Auteur Topic: Aflevering 2 - Vindingrijk  (gelezen 288120 keer)

Offline M0lletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #680 Gepost op: 13-01-2014, 13:59:36 »
staat op pag 32 van someone_01. De middelste spoiler

Dankje, gezien. Oogt niet als iemand van de groep..

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #681 Gepost op: 13-01-2014, 14:10:31 »
Ik wil de uitzending terugkijken bij uitzendinggemist, maar daar staat dat hij niet beschikbaar is.  ???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #682 Gepost op: 13-01-2014, 14:15:27 »
Met makeup kunnen ze echt n hoop doen maar je hebt denk gelijk. Is denk ik wishfull thinking van mij. Ik vond haar nl ook al zo verdacht doen op dat dak. Eerst stond die ladder rechtop en opeens lag ie op de grond. Zij wist al lang dat dat touw te kort zou zijn denk ik. Daphne blijft zeker op mn lijstje...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #683 Gepost op: 13-01-2014, 14:18:33 »
Moni: je zou het op youtube kunnen kijken

http://www.youtube.com/watch?v=Ii3asu5u9Q8

Offline memademol

  • Forumlid
  • Boe!
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #684 Gepost op: 13-01-2014, 14:26:18 »
Hoi mensen, ik heb deze foto met de naam van de boot gekregen:
http://postimg.org/image/ck5ir8pk1/

ik heb aan een vriend in Hong Kong gevraagd dit te vertalen en hij kwam uit op:
長航
長 betekend lang, oneindig of groot
航 kan slaan op boot of schip, maar ook op het werkwoord zeilen

Nou zou deze boot dus gewoon Lang Schip 2 kunnen heten, of oneindig zeilen. Maar het bord zou ook zo speciaal geplaatst kunnen zijn (container stond er al op, en om daar gebruik van te maken gevraagd of er een bordje bij mocht)

de enige link die ik leg als het om boten of zeilen gaat:

Jennifer speelde in de serie Westenwind

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #685 Gepost op: 13-01-2014, 14:26:50 »
Moni: je zou het op youtube kunnen kijken

http://www.youtube.com/watch?v=Ii3asu5u9Q8

Bedankt voor de link.  :D

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #686 Gepost op: 13-01-2014, 14:42:58 »
Je hoort Owen zeggen dat alle acteurs zich in een klein tentje aan het opmaken zijn. Je ziet nergens zo'n grote spiegel als de spiegel in een eerder shot.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #687 Gepost op: 13-01-2014, 15:10:40 »
Hoi allen,
Wat interessant om al jullie hints te lezen. Vooral de middelste foto die jolien laat zien van de theateractrice. Waar er 2 mannen (1 met mobiel in zijn hand) en de actrice op staan. Ik heb het echt 5 keer teruggespoeld maar  kan haar niet ontdekken tijdens de show. De dames in het oranje lijken erop maar de vrouw op de foto is iemand anders. Nu heb ik Daphne goed bekeken van de zijkant en ben tot de ontdekking gekomen dat ze er wel heel erg op lijkt. Zelfde neus, kaaklijn, lippen. Weet het natuurlijk niet zeker want zat zelf al die tijd al op JW. Maar de hints lijken net iets teveel naar hem te leiden. Begint op te vallen  ::tandpastasmiley::
Wat grappig. Ik zat zelf net die foto van het gezelschap nog eens te bekijken (foto die Art aan de groep liet zien) en daar zag ik ook iemand die ''''eventueel'''' Daphne zou kunnen zijn. Eén van de weinigen in de groep die er, met de juiste make up, in zou kunnen blenden, denk ik.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #688 Gepost op: 13-01-2014, 15:29:52 »
dat gevoel had ik dus ook Jayne. En op de onderste foto van Debbiegoudveld zou het ook zomaar Daphne kunnen zijn ... ::jaja::

Offline iPlayNL

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #689 Gepost op: 13-01-2014, 15:35:13 »
Er zijn trouwens wel meerdere dingen die het beeld even snel langs gaan in aflevering 2, niet alleen die man. Krijg het gevoel dat de persoon achter de montage ons op het verkeerde been wil zetten.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #690 Gepost op: 13-01-2014, 16:12:28 »
@ debbiegoudveld, Jayne en FS:
Ik heb uren zitten speuren naar aanknopingspunten in de karakters die in de uitzending voorbij zijn gekomen, zowel de personen die voorbij komen in de schmink, alsook de personen op de bühne, alsook de personen in de backstage foto's. Daar zat zeer waarschijnlijk geen mol/kandidaat tussen. Zie mijn conclusies een paar pagina's terug.
Wat ik niet goed kan beoordelen is wat er allemaal op Art's groepsfoto staat.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #691 Gepost op: 13-01-2014, 16:14:23 »
Jammer dat niemand op die ene post van me kan opmerken of afstrepen of het écht Aaf is die achter Owen staat met die rode tas (rood is het nieuwe groen) met name omdat Art zei vóór de opracht 'Houdt je ogen goed open!' ik denk dat de Mol daar rondliep, althans niet rondliep maar áchter ze stond toen ze die test moeten maken...

Waarom zou Art anders zeggen 'Houdt je ogen goed open' tuurlijk lijkt dat op die jokers vinden te slaan, maar die vrouw van de achterkant achter owen lijkt wel erg op Aaf.
Zie ook Post #659. Ik kan nu geen beelden bekijken.

Offline mph

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #692 Gepost op: 13-01-2014, 16:16:49 »
Jammer dat niemand op die ene post van me kan opmerken of afstrepen of het écht Aaf is die achter Owen staat met die rode tas (rood is het nieuwe groen) met name omdat Art zei vóór de opracht 'Houdt je ogen goed open!' ik denk dat de Mol daar rondliep, althans niet rondliep maar áchter ze stond toen ze die test moeten maken...

Waarom zou Art anders zeggen 'Houdt je ogen goed open' tuurlijk lijkt dat op die jokers vinden te slaan, maar die vrouw van de achterkant achter owen lijkt wel erg op Aaf.

Als Owen net zit draait ze haar hoofd en zie je dat dat Aaf niet is en ook de vrouw daarachter heeft een ander gezicht.

Offline Adl333

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #693 Gepost op: 13-01-2014, 16:22:10 »
Jammer dat niemand op die ene post van me kan opmerken of afstrepen of het écht Aaf is die achter Owen staat met die rode tas (rood is het nieuwe groen) met name omdat Art zei vóór de opracht 'Houdt je ogen goed open!' ik denk dat de Mol daar rondliep, althans niet rondliep maar áchter ze stond toen ze die test moeten maken...

Waarom zou Art anders zeggen 'Houdt je ogen goed open' tuurlijk lijkt dat op die jokers vinden te slaan, maar die vrouw van de achterkant achter owen lijkt wel erg op Aaf.

Hoewel ze qua grootte, kapsel en kledingsmaak wel op Aaf lijkt, schat ik de vrouw achter Owen toch zeker 10 jaar jonger.
Goed te zien als ze zich omdraait

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #694 Gepost op: 13-01-2014, 16:22:53 »
Traveljunkie: natuurlijk stond de mol niet op de buhne. Maar de mol kan staan tussen de groep op de foto die art laat zien en de foto waar wij het over hadden zou echt Daphne kunnen zijn met veel schmink. Kunnen het niet uitsluiten denk ik nog steeds.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #695 Gepost op: 13-01-2014, 16:44:00 »
Traveljunkie: natuurlijk stond de mol niet op de buhne. Maar de mol kan staan tussen de groep op de foto die art laat zien en de foto waar wij het over hadden zou echt Daphne kunnen zijn met veel schmink. Kunnen het niet uitsluiten denk ik nog steeds.
wanneer moet die foto dan gemaakt zijn??

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #696 Gepost op: 13-01-2014, 16:47:34 »
Ik vind dat je wel heel zeker van je zaak bent Traveljunkie. Hoe weet je nou zo zeker dat dit ook echt zo is. En net zoals Someone hierboven zegt, wanneer moet die foto gemaakt zijn dan? Verzin daar eerst maar eens een verklaring voor voordat we iets gaan uitpluizen wat zo goed als onmogelijk is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #697 Gepost op: 13-01-2014, 16:50:25 »
De mol kan toch op elk moment met die theatergroep op de foto zijn gegaan? In elk seizoen zie je dat de mol even afgezonderd wordt om te 'mollen'. Kan zelfs voor de opnamen genomen zijn die foto. Ik zeg niet dat ik ervan overtuigd ben maar zeg dat de mogelijkheid niet uitgesloten moet worden.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #698 Gepost op: 13-01-2014, 16:58:23 »
De mol kan toch op elk moment met die theatergroep op de foto zijn gegaan? In elk seizoen zie je dat de mol even afgezonderd wordt om te 'mollen'. Kan zelfs voor de opnamen genomen zijn die foto. Ik zeg niet dat ik ervan overtuigd ben maar zeg dat de mogelijkheid niet uitgesloten moet worden.
tijdens de opnames in ieder geval niet...kost een boel werk om zoiemand op te tuigen en weer ontdoen van al dat spul (aftuigen vond ik nou niet zo'n netjes woord). vooraf betwijfel ik, het kan, maar het is wel weer een retourtje extra he ;)

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 - Vindingrijk
« Reactie #699 Gepost op: 13-01-2014, 17:02:58 »
Op de bühne verschijnen 15 personen. Op de groepsfoto staan ook 15 personen. Afgaande op alle beelden, zijn het dezelfde personen. Het is heel goed mogelijk dat één van de personen door de mol is vervangen op de foto die Art laat zien. We zien eerst lippen, daarna ogen en dan iemand achter 2 spiegels, waarvan er een heel groot is. Dat zou de mol kunnen zijn. Daarna zien we dat alle personen zich in een tentje opmaken achter kleine spiegels. We horen dat Owen ook zeggen. Wellicht is de foto die Art toont gephotoshopt.