Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 288343 keer)

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #400 Gepost op: 11-01-2014, 01:07:53 »
Tunnelgrafer je kreigt een nieuwe kanz:-)))))

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #401 Gepost op: 11-01-2014, 01:07:59 »
ik moest meteen aan S4 Wie Is De Mol denken.



Verklaar je nader: wat is volgens jou de overeenkomst?

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline barbie12

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #402 Gepost op: 11-01-2014, 01:13:14 »
Ik heb aan de hand van de opmerking van de mol: "Heb je me echt gezien?" de mogelijkheid onderzocht dat de mol wel in de foto stond waar de groep uit moest kiezen (eerder een foto gemaakt). Toen heb ik iedereen die ik tijdens de opera tegenkwam (chinezen lijken niet echt allemaal op elkaar) weggestreept op de foto... groen cirkeltje om de over gebleven persoon: de Mol... nu ff kijken of het Daphne, Jennifer, Sophie of Aaf (kuch) is.

Dat snap ik, maar dan ga je er denk ik helemaal vanuit dat "heb je me echt gezien" slaat op de foto. Maar dat kan dan toch overal in de aflevering zijn, behalve op de markt?
Er wordt nl over de opera of de studio gesproken.
Ik sluit ook niet uit dat ie op de foto staat, maar das voor mij niet vanzelf sprekend.
Ik mis juist dat donker blauwe jonge ventje op de foto.

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #403 Gepost op: 11-01-2014, 01:14:29 »
Hmm, misschien was het teveel wishful thinking... lijkt toch dat die ook mee deed.

De betreffende persoon heeft wel een zeer a-typisch Chinees gezicht. Meeste Chinezen hebben ronde gezichten, terwijl hij/zij een vrij hoekig gezicht heeft, gelet op de kaken.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #404 Gepost op: 11-01-2014, 01:15:15 »
Goed werk Jos!  ::bravo::

Het is volstrekt duidelijk dat de Mol op die foto staat. Dat zal in aflevering 10 onthuld worden.
Nu is het dus de kunst om de juiste persoon op die foto te identificeren en vervolgens uit te zoeken wie daar het meeste oplijkt als je alles schmink wegdenkt.

groet,
Tunnelgraver

Misschien ben ik de enige, maar voor mij is het NIET volstrekt duidelijk..
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 01:17:05 door Whiskers »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #405 Gepost op: 11-01-2014, 01:15:48 »
Het lijkt me toch evident dat er op de foto één persoon te veel staat.
Mooie manier om alle kandidaten de Mol te laten zien.
Hadden ze maar beter op moeten letten toen ze de foto mochten bekijken!   ::rofl::

groet,
Tunnelgraver

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #406 Gepost op: 11-01-2014, 01:18:22 »
Het lijkt me toch evident dat er op de foto één persoon te veel staat.
Mooie manier om alle kandidaten de Mol te laten zien.
Hadden ze maar beter op moeten letten toen ze de foto mochten bekijken!   ::rofl::

groet,
Tunnelgraver



Alles waar jij het mee eens bent lijkt je evident, en allen met een andere mening zijn dommerds.. Is dat nu écht nodig, die houding?

Offline kjr

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #407 Gepost op: 11-01-2014, 01:20:21 »
Even snel tussendoor en dan hou ik op :

 Het is volstrekt duidelijk dat de Mol op die foto staat. Dat zal in aflevering 10 onthuld worden.
Nu is het dus de kunst om de juiste persoon op die foto te identificeren en vervolgens uit te zoeken wie daar het meeste oplijkt als je alles schmink wegdenkt.
Oplijkt??? dat is toch "op lijkt " en "als je alles schmink wegdenkt"...als je alle schmink weg denkt toch ..of spreek ik nu Chinees? hihi

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #408 Gepost op: 11-01-2014, 01:22:33 »
De betreffende persoon heeft wel een zeer a-typisch Chinees gezicht. Meeste Chinezen hebben ronde gezichten, terwijl hij/zij een vrij hoekig gezicht heeft, gelet op de kaken.

Toch denk ik dat ik er eerder naast zat.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #409 Gepost op: 11-01-2014, 01:23:19 »
Jungis, dit is toch allemaal niet nodig.
Let's get back to business!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #410 Gepost op: 11-01-2014, 01:24:45 »
Mensen denk ASJEBLIEFT na. Je ziet 4 dames in een oranje pak en in de voorstelling waren ook 4 dames in een oranje pak. Er mist dus helemaal niemand. Bovendien hebben ze die foto vast niet eerder gemaakt met de mol ipv. een acteur. Wat hadden ze moeten doen dan? De mol laten overvliegen en de foto maken? De mol een dagje uit het spel halen en een foto maken? Susan tussendoor laten schminken en omkleden zonder dat Owen iets doorhad? Natuurlijk niet! Wat een onzin.

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #411 Gepost op: 11-01-2014, 01:24:59 »
Toch denk ik dat ik er eerder naast zat.

Hmmm oké, dan komt her dus overeen met de foto.

(Jammer ::schaam::)

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #412 Gepost op: 11-01-2014, 01:26:17 »
Mensen denk ASJEBLIEFT na. Je ziet 4 dames in een oranje pak en in de voorstelling waren ook 4 dames in een oranje pak. Er mist dus helemaal niemand. Bovendien hebben ze die foto vast niet eerder gemaakt met de mol ipv. een acteur. Wat hadden ze moeten doen dan? De mol laten overvliegen en de foto maken? De mol een dagje uit het spel halen en een foto maken? Susan tussendoor laten schminken en omkleden zonder dat Owen iets doorhad? Natuurlijk niet! Wat een onzin.

Ja, je hebt denk ik gelijk. This Kees closed.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #413 Gepost op: 11-01-2014, 01:28:02 »
Alles waar jij het mee eens bent lijkt je evident, en allen met een andere mening zijn dommerds.. Is dat nu écht nodig, die houding?

Ik begrijp jouw probleem niet...
Iedereen hier probeert de Mol te ontmaskeren.
Wat heeft dat nou met een houding te maken?
Je ziet echt spoken hoor...

groet,
Tunnelgraver
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #414 Gepost op: 11-01-2014, 01:36:16 »
Ik snap ook niet waarom het zo "volstrekt duidelijk" is waarom de mol op die foto staat. Het zou zeker een leuke onthulling zijn bij de ontknoping, maar zoals een reactie hierboven al aangeeft, hoe hadden ze dat moeten regelen? En zeker als alle acteurs gewoon overeen lijken te komen als je gaat controleren denk ik niet dat de mol er daadwerkelijk tussen staat.

Het "je hebt me gezien, maar heb je me ook gezíen?" kan ook gewoon betekenen "je hebt mij als persoon gezien in het programma, maar heb je me ook bezig gezien als mol?"...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #415 Gepost op: 11-01-2014, 01:38:14 »
Kjr is inderdaad dezelfde persoon als barbie gezien het feit hoe Kjr barbie zo de hemel in prijst met zijn/haar 'ontdekking'. Het gaat er immers niet om wie een hint gevonden heeft, maar DAT er een hint gevonden is. Maargoed, wat maakt het eigenlijk uit. Zelfverheerlijking komt nou eenmaal voor xD
« Laatst bewerkt op: 11-01-2014, 01:55:29 door Joeyversteeg12 »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #416 Gepost op: 11-01-2014, 01:40:15 »
Ik snap ook niet waarom het zo "volstrekt duidelijk" is waarom de mol op die foto staat. Het zou zeker een leuke onthulling zijn bij de ontknoping, maar zoals een reactie hierboven al aangeeft, hoe hadden ze dat moeten regelen? En zeker als alle acteurs gewoon overeen lijken te komen als je gaat controleren denk ik niet dat de mol er daadwerkelijk tussen staat.

Het "je hebt me gezien, maar heb je me ook gezíen?" kan ook gewoon betekenen "je hebt mij als persoon gezien in het programma, maar heb je me ook bezig gezien als mol?"...

Gezíen kan ook doelen op het feit dat Susan bij de test een bril op had trouwens.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #417 Gepost op: 11-01-2014, 01:41:04 »
Kjr is inderdaad dezelfde persoon als barbie gezien het feit hoe Kjr barbie zo de hemel in prijs met zijn/haar 'ontdekking'. Het gaat er immers niet om wie een hint gevonden heeft, maar DAT er een hint gevonden is. Maargoed, wat maakt het eigenlijk uit. Zelfverheerlijking komt nou eenmaal voor xD

Onzin. En ik heb meer dan genoeg van het "op elkaar gezeik" hier. Al heb ik er uit irritatie ook aan mee gedaan.. Zullen we er gewoon mee kappen vanaf nu?

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #418 Gepost op: 11-01-2014, 01:43:48 »
Onzin. En ik heb meer dan genoeg van het "op elkaar gezeik" hier. Al heb ik er uit irritatie ook aan mee gedaan.. Zullen we er gewoon mee kappen vanaf nu?

Ja!

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #419 Gepost op: 11-01-2014, 01:48:41 »
Als het speelkwartier over is, wil ik graag weer even een opmerking maken over aflevering 2, de opera en de foto waar Jos mee kwam.
Ik ben van mening dat de mol WEL op de foto moet staan en dat gaan we ook zien in afl. 10. Die foto die zo klungelig buiten op de tab wordt getoond heeft echt wel een betekenis, het programma een beetje kennende. Waarom liet Art de groep anders niet gewoon kiezen uit de personages toen de voordracht klaar was? Gewoon in de zaal? Avro betaalt een paar tientjes, het gordijn gaat nog een keer open, de bende stelt zich nog een keer op en klaar is kees. Dan had de proef er nog wat professioneler uitgezien ook.