50 »
Mocht ik na aflevering 3 zeker weten dat het niet klopt zal ik het direct laten weten.

Nou...direct? Ben erg laat, sorry.
Maar neen, klopt niet. Helaas.  ::ohno::
Edoch:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Edit; typo
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #123 Gepost op: 19-01-2014, 11:24:11 »
Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
Ja als je dat zou willen doen graag! Verleden keer was het hele scherm te zien, zodat je ook kon inschatten hoe groot de intyp balk is tov. letters. Toen kon je goed van het scherm aflezen want ze hadden ALLEEN de naam "weggetypexed" en verder was de balk wit. Het moest toen een heel korte naam zijn. Ditmaal lijkt het meer een blur over de hele balk dus niet zo obvious als toen.

Edoch:
Ja als ze dat nou had gezegd ::rofl::. Zo'n ouderwets woord (geen spreektaal) is toch meer in de trant van Jon met zijn kromme zinnen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #124 Gepost op: 19-01-2014, 11:59:44 »
Edit 2: Ik kan er niks beters van maken dan dit eerst maar even naar de HD aflevering op zoek
De HD versie vind je in dit topic

verder:

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2014, 12:03:33 »
De HD versie vind je in dit topic
Je bedoelt de hele aflevering? Die kan ik zelf met mijn 1kb draadje helaas niet downloaden, vandaar zou het mooi zijn als Molstrikje hem kan plaatsen. Zijn foto hierboven is op zich wat we toen ook hadden maar deze is van lage kwaliteit en je ziet de balk niet op foto 1 maar alleen rood, dus het gaat om het scherm ervoor, en dan het hele scherm (en niet Art en alles er nog op).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Spoilertopic
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2014, 12:25:34 »
Je bedoelt de hele aflevering? Die kan ik zelf met mijn 1kb draadje helaas niet downloaden, vandaar zou het mooi zijn als Molstrikje hem kan plaatsen. Zijn foto hierboven is op zich wat we toen ook hadden maar deze is van lage kwaliteit en je ziet de balk niet op foto 1 maar alleen rood, dus het gaat om het scherm ervoor, en dan het hele scherm (en niet Art en alles er nog op).
Ik kan er ook niets aan doen...de HD versies die geupload worden hebben beetje rare instellingen, gaf de persoon die ze uploadde ook toe, en die zou kijken of het beter kon. Overigens upload ik de hele foto (klik er op en je krijgt de grote versie) omdat je zelf ook wel kan inzoomen..toch?en de HD versie is ook altijd op youtube te bekijken ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spoilertopic
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2014, 22:35:14 »
Ik meen in een shot toch wel Sofie te hebben gezien die verschrikt opkijkt. Niet dat ik geloof dat zij er in aflevering 4 uit gaat, daar niet van. Ik denk dan eerder aan Aaf of Jennifer, met een lichte voorkeur voor Aaf, vanwege die ABC-theorie.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2014, 21:37:48 »
Wel wie er meedoen, een aantal keer ::pinokkio::
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoilertopic
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2014, 21:39:06 »
Ik vraag me af of er in één van de WIDM-seizoenen ooit al de mol is uitgelekt? (of info over wie er afviel) volgens mij niet ofwel?

Over wie er afviel is wel vaker uitgelekt hoor. :) Ook in 2010 was het al in juni geloof ik redelijk zeker dat Frits de finale zou bereiken.
Maar als je bedoelt dat één van de kandidaten of productie iets had verklapt, volgens mij dan niet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoilertopic
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2014, 21:40:29 »
De mol niet nee, er is wel een seizoen geweest dat een stagiaire bij de AVRO een foto iets te vroeg geplaatst had. Waardoor de afvaller al bekend was. (jaar of 4 terug?)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2014, 22:01:05 »
Als je een kwart miljoen moet betalen vertel je het niet zomaar door  ;)
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoilertopic
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2014, 22:04:37 »
Hoe zijn ze dan daar achter gekomen/is dat uitgelekt? Ik weet niet, aan de ene kant wil ik het weten, aan de andere kant is het dan niet meer spannend. Maar bedenk wel: er werken aan zo'n programma soms 50-mensen ofzo mee.. er hoeft maar één iemand z'n mond voorbij te praten! Toch blijf ik dan verbaasd dat het niet naar buiten komt, want meestal zit er altijd wel iemand bij die z'n mond voorbij praat.

Hoe het zeker was dat Frits in de finale kwam in 2010 komt door deze blog, bij de laatste dag. :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Spoilertopic
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2014, 22:09:13 »
De mol niet nee, er is wel een seizoen geweest dat een stagiaire bij de AVRO een foto iets te vroeg geplaatst had. Waardoor de afvaller al bekend was. (jaar of 4 terug?)

Het was een hele trailer, toen wisten we dat Miryanna zou afvallen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoilertopic
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2014, 22:56:23 »
Het was een hele trailer, toen wisten we dat Miryanna zou afvallen.
yep dat was het. Ik weet het nog omdat ik toen de pool verzorgde. Ik was die knul erg dankbaar ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ikecht...niet

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2014, 23:08:40 »
Bij de reeks in Canada wist (volgens mij) RTL Boulevard te melden dat we, volgens wel ingelichte kringen, de blonde studente in de gaten moesten houden. Misschien "an educated guess".

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2014, 05:09:39 »
Bij de reeks in Canada wist (volgens mij) RTL Boulevard te melden dat we, volgens wel ingelichte kringen, de blonde studente in de gaten moesten houden. Misschien "an educated guess".


Dat was puur een gok van kwalbert v linden (dus haal dat "educated" er maar af  ::rofl:: )

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2014, 11:48:50 »
Ik weet nog niet of ik hem heel overtuigend vind, maar wie weet...

Jan-Willem mogelijke mol/in de finale

https://www.buzzcapture.com/blog/waarom-verwijderde-wie-de-mol-deelnemer-deze-tweet/

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #138 Gepost op: 23-01-2014, 12:04:05 »
Waar de vorige wel redelijk overtuigend waren, zie ik helemaal niets in deze...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #139 Gepost op: 23-01-2014, 12:11:56 »
De opnamen duren toch geen 4 weken?