Waarom zou een mol geen kandidaat mogen spelen en jokers weggeven?
Ze wilde gewoon 'de lieve Susan' blijven voor Daphne, want Daphne vertrouwde haar toen ze zei dat ze iets goeds had. Als dan blijkt dat ze niet te vertrouwen is in dat spel, dan misschien ook wel niet als kandidaat?
U heeft gelijk. Er is niets mis met wanneer de mol doet alsof hij/zij een kandidaat is, dat is ook de essentie van mijn vraag aan Susan en/of de crew niet maar wellicht heb ik hem verkeerd gesteld. Waar het om gaat is dat de mol een specifieke kandidaat een significant voordeel geeft ten opzichte van de andere kandidaten door het verstrekken van een joker. Nu is hetgeen Susan doet niet zo extreem als wat Patrick gedaan heeft, de actie komt in casu niet vanuit Susan zelf, maar door de vraag van Daphne - daarbij valt Daphne nog af ook waardoor het wellicht wat ondersneeuwt. Maar het weggeven van een joker door de mol is een "no go" imho. Deze moet voor wat betreft het afvallen van kandidaten objectief zijn.
Enfin, ik zou het graag van Susan en/of de crew willen horen wat zij ervan vinden en hoe zij het ervaren.