Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2989632 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19540 Gepost op: Vandaag om 09:01:32 »
Ik dacht: ik ga eens wat rommelen in mijn abonnementen, er konden er wel een paar uit, die me dit jaar tussen de 100 en 200 euro zouden kosten.

Niet zo heel indrukwekkend, maar als je ze eigenlijk niet gebruikt, is het zonde van je geld.

Ik had niet direct alle gegevens bij de hand, dus ik dacht slim te zijn, en ik ging online zoeken naar de contactgegevens van 1 van die uitgevers.

Ik ben geen geld kwijtgeraakt, het was meteen al duidelijk dat het om een handige harry ging: ik kreeg een pop-up van "abbo.stop".

Nu kende ik die naam al, omdat er een paar keer bij Radar en Kassa aandacht aan die figuren is besteed. Maar ik dacht, toch even kijken of ze zich aan de belofte hebben gehouden.

Nou, eerlijkgezegd niet. Ze geven nu weliswaar aan dat het om een betaalde dienst gaat, en dat hun hulp dus niet vrijblijvend is. Maar de manier waarop ze dat kenbaar maken, voldoet nog steeds niet aan de wettelijke regels die hiervoor gelden.

Nogmaals: ik ben er niet ingetuind, ik geef alleen aan, dat mensen op moeten letten, en niet altijd direct zien dat ze niet op de site zitten waar ze moeten zijn.